zag ik ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja dat kon je zien aankomen hé
Het was echt geweldig ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja die server ga ik maar opzeggen denk
Was leuk, voor de week dat er mensen waren
Iddquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:49 schreef Mender het volgende:
[..]
Het was echt geweldig ja.
Maar nu ook tekkit me niet meer boeit ben ik ook voort uitgekeken op Minecraft. Nu maar weer tijd voor andere dingen
hehe, ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
IddMC kan voor mij denk wel voorgoed de kast in nu. Die updates stellen ook niet veel meer voor.
Voorgoed?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
IddMC kan voor mij denk wel voorgoed de kast in nu. Die updates stellen ook niet veel meer voor.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja die server ga ik maar opzeggen denk
Was leuk, voor de week dat er mensen waren
Olympische Spelenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Opening van de olympische spelen man cultuurbarbaar
/carequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Opening van de olympische spelen man cultuurbarbaar
Die doof was sinds haar jeugd en toch het hele drum deel leidt. Doe jij het beter?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef tuut-chips het volgende:
Nu staat er een lelijk wijf een beetje te trommelen ga toch weg
rot voor haar maar voor drummen maakt het echt niet uit als je doof bent, je voelt dat toch. Tevens; waarom weet je datquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die doof was sinds haar jeugd en toch het hele drum deel leidt. Doe jij het beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |