Is het al december?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heerlijk hè meid, ik zet hem zo op en duik onder de dekens met een kop groene thee.
Jij hebt niet eens 2BE.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heerlijk hè meid, ik zet hem zo op en duik onder de dekens met een kop groene thee.
Ik ook niet, veel te warm om dan in de trein te zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
Als het op de meet o heet is als vandaag kom ik niet denk ik
De omstandigheden komen nogal nauw voor jouw komst, n'est pas ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
Als het op de meet o heet is als vandaag kom ik niet denk ik
Oh nee hoor, ik ben echt wel van plan te komen, maar zoals Njo ook zegt; het is dan heel heet in de trein enzo en dan vind ik het zonde van zo'n mooie dagquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De omstandigheden komen nogal nauw voor jouw komst, n'est pas ?
Moet je van ver komen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik ben echt wel van plan te komen, maar zoals Njo ook zegt; het is dan heel heet in de trein enzo en dan vind ik het zonde van zo'n mooie dag
Nu acht ik de kans klein dat het dan ook heet is, maar toch
Niet echt, maar ik kan slecht tegen hitte in benauwde plekken als treins/trams enzoquote:
Lekker met de intercity gaan, heb je aircoquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik kan slecht tegen hitte in benauwde plekken als treins/trams enzo
Daar kan je nooit vanuit gaan met de NS, heb al een paar keer gehad dat de airco niet werkte terwijl het heel heet was.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lekker met de intercity gaan, heb je airco
Dat is wel een eindjequote:
Hier stopt geen intercityquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lekker met de intercity gaan, heb je airco
Ik uit Brabant!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
En wij moeten dan nog wel vanuit Nijmegen komen
Dan moet je ook niet in een dorp gaan wonen... zucht...quote:
Verder dan ik? Even google mappen.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verder dan ik? Even google mappen.
Ha ik 2 km verder wegquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verder dan ik? Even google mappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |