Als dat geen gouden medaille gaat worden!quote:
Nee, hink-stap-vinger.quote:
je supporters zijn er al klaar voorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef r8v2 het volgende:
"Oh, sorry, viel ik toch zomaar ineens met m'n vinger erin."
speciaal voor jou staan er in de achtergrond nog 4 kerels met een bierpens.quote:
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:41 schreef r8v2 het volgende:
Godver, ze heeft d'r tieten nu echt weer helemaal omhoog gedouwd.
moslims stinken sowiederso alquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:45 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook zo'n collega, maar die rookte dan wel gewoon. Dan stonk hij echt zo genadeloos hard uit zn mond"Nee, een pepermuntje mag niet"
pics?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:41 schreef r8v2 het volgende:
Godver, ze heeft d'r tieten nu echt weer helemaal omhoog gedouwd.
de ongelovige! hang m er aan op 0800-ramadan!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:45 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook zo'n collega, maar die rookte dan wel gewoon. Dan stonk hij echt zo genadeloos hard uit zn mond"Nee, een pepermuntje mag niet"
Nee, en hij drinkt ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
de ongelovige! hang m er aan op 0800-ramadan!
roken mag ook niet!
find a solution you must!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:03 schreef r8v2 het volgende:
Ja ik ga een beetje foto's maken. En al had ik een foto gemaakt dan nog kan ik hier met die brakke hardware/software hem niet eens online gooien
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |