abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117233433
quote:
99s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Pastoor Maagd? Lol
Nou, geen lelijke pastoor. Kan zich makkelijk laten ontmaagden als hij da zou willen.
pi_117487807
Geloof er niks van dat die wijven braaf zijn.

Dat ze op jonge leeftijd al verziekt zijn met de term 'burgers' en dat zij daar boven staan vind ik vrij storend. Volgens mij is dit precies een soortgelijke basis als van de Westboro Baptist Church in de VS,
pi_117606706
Wat een verwerpelijke rol van de kerk om mee te gaan in dit soort praktijken, van die absurde plechtigheden. En dan die pastoor die zo semi cool de handen schud met dat kind.....pfffff.

En dan altijd die verhalen dat ze niet kunnen wennen aan een huis, maar ondertussen van die pre-fab blokken bewonen met zelfs een trap erin en aparte kamers..... _O-
pi_117606858
Shit, vergeten, zaterdag herhaling toch?
anonieme razernist
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:27:28 #155
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_117608056
Wat een poen daar zeg..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_117608269
quote:
13s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:05 schreef Zigger het volgende:
Wat een verwerpelijke rol van de kerk om mee te gaan in dit soort praktijken, van die absurde plechtigheden. En dan die pastoor die zo semi cool de handen schud met dat kind.....pfffff.

En dan altijd die verhalen dat ze niet kunnen wennen aan een huis, maar ondertussen van die pre-fab blokken bewonen met zelfs een trap erin en aparte kamers..... _O-
Dat snap ik ook nooit zo. Het is gewoon een bungalow.

Het gaat gewoon om het idee om met z'n allen bijelkaar te wonen, volgens mij. Lekker kunnen doen wat je wil. Vooral niet bij de 'burgers'.
pi_117625723
Er schijnt op dit moment alweer een nieuw seizoen opgenomen te worden, men heeft vorige week bij kennissen van me gefilmd. Zal nog wel even duren voor het uitgezonden wordt.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 11:14:49 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_117653854
Ik kwam via een vriendin op de fb van Roy (uit Tilburg) terecht. Volgens mij doet hij goed zaken sinds dit programma :)
Iedereen wil de tijgerjurkjes en de gekleurde uggs kopen :D
pi_117654558
Een jeugdvriend van mij kwam van het kamp, ik ben er ook vaak geweest. Prachtig om te zien hoe die mensen gewoon op een enorm slimme manier succesvol zijn, en ja geld hebben ze altijd :+
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_117678620
Reizigers?! Verder dan de buren komen ze niet.
Dat mokkel die ook altijd hard gewerkt heeft voor haar zwaankraan. Uhuh, tot haar 14e tot ze haar eerste kind kreeg waarschijnlijk.
Go hard or go home
pi_117805736
nou ik vind het best een leuk programma...
pi_117805763
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:33 schreef Noek het volgende:
Reizigers?! Verder dan de buren komen ze niet.
Dat mokkel die ook altijd hard gewerkt heeft voor haar zwaankraan. Uhuh, tot haar 14e tot ze haar eerste kind kreeg waarschijnlijk.
nou ik denk de meeste boeren zover niet eens komen ;)
want dan is er buren ruzie
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:36:13 #163
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117806345
Dit is wel echt een slap Sjappie aftreksel van My big fat gypsy wedding. Arremoe! En een verwend jongetje dat biddend op een limo gestickerd wordt, my god ;(
Wat ik ook niet snap is dat ze zich zo 'opgesloten' voelen in een huis, maar wel een kast van een woonwagen neerzetten die door zijn grootte ook praktisch onverplaatsbaar is en altijd op dezelfde plek staat.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_117815643
quote:
15s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
Dit is wel echt een slap Sjappie aftreksel van My big fat gypsy wedding. Arremoe! En een verwend jongetje dat biddend op een limo gestickerd wordt, my god ;(
Wat ik ook niet snap is dat ze zich zo 'opgesloten' voelen in een huis, maar wel een kast van een woonwagen neerzetten die door zijn grootte ook praktisch onverplaatsbaar is en altijd op dezelfde plek staat.
ik denk dat het met de vrijheid te maken heeft
  woensdag 10 oktober 2012 @ 15:29:46 #165
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117815784
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:26 schreef Zweeffie het volgende:

[..]

Valse vrijheid als je huis op een kamp ook niet verplaatsbaar is.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_117816971
quote:

[..]

:D Ja, dat denk ik ook. Laat zo'n wagen maar schuiven. :')
Go hard or go home
pi_117837022
quote:

[..]

welke vrijheid? het is echt niet zo dat je de woonwagen ff aan de trekhaak hangt hoor en gaat rondtrekken...
pi_117844154
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef sherezade het volgende:

[..]

welke vrijheid? het is echt niet zo dat je de woonwagen ff aan de trekhaak hangt hoor en gaat rondtrekken...
Dat klopt...maar de vrijheid om je heen ...in en uit lopen bij familie...muziek draaien omdat er een feestje is tot diep in de nacht...en als je in een huis woont ...loop je niet zomaar even bij de buren naar binnen ...draai je geen muziek tot diep in de nacht...daar ben je meer op jezelf aan gewezen...ja en dat kan mensen benauwen...en dat bedoelen ze denk ik met opgesloten voelen muren komen op me af ??...zoniet zeg jij het maar :-)
pi_117845262
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:45 schreef Zweeffie het volgende:

[..]

Dat klopt...maar de vrijheid om je heen ...in en uit lopen bij familie...muziek draaien omdat er een feestje is tot diep in de nacht...en als je in een huis woont ...loop je niet zomaar even bij de buren naar binnen ...draai je geen muziek tot diep in de nacht...daar ben je meer op jezelf aan gewezen...ja en dat kan mensen benauwen...en dat bedoelen ze denk ik met opgesloten voelen muren komen op me af ??...zoniet zeg jij het maar :-)
ik heb weer een andere mening, op een woonwagen kamp heb je nauwelijks vrijheid, iedereen weet alles van elkaar, je hebt totaal geen privacy juist doordat alles en iedereen naar binnen en naar buiten loopt.

Omdat mensen ingesloten in de wagen zitten de hele dag en niet van het kamp af komen zitten ze continue met elkaar opgescheept 24 uur per dag waardoor dus onderlinge frustraties en ruzies ontstaan, omdat ze de hele dag niets zitten te doen, ze hoeven niet te werken..vrouwen zorgen voor huishouden en kinderen en de mannen zitten rondjes te lopen de hele dag.

Er wordt op tv heel mooi verteld hoe het allemaal volgens hun gaat maar het word mooier gemaakt dan dat het is, tegenwoordig is er veel haat en nijd onder elkaar op de kampen juist omdat er teveel mensen worden samen gestopt op de kampen en er te weinig staanplaatsen zijn.
pi_117846256
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:31 schreef sherezade het volgende:

[..]

ik heb weer een andere mening, op een woonwagen kamp heb je nauwelijks vrijheid, iedereen weet alles van elkaar, je hebt totaal geen privacy juist doordat alles en iedereen naar binnen en naar buiten loopt.

Omdat mensen ingesloten in de wagen zitten de hele dag en niet van het kamp af komen zitten ze continue met elkaar opgescheept 24 uur per dag waardoor dus onderlinge frustraties en ruzies ontstaan, omdat ze de hele dag niets zitten te doen, ze hoeven niet te werken..vrouwen zorgen voor huishouden en kinderen en de mannen zitten rondjes te lopen de hele dag.

Er wordt op tv heel mooi verteld hoe het allemaal volgens hun gaat maar het word mooier gemaakt dan dat het is, tegenwoordig is er veel haat en nijd onder elkaar op de kampen juist omdat er teveel mensen worden samen gestopt op de kampen en er te weinig staanplaatsen zijn.
Jij doet nog erger alsof het een concetratiekamp is...dan heb je er een heel verkeerd beeld van...en tja het is ook vaak heel de dag in en uit bij de meeste..maar wij zien dat niet met opgescheept zitten ...maar ervaren het eerder als gezellig....er zijn ook genoeg vrouwen die gewoon kinderen hebben en ook werken...maar je hebt er idd ook genoeg die dat niet doen...maar goed dat is bij de burger mensen ook zo....Frustraties en ruzie...vallen in de beste families voor...ook bij ons is het niet altijd even rose geur en maneschijn...maar dat kan toch ook niet...
pi_117846272
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:45 schreef Zweeffie het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook: het wonen met en tussen gelijkgezinden. Die lelijke kampwoningen zelf slaat nergens op. Het is wel een standaard riedeltje dat e allemaal afdraaien: 'ík voel me zo opgesloten in een gewoon huis', maar ja, dat wordt er al van jongs af aan ingeramd.
anonieme razernist
pi_117846891
Het is toch gewoon een vorm van niet aanpassen/niet willen aanpassen.
Wij hebben geen zin om als 'burgers' te leven want wij zijn zooooo lekker vrij. :')
pi_117847190
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Zweeffie het volgende:

[..]

Jij doet nog erger alsof het een concetratiekamp is...dan heb je er een heel verkeerd beeld van...en tja het is ook vaak heel de dag in en uit bij de meeste..maar wij zien dat niet met opgescheept zitten ...maar ervaren het eerder als gezellig....er zijn ook genoeg vrouwen die gewoon kinderen hebben en ook werken...maar je hebt er idd ook genoeg die dat niet doen...maar goed dat is bij de burger mensen ook zo....Frustraties en ruzie...vallen in de beste families voor...ook bij ons is het niet altijd even rose geur en maneschijn...maar dat kan toch ook niet...
nou dan weet ik niet waar jij staat maar hier is het behoorlijk fucked up tussen de mensen, ik zeg niet dat het een concentratiekamp is en ik zou het ook fijn vinden als je dat niet als voorbeeld zou willen gebruiken met de geschiedenis / achtergond van de sinti- zigeuners.

Vroeger was het het een hele andere tijd ja, dan was het gezellig met een grote familie op een kamp nu is er veel haat en nijd onder elkaar... sommige praten zelf niet eens met elkaar en als er ruzie is dan hebben niet 2 mensen ruzie maar dan hangt alles in elkaar.
En inderdaad je hebt ook vrouwen die werken, alleen zijn ze wel in de minderheid....
pi_117847790
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:33 schreef sherezade het volgende:

[..]

nou dan weet ik niet waar jij staat maar hier is het behoorlijk fucked up tussen de mensen, ik zeg niet dat het een concentratiekamp is en ik zou het ook fijn vinden als je dat niet als voorbeeld zou willen gebruiken met de geschiedenis / achtergond van de sinti- zigeuners.

Vroeger was het het een hele andere tijd ja, dan was het gezellig met een grote familie op een kamp nu is er veel haat en nijd onder elkaar... sommige praten zelf niet eens met elkaar en als er ruzie is dan hebben niet 2 mensen ruzie maar dan hangt alles in elkaar.
En inderdaad je hebt ook vrouwen die werken, alleen zijn ze wel in de minderheid....
Nou ik zou toch niet willen wonen daar waar jij woont...er zijn uitzonderingen :-)
pi_117872567
De Britse versie is leuker maar dit kijkt ook lekker weg. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')