NEIN NEIN NEIN! deze misvatting is duidelijk iets fries!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Ben aan de tweede helft begonnen die heerlijk rustig is omdat er weer een paar heren zijn gevlogen!
Dat is niet dit weekend maar het weekend er op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:06 schreef -moppie- het volgende:
@ FUFR, we moeten nog een keer gaan bbq-en.
roepen jullie eens wanneer het kan!? Zijn jullie al in Volendam geweest?
dank je Artic, ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, anders had ze moeten zeggen: de helft van de eerste werkdag.
Maarja...het is een Fries.
het inlevingsvermogen van een friese doorloper hebben is nooit grappig...quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:12 schreef Inu het volgende:
Jullie missen gewoon in het inlevingsvermogen van ons vrouwenTuurlijk neemt moppie niet meteen na haar vakantie een halve dag vrij
ik zou een week vrij nemenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:12 schreef Inu het volgende:
Jullie missen gewoon in het inlevingsvermogen van ons vrouwenTuurlijk neemt moppie niet meteen na haar vakantie een halve dag vrij
hier gebeurt dat ook, komen er ineens skaters voorbijquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:16 schreef ArTiC het volgende:
bij de bedrijfs hiernaast heeft iemand zijn kinderen meegenomen...die rennen nu constant over de gang hier
Heb ik volgende weekquote:
Dat had hier iemand laatst ook gedaan, erg vreemd... Uiteindelijk een boekenkast maar op kleur laten sorterenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:16 schreef ArTiC het volgende:
bij de bedrijfs hiernaast heeft iemand zijn kinderen meegenomen...die rennen nu constant over de gang hier
Hierbij trek ik mijn bbq uitnodiging weer in!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
het inlevingsvermogen van een friese doorloper hebben is nooit grappig...
mijn buik! wat doe je!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hierbij trek ik mijn bbq uitnodiging weer in!
Sam wil brieven in enveloppen doen en wil daar een euro per brief voorquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb ik volgende week
[..]
Dat had hier iemand laatst ook gedaan, erg vreemd... Uiteindelijk een boekenkast maar op kleur laten sorteren
gewoon niet uitbetalen, wat wil ze doen? Ze heeft toch geen contractquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
Sam wil brieven in enveloppen doen en wil daar een euro per brief voor
goed plan!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon niet uitbetalen, wat wil ze doen? Ze heeft toch geen contract
verdikke, niet aan gedacht!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:18 schreef r8v2 het volgende:
- 2 liter benzine
- Aansteker
Klaar voor 5 euro.
dat moet je dus juist wel doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:09 schreef -moppie- het volgende:
Hoi Inu![]()
Ik ben er weer... sinds vorige week donderdag heb ik best vaak 's ochtends een raar dizzy gevoel in mijn hoofd, kan niet recht lopen en als ik mijn hoofd beweeg is het helemaal akelig. Vanochtend begon ook zo.. best raar in de automaar nu is het weer over
![]()
Hoe zou dit komen, en nee, ik heb gisteren niet gezopen!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:20 schreef Inu het volgende:
Oh, duizeligheid komt bij mij om het jaar opzetten. Als ik dan naar de huisarts ga heb ik altijd een virusje in mn oor oidAls het na 3 maanden niet weg is mag je terugkomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |