Lekker, en hoe is het waar jij bent? (Waar dat ook mag zijn?)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:16 schreef Californium het volgende:
Zag op facebook dat mijn zus een nieuwe vriendin heeftWhehehe, klinkt ergens bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:16 schreef Californium het volgende:
Zag op facebook dat mijn zus een nieuwe vriendin heeftMeh, ik heb ook weleens jonger dan mijn broertje gedate. Liep ik rond met een grietje dat een jaar lager zat dan hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar toch... Het is nog een tienerquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:34 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Meh, ik heb ook weleens jonger dan mijn broertje gedate. Liep ik rond met een grietje dat een jaar lager zat dan hij
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar toch... Het is nog een tiener
Balatonmeer! Het is hier bloedheet en ik hoop dat jullie regen hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker, en hoe is het waar jij bent? (Waar dat ook mag zijn?)
Tieners, fuck yeahquote:
Nouquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:21 schreef Difficult het volgende:
[..]
Balatonmeer! Het is hier bloedheet en ik hoop dat jullie regen hebben
Hee, daar ben ik laatst nog langs gereden! Balatonfured, Keszthely enzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:21 schreef Difficult het volgende:
[..]
Klote! Da's altijd zuur. Ik zou er echter ook moeilijk mee kunnen leven. Heb je het laten plakken of laten ringen? Als je het hebt laten ringen kun je 't blad nog wel vervangen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godverdomme, en ik zie nu dat dat achterlijke word 2 keer een raar getal heeft gedaan bij de inhoudsopgave. dan staat er 578 ipv 58 (heb ik aangepast van 57 naar 58) En ik weet zeker dat dat eerst goed stond. Wat een schijt programma is het ook. En ja ik had het nog een keer moeten checken. Maar als je weet dat je 58 invoert.
Naja das dan maar jammer.. Kan het nu wel met potlood gaan verbeteren maar wordt het ook niet mooier op denk ik
Zo dan... hoezo 'winnen in de laatste seconde'?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
So, Rusland - Australie had me ff een spannende ontknoping!
Omdat ik nu met de scriptie e.d. weer bezig ben geweest voelt het als weken geleden dat ik in Frankrijk zatquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:21 schreef Difficult het volgende:
[..]
Moet je prep clean drinken? neem aan van welquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:09 schreef IrishBastard het volgende:
28 augustus mag ik m'n darmen laten bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |