Okee.. In acht nemend dat je alles naar eerlijkheid verteld, wens ik je veel sterkte in deze moeilijke tijd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:34 schreef beejceej het volgende:
Hij is NIET onder narcose geweest voor die behandeling gisteren, waar wordt dat steeds door sommige users vandaan gehaald? Bij die behandeling mag je niet eens onder narcose en mag je ook geen morfine e.d. en mag je al helemaal niet rijden daarom heb ik hem zelf teruggebracht.
Hij heeft 2 uur gereden terwijl hij plat moest liggen, natuurlijk wordt een dokter boos dan, die hele behandeling kan zo voor niets geweest zijn want stress en paniek maken het er niet beter op he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, zo'n dokter zal, kan en mag helemaal niet boos worden in zo'n situatie.
Maar hij mag wel naar jou toe rijden ? Geloof je zelf nog wat je zegt ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:34 schreef beejceej het volgende:
Hij is NIET onder narcose geweest voor die behandeling gisteren, waar wordt dat steeds door sommige users vandaan gehaald? Bij die behandeling mag je niet eens onder narcose en mag je ook geen morfine e.d. en mag je al helemaal niet rijden daarom heb ik hem zelf teruggebracht.
Dan hadden ze hem ook niet ontslagen. Dus wat is het nu ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:35 schreef beejceej het volgende:
[..]
Hij heeft 2 uur gereden terwijl hij plat moest liggen, natuurlijk wordt een dokter boos dan, die hele behandeling kan zo voor niets geweest zijn want stress en paniek maken het er niet beter op he.
leuk, maar als hij plat moest liggen, waarom mocht ie dan wel opstaan en naar huis gaan? Wat dacht de dokter, dat ie vanaf het bed op een skateboard ging liggen en zo zichzelf naar huis rolde?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:35 schreef beejceej het volgende:
[..]
Hij heeft 2 uur gereden terwijl hij plat moest liggen, natuurlijk wordt een dokter boos dan, die hele behandeling kan zo voor niets geweest zijn want stress en paniek maken het er niet beter op he.
Dan mag je ze volgens de richtlijnen gewoon voor de tuchtraad slepen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:35 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat doktoren wel soms boos worden. Werk zelf in het ziekenhuis, dus ik zie en hoor genoeg.
NEE dat mocht hij ook niet!! Waarom denk je godverdomme dat ik hem zelf linea recta heb teruggereden verdomme die oetlul is in paniek in die klotewagen gestapt en is hierheen komen rijden zonder na te denkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar hij mag wel naar jou toe rijden ? Geloof je zelf nog wat je zegt ?
Inderdaad, dit stinkt nog meer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
leuk, maar als hij plat moest liggen, waarom mocht ie dan wel opstaan en naar huis gaan? Wat dacht de dokter, dat ie vanaf het bed op een skateboard ging liggen en zo zichzelf naar huis rolde?
Ook wat jou zegt is juist. Het is alleen wel de realiteit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan mag je ze volgens de richtlijnen gewoon voor de tuchtraad slepen.
de volgende dag pas toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:37 schreef beejceej het volgende:
[..]
NEE dat mocht hij ook niet!! Waarom denk je godverdomme dat ik hem zelf linea recta heb teruggereden verdomme die oetlul is in paniek in die klotewagen gestapt en is hierheen komen rijden zonder na te denken
Ik heb een jaar geleden er 1 gehad en de eerste uren kan je amper lopen. Rijden is echt niet te doen. Ik waggelde een week later nog als het laat werd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Dat kan en mag niet... Na een narcose ben je zo ontzettend suf dat dat gewoon niet goed KAN gaan..
Hij had tegen de dokter gezegd dat zijn nicht hem naar huis zou brengen en daar hem in de gaten zou houden dat is dus niet gebeurd want hij had z'n nicht naar huis gestuurd en is toen hierheen gekomenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
leuk, maar als hij plat moest liggen, waarom mocht ie dan wel opstaan en naar huis gaan? Wat dacht de dokter, dat ie vanaf het bed op een skateboard ging liggen en zo zichzelf naar huis rolde?
Dan zou ik als arts ook mijn geduld verliezen ja, het zijn ook maar mensenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:35 schreef beejceej het volgende:
[..]
Terwijl hij zichzelf uit het ziekenhuis heeft laten ontslaan terwijl hij volgens behandelplan twee uur plat had moeten liggen ? Jij denkt dat ze hem zo hebben weg laten lopen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:37 schreef beejceej het volgende:
[..]
NEE dat mocht hij ook niet!! Waarom denk je godverdomme dat ik hem zelf linea recta heb teruggereden verdomme die oetlul is in paniek in die klotewagen gestapt en is hierheen komen rijden zonder na te denken
I know.. werk in een ziekenhuis, dus zie genoeg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb een jaar geleden er 1 gehad en de eerste uren kan je amper lopen. Rijden is echt niet te doen. Ik waggelde een week later nog als het laat werd.
Die niet bestaande nicht die jij wel en niet telefonisch te pakken hebt gekregen bedoel je? Hoe zit het nou met die telefoonnummers ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:38 schreef beejceej het volgende:
[..]
Hij had tegen de dokter gezegd dat zijn nicht hem naar huis zou brengen en daar hem in de gaten zou houden dat is dus niet gebeurd want hij had z'n nicht naar huis gestuurd en is toen hierheen gekomen
Twee uur plat? Lees jij niet goed? Hij had normaal gesproken 3 dagen in het ziekenhuis moeten blijven dus niks 2 uur plat, eerder 3 dagen thuis met observatie (zijn nicht) die dag en nacht daar had moeten zijn. Dat is de enige reden dat hij die eigen risico MOCHT ondertekenen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Terwijl hij zichzelf uit het ziekenhuis heeft laten ontslaan terwijl hij volgens behandelplan twee uur plat had moeten liggen ? Jij denkt dat ze hem zo hebben weg laten lopen?
dan nog moest hij plat liggen, maar als hij naar huis wil zal ie toch moeten opstaan en in een auto moeten zitten, en toch stukjes moeten lopen. dat is niet plat liggen. dan komt ie met jou terug en moet ie ineens 3 dagen ter observatie blijven, en jij stelt nu dat je linea recta met hem terug bent gegaan maar het was helemaal niet linea recta.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:38 schreef beejceej het volgende:
[..]
Hij had tegen de dokter gezegd dat zijn nicht hem naar huis zou brengen en daar hem in de gaten zou houden dat is dus niet gebeurd want hij had z'n nicht naar huis gestuurd en is toen hierheen gekomen
Oke nu ben je busted, dat soort voorwaarden stelt men helemaal niet bij een eigen risico verklaring.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:39 schreef beejceej het volgende:
[..]
Twee uur plat? Lees jij niet goed? Hij had normaal gesproken 3 dagen in het ziekenhuis moeten blijven dus niks 2 uur plat, eerder 3 dagen thuis met observatie (zijn nicht) die dag en nacht daar had moeten zijn. Dat is de enige reden dat hij die eigen risico MOCHT ondertekenen.
Nou, wij lezen wel goed hoor. Heel goed zelfs, daarom zetten we ook zoveel vraagtekens bij het hele verhaal hequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:39 schreef beejceej het volgende:
[..]
Twee uur plat? Lees jij niet goed? Hij had normaal gesproken 3 dagen in het ziekenhuis moeten blijven dus niks 2 uur plat, eerder 3 dagen thuis met observatie (zijn nicht) die dag en nacht daar had moeten zijn. Dat is de enige reden dat hij die eigen risico MOCHT ondertekenen.
Nee dat was 12 uur later als je perse wil gaan muggenziften, gisteravond kreeg ik hem die auto niet eens in, hij bezwoer dat alles okay was maar vanochtend zei hij zelf dat hij terugwou want hij voelde zich niet goed. Dus heb hem gebracht. En tuurlijk had hij wel op moeten staan hij had ook zelf naar zijn kamer moeten lopen naar het ziekenhuis als-ie was gebleven, dat deed hij vandaag ook, lijkt me logisch..quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
dan nog moest hij plat liggen, maar als hij naar huis wil zal ie toch moeten opstaan en in een auto moeten zitten, en toch stukjes moeten lopen. dat is niet plat liggen. dan komt ie met jou terug en moet ie ineens 3 dagen ter observatie blijven, en jij stelt nu dat je linea recta met hem terug bent gegaan maar het was helemaal niet linea recta.
Nee, eerlijkgezegd niet. Ik ben niet de meest snuggere, maar zelfs ik weet dat dat niet juist kan zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Observatieregels bij een eigen risico verklaring, zie je het voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |