Mee eens.quote:
En alles is weer ok!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:06 schreef ATuin-hek het volgende:
Als ik een post wil quoten krijg ik het volgende: Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
Iemand anders ook last van?
Ja, 2 minuten later oid werkte het al weerquote:
Nah.. volgens mij raakte ik hier een gevoelige snaar: Quoten kaput?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja, 2 minuten later oid werkte het al weerGlitch in the matrix!
Ik volg je niet. Explain "na zo'n lange, lange tijd"...quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankuzeer voor de feedback , na zo'n lange, lange tijd
Ze zullen idd wel achter de schermen aan het klooien zijn ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nah.. volgens mij raakte ik hier een gevoelige snaar: Quoten kaput?
was grapje, de post waar jij mee instemde was van 31 juli jl, dus vandaar die lange, lange tijdquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Explain "na zo'n lange, lange tijd"...
Jah, ben het er nog steeds mee eens.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
was grapje, de post waar jij mee instemde was van 31 juli jl, dus vandaar die lange, lange tijd
Vandaar ook dat mijn topic in FB notabene zenuwachtig snel op slot werd gegooid.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ze zullen idd wel achter de schermen aan het klooien zijn ja.
Zal mijn best doen, maar wordt moeilijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jah, ben het er nog steeds mee eens.
Beetje minder verwijfd kan geen kwaad.
Duh..quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal mijn best doen, maar wordt moeilijk
No prob.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:56 schreef SuperImposed het volgende:
'30% meer M&A-deals'
spatie te weinig
Pestkopquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Smithsonian Institution
Mag er een slotje op dat topic? Gewoon, omdat ie van Hoppahoppa is.
Nee. Maar vind dat wij meer vrijheid moeten krijgen om onze macht te misbruiken. Tegen Hoppahoppa. Muhahah.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had Hoppa weer naakt in zijn OP verstopt dan?
Ohhhh zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee. Maar vind dat wij meer vrijheid moeten krijgen om onze macht te misbruiken. Tegen Hoppahoppa. Muhahah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |