Wat was het ook alweer....1 biertje is 2 boterhammen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef beequeen het volgende:
Hij eet niet veel, de biertjes compenseren dat. Het kan niet én én, hè?
Yeps, zoiets.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
Wat was het ook alweer....1 biertje is 2 boterhammen?
Dat is de algemeen gekozen berekeningquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer....1 biertje is 2 boterhammen?
Noem het maar loos...ze zitten verstopt in zijn buikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is de algemeen gekozen berekeningHet enige verschil is dat die calorieën uit bier ook wel loze calorieën genoemd worden.
Haha dat is de truc juist, alcohol zorgt wel voor de vulling van dat buikvet maar zorgt niet voor de essentiële voedingsstoffenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Noem het maar loos...ze zitten verstopt in zijn buik
Jawel, straks dropjes.quote:
ik zal de stream ook even aanzetten. Dat spektakel wil ik niet missenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel, straks dropjes.
Hij zegt dat, iedere keer als hij opstaat, bijna ompleurt. Gek hè?
Volgens mij was dat gister ook bijnaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel, straks dropjes.
Hij zegt dat, iedere keer als hij opstaat, bijna ompleurt. Gek hè?
Ik vind die vogel juist het leukste. Het dier gaat moeiteloos van de hoge c naar lage tonen en weer terug. Hilarisch.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:29 schreef pullup het volgende:
Het geluid is alweer uit door die &$%#^@$#papagaai
je denkt toch niet dat hij aan het simuleren is ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:38 schreef Houtvester het volgende:
Zie hier hoe oop met de souplesse van een kat aanschuift voor zijn avond maal ,ik weet het ..zit jij ook zo verbaast te kijken dat een rug patiënt zonder enige moeite zo een zware fauteuil verplaatst door te hoppen naar de tafel ???
Of hij drinkt om de last van zijn rug te vergeten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft toch alleen last van z'n rug als hij nuchter is?
Zoiets ja. Met ernstige rugklachten kun je niet werken maar dronken ook niet, hij is dus eigenlijk dubbelgehandicapt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Of hij drinkt om de last van zijn rug te vergeten.
Het is een lelijke Catch 22 situatie waar hij zich manmoedig doorheen werktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoiets ja. Met ernstige rugklachten kun je niet werken maar dronken ook niet, hij is dus eigenlijk dubbelgehandicapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |