JA GODVERDOMME DIT WAS DE ULTIEME KANS OM TS ZICH KLEM TE LATEN LULLENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
2 dokters Strubbe in hetzelfde ziekenhuis? Verwarrend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:27 schreef beejceej het volgende:
[..]
Hm nee dit was toch echt een man. Misschien die van haar?
Hij heette dr Strubbe ja. Als er daar nog een rondloopt moet het wel zijn vrouw of familie zijn, denk je niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De man van dr. Strubbe heeft je te woord gestaan?
Heeft ze toevallig ook iets over Friso verteld?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:28 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze toevallig ook iets over Friso verteld?
Dat heeft ze al gedaan door te claimen dat een radioloog de behandeling heeft uitgevoerdquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME DIT WAS DE ULTIEME KANS OM TS ZICH KLEM TE LATEN LULLEN
Waarom?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:29 schreef beejceej het volgende:
[..]
Hij heette dr Strubbe ja. Als er daar nog een rondloopt moet het wel zijn vrouw of familie zijn, denk je niet?
...huh? Wat heeft hij hiermee te maken, die ligt in Londen :Squote:Op woensdag 25 juli 2012 19:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze toevallig ook iets over Friso verteld?
Deze artsen werken op de afdeling oncologie in Brasschaat:quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:29 schreef beejceej het volgende:
[..]
Hij heette dr Strubbe ja. Als er daar nog een rondloopt moet het wel zijn vrouw of familie zijn, denk je niet?
Je weet toch... Mijn man is cardioloog, ik kan je zo door een open hart operatie loodsen, m'n man is immers cardioloog.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is irrelevant, want een radioloog heeft een oncologische ingreep uitgevoerd, je weet zelluf.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:31 schreef Felixa het volgende:
[..]
Deze artsen werken op de afdeling oncologie in Brasschaat:
Dr. Demey Wim
Dr. Langenaeken Christine
Dr. Meers Stef
Dr. Schuermans Christine
Dr. Strubbe Anne
Dr. Van den Ende Jenneke
Dr. Verhoeven Didier
je man is immers cardioloogquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet toch... Mijn man is cardioloog, ik kan je zo door een open hart operatie loodsen, m'n man is immers cardioloog.
Ik neem z'n spreekuur ook wel eens over, geen probleem toch?!
Volgens de gegevens van het ziekenhuis is Dr. Strubbe radiotherapeut-oncoloog.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is irrelevant, want een radioloog heeft een oncologische ingreep uitgevoerd, je weet zelluf.
Dan ben je ook nog belogen door die arts!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:38 schreef beejceej het volgende:
Ik heb echt een man gezien vandaag die zo heette hoor. Maar als jullie nog steeds willen denken dat 't niet waar is be my guest I guess
Touche.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:36 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens de gegevens van het ziekenhuis is Dr. Strubbe radiotherapeut-oncoloog.
En vrouw.
Ik denk dat het een vriend van je vriend was die een doktersjas gegapt heeft en zich voordeed als dr. Strubbe.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:38 schreef beejceej het volgende:
Ik heb echt een man gezien vandaag die zo heette hoor. Maar als jullie nog steeds willen denken dat 't niet waar is be my guest I guess
Zit dan ook echt iedereen in het complot? Arme TSquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ben je ook nog belogen door die arts!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oke meid.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:42 schreef beejceej het volgende:
[..]
[..]ja vast. Onzin. Denk dat 't beter is voor m'n bloeddruk als ik maar even de pc afzet en ik zie nog wel of ik nog wel wil posten hier. Feit is dat ik een man heb gesproken vandaag en daarmee klaar.
Ik had een link geplaatst van een ziekenhuis waar ze werkt, maar die is weggehaald. Op de foto stond een vrouw.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tenzij Anne een jongensnaam is in dit geval.
En dat kan want ik meen dat het Fries is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |