Nee geen zorgen, het zal niet zo warm als vandaag zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef Snowbells het volgende:
Morgen grootste gedeelte van de dag in de trein zitten, hopelijk is het dan niet zo warm
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee geen zorgen, het zal niet zo warm als vandaag zijn
het wordt warmer![]()
Onze bussen hebben airco.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:53 schreef 2Happy4U het volgende:
in de bus is het meestal erger
heb ik ervaren tenminste
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee geen zorgen, het zal niet zo warm als vandaag zijn
het wordt warmer![]()
onze bussen hebben verwarmingquote:
Hier binnen is het ook 25,5 gradenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:11 schreef Snowbells het volgende:
En ik zit weer binnen, kan zo slecht tegen warmte
24,5quote:
naast dikke mensen zitten in een warme trein ;--;quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:11 schreef JanPiraat het volgende:
Treinen en oude bussen zijn een hel met deze hitte jaen naast het gevoel alsof je gebraden wordt ook standaard een walm van zweetlucht ;___;
Zo nauwkeurig is onze thermometer niet.quote:
quote:
Ik ga dan altijd tussen hun vetkwabben liggen daar is het altijd een graadje of 15 en soms vind ik er een muffin of donutquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
naast dikke mensen zitten in een warme trein ;--;
navels werken goed, vaak ook stoffig wat je als deken kan gebruikenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd tussen hun vetkwabben liggen daar is het altijd een graadje of 15 en soms vind ik er een muffin of donut
warme douche / bad om je spieren te ontspannenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:15 schreef Snowbells het volgende:
Hopelijk is morgen de spierpijn verdwenen aangezien ik met (hopelijk) zware tassen vol kleding moet rondlopen
Jan wil ze vast ook wel dragen voor een tientjequote:Op woensdag 25 juli 2012 14:15 schreef Snowbells het volgende:
Hopelijk is morgen de spierpijn verdwenen aangezien ik met (hopelijk) zware tassen vol kleding moet rondlopen
Wat ga je doen dan ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:15 schreef Snowbells het volgende:
Ga ik zo doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
warme douche / bad om je spieren te ontspannen
Een tientje maar? Deal!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jan wil ze vast ook wel dragen voor een tientje
Met de trein naar Utrecht, daarna Rotterdam, daarna Amsterdam en dan via Utrecht weer naar huis.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan ?hele dag in trein zitten en kleding.verkopen aan mensen ofzo ?
![]()
komt ze toch naakt thuisquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan ?hele dag in trein zitten en kleding.verkopen aan mensen ofzo ?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |