abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114651481
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:34 schreef beejceej het volgende:
Hij is NIET onder narcose geweest voor die behandeling gisteren, waar wordt dat steeds door sommige users vandaan gehaald? Bij die behandeling mag je niet eens onder narcose en mag je ook geen morfine e.d. en mag je al helemaal niet rijden daarom heb ik hem zelf teruggebracht.
Okee.. In acht nemend dat je alles naar eerlijkheid verteld, wens ik je veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
pi_114651490
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat lijkt me stug, zo'n dokter zal, kan en mag helemaal niet boos worden in zo'n situatie.
Hij heeft 2 uur gereden terwijl hij plat moest liggen, natuurlijk wordt een dokter boos dan, die hele behandeling kan zo voor niets geweest zijn want stress en paniek maken het er niet beter op he.
pi_114651501
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:34 schreef beejceej het volgende:
Hij is NIET onder narcose geweest voor die behandeling gisteren, waar wordt dat steeds door sommige users vandaan gehaald? Bij die behandeling mag je niet eens onder narcose en mag je ook geen morfine e.d. en mag je al helemaal niet rijden daarom heb ik hem zelf teruggebracht.
Maar hij mag wel naar jou toe rijden ? Geloof je zelf nog wat je zegt ?
pi_114651516
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:35 schreef beejceej het volgende:

[..]

Hij heeft 2 uur gereden terwijl hij plat moest liggen, natuurlijk wordt een dokter boos dan, die hele behandeling kan zo voor niets geweest zijn want stress en paniek maken het er niet beter op he.
Dan hadden ze hem ook niet ontslagen. Dus wat is het nu ?
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 18:36:55 #30
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_114651519
quote:

[..]

leuk, maar als hij plat moest liggen, waarom mocht ie dan wel opstaan en naar huis gaan? Wat dacht de dokter, dat ie vanaf het bed op een skateboard ging liggen en zo zichzelf naar huis rolde?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_114651537
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:35 schreef Linda94 het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat doktoren wel soms boos worden. Werk zelf in het ziekenhuis, dus ik zie en hoor genoeg.
Dan mag je ze volgens de richtlijnen gewoon voor de tuchtraad slepen.
pi_114651546
quote:
5s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar hij mag wel naar jou toe rijden ? Geloof je zelf nog wat je zegt ?
NEE dat mocht hij ook niet!! Waarom denk je godverdomme dat ik hem zelf linea recta heb teruggereden verdomme die oetlul is in paniek in die klotewagen gestapt en is hierheen komen rijden zonder na te denken :(
pi_114651552
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

leuk, maar als hij plat moest liggen, waarom mocht ie dan wel opstaan en naar huis gaan? Wat dacht de dokter, dat ie vanaf het bed op een skateboard ging liggen en zo zichzelf naar huis rolde?
Inderdaad, dit stinkt nog meer.
pi_114651559
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan mag je ze volgens de richtlijnen gewoon voor de tuchtraad slepen.
Ook wat jou zegt is juist. Het is alleen wel de realiteit.
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:38:31 #35
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_114651571
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:37 schreef beejceej het volgende:

[..]

NEE dat mocht hij ook niet!! Waarom denk je godverdomme dat ik hem zelf linea recta heb teruggereden verdomme die oetlul is in paniek in die klotewagen gestapt en is hierheen komen rijden zonder na te denken :(
de volgende dag pas toch?
Ok stelletje hokboeren
pi_114651572
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef Linda94 het volgende:

[..]

Dat kan en mag niet... Na een narcose ben je zo ontzettend suf dat dat gewoon niet goed KAN gaan..
Ik heb een jaar geleden er 1 gehad en de eerste uren kan je amper lopen. Rijden is echt niet te doen. Ik waggelde een week later nog als het laat werd.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114651576
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hij had tegen de dokter gezegd dat zijn nicht hem naar huis zou brengen en daar hem in de gaten zou houden dat is dus niet gebeurd want hij had z'n nicht naar huis gestuurd en is toen hierheen gekomen :(
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:38:42 #38
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_114651578
quote:

[..]

Dan zou ik als arts ook mijn geduld verliezen ja, het zijn ook maar mensen

Maar ff heel serieus, ik zie niet waarom het verhaal van TS niet waar zou zijn... volgensmij is het heel erg waar.
pi_114651580
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:37 schreef beejceej het volgende:

[..]

Terwijl hij zichzelf uit het ziekenhuis heeft laten ontslaan terwijl hij volgens behandelplan twee uur plat had moeten liggen ? Jij denkt dat ze hem zo hebben weg laten lopen?
pi_114651587
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik heb een jaar geleden er 1 gehad en de eerste uren kan je amper lopen. Rijden is echt niet te doen. Ik waggelde een week later nog als het laat werd.
I know.. werk in een ziekenhuis, dus zie genoeg.
pi_114651614
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:38 schreef beejceej het volgende:

[..]

Hij had tegen de dokter gezegd dat zijn nicht hem naar huis zou brengen en daar hem in de gaten zou houden dat is dus niet gebeurd want hij had z'n nicht naar huis gestuurd en is toen hierheen gekomen :(
Die niet bestaande nicht die jij wel en niet telefonisch te pakken hebt gekregen bedoel je? Hoe zit het nou met die telefoonnummers ?
pi_114651624
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Terwijl hij zichzelf uit het ziekenhuis heeft laten ontslaan terwijl hij volgens behandelplan twee uur plat had moeten liggen ? Jij denkt dat ze hem zo hebben weg laten lopen?
Twee uur plat? Lees jij niet goed? Hij had normaal gesproken 3 dagen in het ziekenhuis moeten blijven dus niks 2 uur plat, eerder 3 dagen thuis met observatie (zijn nicht) die dag en nacht daar had moeten zijn. Dat is de enige reden dat hij die eigen risico MOCHT ondertekenen.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 18:40:12 #43
16180 crew  CoolGuy
pi_114651639
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:38 schreef beejceej het volgende:

[..]

dan nog moest hij plat liggen, maar als hij naar huis wil zal ie toch moeten opstaan en in een auto moeten zitten, en toch stukjes moeten lopen. dat is niet plat liggen. dan komt ie met jou terug en moet ie ineens 3 dagen ter observatie blijven, en jij stelt nu dat je linea recta met hem terug bent gegaan maar het was helemaal niet linea recta.
pi_114651660
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:39 schreef beejceej het volgende:

[..]

Twee uur plat? Lees jij niet goed? Hij had normaal gesproken 3 dagen in het ziekenhuis moeten blijven dus niks 2 uur plat, eerder 3 dagen thuis met observatie (zijn nicht) die dag en nacht daar had moeten zijn. Dat is de enige reden dat hij die eigen risico MOCHT ondertekenen.
Oke nu ben je busted, dat soort voorwaarden stelt men helemaal niet bij een eigen risico verklaring.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 18:41:16 #45
16180 crew  CoolGuy
pi_114651673
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:39 schreef beejceej het volgende:

[..]

Nou, wij lezen wel goed hoor. Heel goed zelfs, daarom zetten we ook zoveel vraagtekens bij het hele verhaal he :')
pi_114651721
Laat ik er eens vanuit gaan dat TS de waarheid spreekt.... dan zou ik eens heel goed gaan nadenken over de relatie die je met je vriend hebt.
Zoveel leugens en bedrog en mentale chantage... dat doen vrienden elkaar niet aan en zolang jij voor hem blijft coveren zal hij de gevolgen van zijn gedrag niet inzien. Ik zou er doosbenauwd van worden, zo'n figuur die van alles verzint en voor je verzwijgt. Wie weet welke beerputten er nog opengaan.

Als jouw verhaal waar is, want ik vind het nog steeds lastig te geloven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114651724
Hier zit een luchtje aan... *snif snif*
pi_114651734
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

dan nog moest hij plat liggen, maar als hij naar huis wil zal ie toch moeten opstaan en in een auto moeten zitten, en toch stukjes moeten lopen. dat is niet plat liggen. dan komt ie met jou terug en moet ie ineens 3 dagen ter observatie blijven, en jij stelt nu dat je linea recta met hem terug bent gegaan maar het was helemaal niet linea recta.
Nee dat was 12 uur later als je perse wil gaan muggenziften, gisteravond kreeg ik hem die auto niet eens in, hij bezwoer dat alles okay was maar vanochtend zei hij zelf dat hij terugwou want hij voelde zich niet goed. Dus heb hem gebracht. En tuurlijk had hij wel op moeten staan hij had ook zelf naar zijn kamer moeten lopen naar het ziekenhuis als-ie was gebleven, dat deed hij vandaag ook, lijkt me logisch..
pi_114651749
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:42 schreef Linda94 het volgende:
Hier zit een luchtje aan... *snif snif*
Observatieregels bij een eigen risico verklaring, zie je het voor je? :D
pi_114651787
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Observatieregels bij een eigen risico verklaring, zie je het voor je? :D
Nee, eerlijkgezegd niet. Ik ben niet de meest snuggere, maar zelfs ik weet dat dat niet juist kan zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')