SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Als hij dat wil doen, dan moet hij het doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
GJE wou bijna zijn coins verkopen aan een nieuweling maar was vergeten dat hij bijna al izjn coins had gekregen van ons
Hij doet het goed op CB met 7 chemistry. Die LB is ook erg goed trouwensquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah mooi team hoor. Misschien na-apen. En die Salcido, ouwe PSV boy
Is bullshit man.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als hij dat wil doen, dan moet hij het doen. Mij boeit het vrij weinig, maar de dankbaarheid straalt er dan wel vanaf.
Dat krijg ik nu pasquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
GJE, jij bent toch zo goed in M&O? Of krijg je daar tegenwoordig niets meer over balansen?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is bullshit man.
Ik ga helemaal niks verkopen wat ik gehad heb, maar hij wilt gewoon graag stoken.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik kan in principe 200k verkopen, maar ik weet niet hoe ik geld kan ontvangen naast bank/paypal
Je snapt toch wel dat het totaal aan beide kanten gelijk moet zijn?quote:
Als je even doorleest in plaats van dit te quotenquote:
snel verkopenquote:
Nee. Jij moet soms even nadenken voordat je iets typt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je even doorleest in plaats van dit te quoten
Ga dan ook niet zo smerig stoken debielquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Jij moet soms even nadenken voordat je iets typt.
Idem.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:32 schreef Fuszy het volgende:
heethoofden, het is al zo warm. Ik kan me niet opladen om hierom te gaan lachen. Kost teveel energie
Nee, ik vind het wel aandoenlijk dat het je raakt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga dan ook niet zo smerig stoken debiel
Niet haten, ik ben nog nieuw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Niet haten, ik ben nog nieuw.kijk, en dit is maar 1 speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Niet haten, ik ben nog nieuw.Wil je je coins verdubbelen? koop ik iets van je voor 1300 coins. Geldt niet als je 14 of 15 bent trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wil je je coins verdubbelen? koop ik iets van je voor 1300 coins. Geldt niet als je 14 of 15 bent trouwens.
quote:
PS3.quote:
Zo moeder zo varkenszoon.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:42 schreef vandermar het volgende:
Zit jullie moeder wel eens gigantisch te klagen en dat ze op alles klaagt en iedereen dingen verwijt terwijl ze het zelf doet?
Okee, gooi er maar iets op, met een BIN van 1300 coins, een bronzen contract of een echt waardeloze speler. Vermeld erbij alle bijzonderheden (naam van je team, bij speler: naam van de speler, welke league speelt hij, welke formatie, welke nationaliteit) Dan koop ik die kaart.quote:
Ik klaag nooit hoor dus misschien ben ik wel geadopteerd. You don't know!quote:
Haten op je moederquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:42 schreef vandermar het volgende:
Zit jullie moeder wel eens gigantisch te klagen en dat ze op alles klaagt en iedereen dingen verwijt terwijl ze het zelf doet?
Ik haat niet op haarquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haten op je moederWacht maar tot je op je zelf woont en je eigen kleren moet strijken kereltje.
Haha, weet ik. Maar je gaat dr pas waarderen als je op je zelf woont. En moeders doen wel eens raar, lekker raar laten doenquote:
Zijn altijd tof jaquote:
3.03 GJEquote:
Bronzen contract, prijs 1300, teamnaam = Cavemen (quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, gooi er maar iets op, met een BIN van 1300 coins, een bronzen contract of een echt waardeloze speler. Vermeld erbij alle bijzonderheden (naam van je team, bij speler: naam van de speler, welke league speelt hij, welke formatie, welke nationaliteit) Dan koop ik die kaart.
Doe dan Ranomi Kromowidjojojojojoquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Femke Heemskerk, niet knap maar haar uitstraling staat me aan
Ik wist niet hoe ik haar naam moest schrijven, dus ik deed maar Femke Heemskerkquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik haar naam moest schrijven, dus ik deed maar Femke HeemskerkMaar die vind ik ook wel de leukste van de 4 hoor. Kleurtjes vind ik niet aantrekkelijk.
Ik ben niet zo kieskeurig dusquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Femke Heemskerk, niet knap maar haar uitstraling staat me aan
Ik ook niet maar heb nog wel respect voor mijzelfquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:57 schreef GuRBuH het volgende:
Ik zit nu te schijten op het werk en met deze post haal ik het niveau hier omhoog
Die Hope is veel lekkerder.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:47 schreef Tim86 het volgende:
Alex Morgan [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zn allen op een broodje fappen dat werk?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook niet maar heb nog wel respect voor mijzelfik ben niet met heel veel verschillende meisjes geweest, alleen diegene die ik echt leuk vond
Op stap is het leuker om het gezellig te hebben en in zo'n vriendengroep zit ik ook die bro's before ho's doen!
Ik zat een paar jaar terug wel echt bij een heel knappe negerin in de klasboh, zij was echt heel knap
Sowieso, koekje kwakquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Met zn allen op een broodje fappen dat werk?
Hope is ook lekker, maar Alexis Morgan is echt wel beter. Veel beter lichaam ook.quote:
Oh ik heb ook nog respect voor mijzelf hoor, vind haar niet eens lelijk. Ze heeft wel watquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook niet maar heb nog wel respect voor mijzelfik ben niet met heel veel verschillende meisjes geweest, alleen diegene die ik echt leuk vond
Op stap is het leuker om het gezellig te hebben en in zo'n vriendengroep zit ik ook die bro's before ho's doen!
Ik zat een paar jaar terug wel echt bij een heel knappe negerin in de klasboh, zij was echt heel knap
Stokke (L)quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso, koekje kwak
Mijn favoriete atlete
[ afbeelding ]
Houd jij van stokkenquote:
Zelf een foto plaatsen en dan met zo'n kuttige woordgrap over haar naam komen. Harharharquote:
Hihaho XD XD XDquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelf een foto plaatsen en dan met zo'n kuttige woordgrap over haar naam komen. Harharhar
Mongooltjes die dolgraag de 1000 topics willen halen en daarom de hele dag topics volspammen. Niets gemist dus.quote:
Kutkinderen, wie bracht ze op dat idiote idee?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mongooltjes die dolgraag de 1000 topics willen halen en daarom de hele dag topics volspammen. Niets gemist dus.
Best film?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:04 schreef Tim86 het volgende:
http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2860692,00.html
Oscar naar Chelsea
Zit vandermar op je account?quote:
We hebben er niet allemaal een fulltime baan van gemaaktquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zijn jullie nog niet begonnen met packs openen?
quote:
Xbox of PS3?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:09 schreef TJV het volgende:
Alle Braziliaanse spelers die je niet nodig hebt mogen door naar mij.
Alvast bedankt.
PS3. Heb het nu maar in mijn ondertitel gezet.quote:
sure. stakes?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:12 schreef Roypsv het volgende:
iemand die toevallig zin heeft in een pot headsup poker
home game? Ik heb geen echt geld erop omdat ik geen zin heb met ideal of neteller aan de slag te gaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:12 schreef Roypsv het volgende:
iemand die toevallig zin heeft in een pot headsup poker
Ouchquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We hebben er niet allemaal een fulltime baan van gemaakt
Was het maar zo'n feest. Maar met 11 (!) bronze IFs zou je zeggen dat mensen hier wel packs gaan openen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We hebben er niet allemaal een fulltime baan van gemaakt
quote:
Ga gewoon bronzepackenquote:
Hij begint net..alsof hij weet wat je hiermee bedoeldequote:
Misschien was hij al een lurker?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij begint net..alsof hij weet wat je hiermee bedoelde
No fucking way.quote:
Ik zie m er niet tussen staanquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Bronzen contract, prijs 1300, teamnaam = Cavemen ().
Selectief verkopen hè.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:18 schreef TJV het volgende:
Uit bronze packen kan ik nog wel opmaken wat ik moet doen. Pack gekocht en nu verkopen die shit.
Buy now price =1300.quote:
De dag dat jij serieus over FUT gaat posten, wanneer komt ie?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien was hij al een lurker?
Veel lurkers gaan later pas posten
Wat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Selectief verkopen hè.
Gebruik je ook Cheat Engine of niet?
Daar kan je dingen voor 150c BIN eropzetten
Wat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:18 schreef Rijst het volgende:
Ik wil die 3 spelers wel aan je geven maar ik kan je geen tradeoffer sturen.
Geven is prima, schooien is matig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja gelukkig is iedereen hier aan zijn eigen coins gekomen
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:09 schreef TJV het volgende:
Alle Braziliaanse spelers die je niet nodig hebt mogen door naar mij.
Alvast bedankt.
Ik schets slechts een mogelijkheid, ik zeur er niet om.quote:
1300/1300 moet je doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gesorteerd op 1200-1300BIN
[ afbeelding ]
Kaart 4 25 minuten
[ afbeelding ]
Kaart 5. 2 uur en nog wat.
Daar tussen niks.
ordinairrrquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:22 schreef Fuszy het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)zandvoort_aan_1.html
eindelijk een fatsoenlijk filmpje
Je had op FOK! nieuws ofzo ook een lekkere meid. Mai-Lan ofzo. Die heb ik nog ontmoet tijdens het uitgaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:22 schreef Fuszy het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)zandvoort_aan_1.html
eindelijk een fatsoenlijk filmpje
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel plezier ermee. Kandji is de beste investering die je kunt doen
Moet ik nog even doorsparen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo de? Ik mocht willen dat ik die info had op mijn eerste fut dag..
Normale Kandji of IF Kandji is een groot verschil he. Sowieso zijn de prijzen van MLS spelers nu omhoog door dat toernooi.quote:
Ik zie hem alleen maar voor 100k en hoger.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Normale Kandji of IF Kandji is een groot verschil he. Sowieso zijn de prijzen van MLS spelers nu omhoog door dat toernooi.
Toernooi? Toernooi?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Normale Kandji of IF Kandji is een groot verschil he. Sowieso zijn de prijzen van MLS spelers nu omhoog door dat toernooi.
Wie zijn die 91? Benzema en Falcao?quote:
Ja er is een MLS toernooi ofzo, heb het zelf ook niet helemaal begrepen. Maar spelers schoten omhoog qua prijs. Verkopen dus!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toernooi? Toernooi?
Kan ik de club accounts op gaan ruimen qua mls spelers?
Gewone Kandji is een ST. En de beste die 16 jaar Fifa heeft voortgebrachtquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen maar voor 100k en hoger.
Je krijgt al 500 voor de slechtste bronzesquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toernooi? Toernooi?
Kan ik de club accounts op gaan ruimen qua mls spelers?
Nene en Falcaoquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie zijn die 91? Benzema en Falcao?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je krijgt al 500 voor de slechtste bronzes
Eens naar kijken danquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja er is een MLS toernooi ofzo, heb het zelf ook niet helemaal begrepen. Maar spelers schoten omhoog qua prijs. Verkopen dus!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien was hij al een lurker?
Veel lurkers gaan later pas posten
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef TJV het volgende:
Ook maar eens met FUT begonnen. Een gold pack gekocht voor de liquiditeit en nu wat veilingen afstruinen.
Welke club?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewone Kandji is een ST. En de beste die 16 jaar Fifa heeft voortgebracht
Ja, want ik lees 3 uur terugquote:
Zijn 2e huisquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen als die hard FUT SC hooligan.
home game kan, mja gewoon storten lulletjequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
home game? Ik heb geen echt geld erop omdat ik geen zin heb met ideal of neteller aan de slag te gaan
50NL gewoon? Maar niet ind e homegame, rake is daar hoger.quote:
Nah, geen zin in.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:40 schreef Roypsv het volgende:
[..]
home game kan, mja gewoon storten lulletje
Nee, autistjequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
GJE krijgt een verzoek voor een date
Oh damnquote:
Ja verveel mequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh damn
Net ook al een dis tegenover Rijst, je zit er goed in hè
Klopt, niks mis mee jwzquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Soort zoekt soort daarom zit jij ook op dit forum.
En je bent 21 toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
Ze schatten mij wel altijd als ij 17/18. Dat vind ik niet ergMaar 15 gaat wel een beetje ver
2 min ff fifa opstartenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
Ze schatten mij wel altijd als ij 17/18. Dat vind ik niet ergMaar 15 gaat wel een beetje ver
Moet je je ID showen als je booze gaat halen?quote:
Booze gaat halen? Waar kom jij vandaan? De ghetto?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je je ID showen als je booze gaat halen?
Wees blij, meisjes hosselen van rond de 16 kan je.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
Moet ik zovaak doen jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je je ID showen als je booze gaat halen?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Moet ik zovaak doen ja![]()
Ach ik ben blij dat ik geen inhammen en kraaienpootjes heb
Meisjes van 16 lijken nu op 14 en die van 14 op 12quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wees blij, meisjes hosselen van rond de 16 kan je.
[ afbeelding ]
Juist andersom toch? 14 lijken op 16 bedoel jequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Meisjes van 16 lijken nu op 14 en die van 14 op 12
Dat heb ik altijd met Robben, die is pas 28 ofzo, maar ziet er veel ouder uitquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat ik er blij mee ben. Je hebt mensen van mijn leeftijd die zen eruit als 30
nog 2 min, fifa crashte. accepte de invite iets te vroegquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat ik er blij mee ben. Je hebt mensen van mijn leeftijd die zen eruit als 30
Oja klopt. 14 jarigen lijken op die van 16 en visa versa dus ze zijn allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Juist andersom toch? 14 lijken op 16 bedoel je
Ben jij meerderjarig?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Juist andersom toch? 14 lijken op 16 bedoel je
Dan noem je wel ene hele extreem geval. Die begon op z'n 14e al kaal te worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met Robben, die is pas 28 ofzo, maar ziet er veel ouder uit
En jij blijft een pedobear?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oja klopt. 14 jarigen lijken op die van 16 en visa versa dus ze zijn allemaal hetzelfde
Ik kan dat niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En jij blijft een pedobear?
Nou gr gr
Ik denk iets alsquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En jij blijft een pedobear?
Nou gr gr
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hey nou moet je ophouden hoorWe weten allemaal dat jij een berenpak in je kast heb hangen
Postdiarree. Komt door het warme weerquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:02 schreef StijnDa het volgende:
6 posts Tim ja?Had ik niet van je verwacht.
Rijst's moeder.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:02 schreef Tim86 het volgende:
Rara welke speler is dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, het is niet rijst.
TR gemachtquote:
Ja, zit hier forever alone omdat iedereen op vakantie is en niemand mee wilt gaan zwemmen.quote:
Met mij gaat het goed. Ik had een verstopte speekselklier, maar die is nu weer open.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, zit hier forever alone omdat iedereen op vakantie is en niemand mee wilt gaan zwemmen.
Met jou?
Ah mooi dan denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed. Ik had een verstopte speekselklier, maar die is nu weer open.![]()
Wat een sneu verhaal. Ga jij niet op vakantie dan?
Dan is aanpappen met GJE de enige juiste strategie door zijn rijke ouders. Nu snap ik mquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ah mooi dan denk ik
Ja hea, mijn dagboek is kwijt dus
Nope.
http://www.ultimatedb.nl/quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:08 schreef TJV het volgende:
Weet iemand nog een snelle Braziliaanse niet al te dure CB?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is aanpappen met GJE de enige juiste strategie door zijn rijke ouders. Nu snap ik m
Die heb ik niet. Misschien kunnen jullie gaan whatsappen. Dan heb je vanavond gelijk iets te doenquote:
Thanks.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.ultimatedb.nl/
Erg handig om spelers op te zoeken..je kan overal op filteren.
Klink ik ook zo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:12 schreef Tim86 het volgende:
Waarom beginnen mensen die praten als een downie een eigen youtubekanaal
Nee, jij klinkt als een Marokkaan.quote:
Jij klinkt meer als een mocroquote:
had na m'n 3-4 wel bijna 1 dikke barca passing style goalquote:
Dikke vette kassa. Anibaba had ik in 4-1-2-1-2. Dacht: laat ik eens gek doen: 1400 c BIN. Instant verkochtquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:16 schreef Thorb het volgende:
Zo ik ben weer thuis, wat een weer
Die Henry moet ik hebben en nu maar even mijn MLS spelers gaan verkopen
Voordat ik wegging even wat erop gezet voor 500-1500, zal zo even kijken. Heb ook nog paar silvers maar laatste keer al bijna alles verkocht, zal er ondertussen wel weer 60-100 hebben maar toch :pquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dikke vette kassa. Anibaba had ik in 4-1-2-1-2. Dacht: laat ik eens gek doen: 1400 c BIN. Instant verkocht
+ we waren beide wel dik effectief met kansen afmaken lol. deed ik dat online maar, en jij op je streamquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
had na m'n 3-4 wel bijna 1 dikke barca passing style goaldeed alleen een vage rainbow flick ofzo
jouw 2-3 of 3-3 was ook mooi uitgespeeld
Vast welquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef Thorb het volgende:
Met cheatengine kan je natuurlijk wel makkelijk elke kaart 1500 bin erop doen maar je kan zeker geen startprijs
Joo bro?quote:
Je kan zelfs 50 SP 100 BIN doen alleen dan kunnen je kaarten vanaf de web app niet worden gekochtquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef Thorb het volgende:
Met cheatengine kan je natuurlijk wel makkelijk elke kaart 1500 bin erop doen maar je kan zeker geen startprijs
De vraag is hoequote:Op woensdag 25 juli 2012 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan zelfs 50 SP 100 BIN doen alleen dan kunnen je kaarten vanaf de web app niet worden gekocht
Wtfquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:27 schreef Rijst het volgende:
Hey Tim86 hoor deze
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok/b/326211641#
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:27 schreef Rijst het volgende:
Hey Tim86 hoor deze
Als ik er ook mee kan doen dat ik 500 sp 1500 bin kan doen welquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan het wel DM'en als je het wil weten. Maar je hebt er weinig aan
500 SP 1500 BIN kan toch al, bedoel je niet 50 SP 150 BIN?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ik er ook mee kan doen dat ik 500 sp 1500 bin kan doen wel
IF Cherrie verkocht voor 7500
ik ben Rijst, en ik stink?quote:
Het kan wel, maar dan hoef ik het maar 1 keer in te stellen voor alles ipv met cheatengine een keertje zetten en boem boem boemquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
500 SP 1500 BIN kan toch al, bedoel je niet 50 SP 150 BIN?
Ga ergens anders chinees praten ofzoquote:
hahahahaha sieuw c yan ahrr xDquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga ergens anders chinees praten ofzo
Dan weet ik het nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dan hoef ik het maar 1 keer in te stellen voor alles ipv met cheatengine een keertje zetten en boem boem boem
Wattefakquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit betekent trouwens: hahahaha zelden zo gelachen
Ja waar zou ik dat geleerd hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar heb jij chinees leren praten.
Hoeveel packs heb je gekocht?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:37 schreef Toefjes het volgende:
dit is echt tering hard gegaan. 55K verder dankzij de bronze pack methode. En ik ga NOOIT meer spelers discarden. Het had naar mijn gevoel veel meer kunnen zijn.
Later pas hierheen gekomen ?quote:
Chinese bedoel je?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wattefak
Waar heb jij chinees leren praten.
En waarom heb je niet van die kekke Chineze tekens
Ik discard niets (behalve dubbele ofc) en verkoop shiny meteen. Ik kijk net even hoeveel MLS ik per account nog heb, minimaal 8 pagina's per accountquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:37 schreef Toefjes het volgende:
dit is echt tering hard gegaan. 55K verder dankzij de bronze pack methode. En ik ga NOOIT meer spelers discarden. Het had naar mijn gevoel veel meer kunnen zijn.
lol echt he, al die falers die je voor 15 coins discard normaal. Volgende keer maar bepaalde landen/leagues bewarenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:37 schreef Toefjes het volgende:
Je weet toch dat ik een allochtoon ben....quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Later pas hierheen gekomen ?
Weet ik veel man
Dat is toch allemaal verzonnen voor aandachtquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een allochtoon ben....
Kan toch ook zijn dat je hier geboren bent?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een allochtoon ben....
Een tijd lang dagelijks 20 jumbo packs per account. (2 accounts waar ik op ingekocht had) Had in totaal 100 waardeloze spelers uit de MLS. 100 x minstens 500c = minstens 50K - taxquote:
Dat lachje is echt doodeng. Vannacht geen slaap voor mijquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:27 schreef Rijst het volgende:
Hey Tim86 hoor deze
Ik hoef thuis idd niet te communiceren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan toch ook zijn dat je hier geboren bent?
Hoelang ben je hier nu dan
doe dit pas een maand ofzo, als fifa 13 ook zulke grappen heeft, worden we echt multi-multi miljonairquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol echt he, al die falers die je voor 15 coins discard normaal. Volgende keer maar bepaalde landen/leagues bewaren
Je ouders kunnen toch Nederlands?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hoef thuis idd niet te communiceren.
gewoon in het Nederlands?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hoef thuis idd niet te communiceren.
Als jouw ouders nu naar een andere land zouden emigreren, laten we zeggen Spanje. Zouden ze dan de komende 10 jaar Nederlands tegen je praten of Spaans?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je ouders kunnen toch Nederlands?
Spaans zodat ik het ook zou lerenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als jouw ouders nu naar een andere land zouden emigreren, laten we zeggen Spanje. Zouden ze dan de komende 10 jaar Nederlands tegen je praten of Spaans?
Maar jij was hier geboren tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als jouw ouders nu naar een andere land zouden emigreren, laten we zeggen Spanje. Zouden ze dan de komende 10 jaar Nederlands tegen je praten of Spaans?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar jij was hier geboren toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |