duhquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:51 schreef xaban06 het volgende:
Volgens mij werkt hier niemand en bij Praxis en bij Gamma en bij Karwei. Ik zou gaan rijden naar het dichtstbijzijnde of waarvan je korting bonnetjes hebt.
Onjuist, niet hetzelfde concern:quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:08 schreef DroogDok het volgende:
Zelfde concern nagenoeg dezelfde prijzen. Gamma soms iets goedkoper.
Thnx for the facts.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:05 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Onjuist, niet hetzelfde concern:
Praxis behoort samen met Formido en Brico onder Maxeda. Ook is Praxis voornamelijk van hun hoofdkantoor en maar een klein deel is van andere ondernemers (franchise). Gamma en Karwei zijn juist 100% franchisers. Deze vallen wel beide onder franchisehouder Intergamma, maar een niet alle Gamma's en Karwei's zijn dus van dezelfde ondernemer. Gamma en Karwei hebben dus nog wel verband met elkaar, maar Praxis staat er echt mijlenver vanaf.
Get your facts straight.
Als je inderdaad bij Karwei met kortingsstickers kan kopen ben je vaak het goedkoopst uit. Zo heb ik mijn rolhor (123cm breed) ook gekocht. (Die ik nu 6 maanden later nog steeds niet heb geinstalleerd, omdat ik toch over 2-3 maanden ga verhuizenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef kango het volgende:
Bij de karwei heb je regelmatig 20% kortingsstickers en met de 5 eur nieuwsbriefkorting (http://www.karwei.nl/nieuwsbrief/) zijn ze al snel goedkoper. Tenminste dat is mijn ervaring met andere produkten
Ze zitten naast elkaar op het industrie terrein.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:05 schreef Degodvader het volgende:
Gamma en Karwei hebben dus nog wel verband met elkaar, maar Praxis staat er echt mijlenver vanaf.
Het ging hier dan ook niet om de vraag in hoeverre de businessmodellen op elkaar lijken. Iemand maakte de opmerking dat het hetzelfde concern is, en dat is het nou eenmaal niet, en daar had ik het dan ook over.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:54 schreef bouwfraude het volgende:
[..]
Ze zitten naast elkaar op het industrie terrein.
Ik vergelijk wel eens prijzen tussen de twee, de Praxis is met sommige dingen minder duur dan de Gamma. (goedkoop zou ik ze niet willen noemen, wel qua materiaal niet qua prijs)
Mijn bouwmarkt vaatwasmachinekraan was na 9 jaar verrot, die van de de wasmachine doet het nog)
En wachten op de kortingbonnen, die folders hebben ze over het algemeen niet in de winkel liggen.
Maar zo afentoe komt er wel 15 - 20 % korting op alles langs soms 25% op gereedschap.
Praxis heeft een zomerkluspas met 10% De Karwei heeft hier wat meer keuze in raamdecoratie.
Doe een rondje bouwmarkten
Die moet je dan weer kopen voor ¤10 en is nog maar geldig tot 12 augustus. Je krijgt dan wel op (bijna) alle artikelen* 10% extra korting. Bovenop de al geldende aanbiedingen dus.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:54 schreef bouwfraude het volgende:
[..]
Praxis heeft een zomerkluspas met 10% De Karwei heeft hier wat meer keuze in raamdecoratie.
Doe een rondje bouwmarkten
wat wil je nu zeggen? dat we de conclusie trekken dat gamma rotzooi verkoopt? gamma heeft naast een basis versie ook gewoon de duurdere merken die ze bij andere bouwmarkten verkopen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Goedkoop is vaak rotzooi.
Gamma is vaak goedkoop
Stel dat "vaak" 50% isquote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
wat wil je nu zeggen? dat we de conclusie trekken dat gamma rotzooi verkoopt?
heb er wel 1 maar ben wel benieuwdquote:Op zondag 29 juli 2012 23:25 schreef Nero22 het volgende:
TS, ik wil morgen* best even voor je de prijzen bekijken bij de Praxis. Nog voorkeur voor aluminium of kunstof?
*Als ik het niet vergeet...
Hm, ik zal het proberen te onthouden. Al geloof ik niet dat 123 cm een standaard maat is...quote:Op zondag 29 juli 2012 23:29 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
heb er wel 1 maar ben wel benieuwd
ben opzoek naar een simpele rol (kunsttof) hor van 123cm breed, heb er bij de karwi 49euro - 15% voor betaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |