Dit dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:13 schreef MutedFaith het volgende:
Het lijkt me aannemelijker dat 's ochtends iemand vergeten is het licht uit te doen..
Welnee, dat is veel te voor de hand liggend! Het moet vast een complot zijn!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:13 schreef MutedFaith het volgende:
Het lijkt me aannemelijker dat 's ochtends iemand vergeten is het licht uit te doen..
Nu wordt z'n moeder niet aangenomen, omdat de AIVD heeft gezien dat ze een sloddervos is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:16 schreef Lienekien het volgende:
Dus we hadden geen tijd om het huis tijdig op orde te krijgen.'
Wat heeft dat ermee te maken?
Mijn moeder zit te stressen dat ze een rommelig huis gezien hebben.. vandaar dus het waanidee. Ik heb er totaal geen verstand van, dus ik dacht, misschien dat iemand hier antwoord kan bieden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:16 schreef Lienekien het volgende:
Nouja, als haar moeder gesolliciteerd heeft voor de functie schoonmaakster en de AIVD ontdekt dat het bij haar thuis een zwijnenstal is...quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:16 schreef Lienekien het volgende:
Haha nee geen schoonmaaksterquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nouja, als haar moeder gesolliciteerd heeft voor de functie schoonmaakster en de AIVD ontdekt dat het bij haar thuis een zwijnenstal is...
Hahaha ik ga al jullie reacties aan haar laten zien. Lach me kapot hier xDquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:20 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Beatrix wil je moeder uit de weg hebben, zoveel is duidelijk.
dat was idd het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:21 schreef nutoj het volgende:
lijkt me een prima werkneemster voor het koningshuis, zo'n labiele vrouw...
Ze is een topvrouw. Goed opgeleid en loyaal als een Sint Bernardshond. Dingen in het verleden geven haar echter deze illusies.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:21 schreef nutoj het volgende:
Zolang ze maar geen medewerkster waxinelichtjeshouder of mobiliteit wordt...quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:21 schreef nutoj het volgende:
dat zeg ik: labielquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:23 schreef jimbo29 het volgende:
[..]
Ze is een topvrouw. Goed opgeleid en loyaal als een Sint Bernardshond. Dingen in het verleden geven haar echter deze illusies.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:14 schreef Godtje het volgende:
De AIVD doet altijd weer het licht uit. Staat in het protocol
Zeg Janssen dan ook even dat ie voortaan niet een lange regenjas aandoet wanneer het buiten 30 graden is en op het terras gaat zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:32 schreef Bananenman het volgende:
Het zou goed kunnen dat we (ik ben werkzaam bij de AIVD) zijn langsgeweest TS. Mijn collega Janssen vergeet wel vaker het licht uit te doen na zo'n operatie. Hij is naar mijn mening dan ook totaal ongeschikt als geheim agent. Laatst toen we iemand moesten schaduwen had hij ook veel te grote kijkgaatjes in zijn krant geknipt toen we op het terras zaten. Ik heb dit al vaker aangekaart bij mijn baas maar hij heeft nog steeds geen passende stappen ondernomen
In ieder geval bedankt voor dit topic, ik zal dit aan m'n baas doorspelen en reken maar dat Janssen dit te horen zal krijgen in zijn functioneringsgesprek.
beste sleutelbos jonge!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:29 schreef Ticootje het volgende:
De AIVD heeft ook lopers die op elk slot in nederland passen... Dan doen ze alleen je deur open en doen ze het licht aan. Aan de hand daarvan kijken ze wat je reactie is..
Dat was vroeger. Tegenwoordig doen ze op afstand je lampen aan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:29 schreef Ticootje het volgende:
De AIVD heeft ook lopers die op elk slot in nederland passen... Dan doen ze alleen je deur open en doen ze het licht aan. Aan de hand daarvan kijken ze wat je reactie is..
Onderdeel van je training.. Dat je ook weet welke sleutel op welk huis past.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Onderdeel van je training.. Dat je ook weet welke sleutel op welk huis past.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik vrees dat iemand met zulke gedachtes niet door de keuring komt.
Dat is dan pas dit jaar ingevoerd.. Ik weet echt wel waar ik het over heb hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:51 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die denken dat de AIVD met lopers werkt![]()
De AIVD kan gewoon op afstand je deuren openen.
Bij mij hebben ze de laatste keer zelfs de kattenbak verschoond.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:15 schreef Wootism het volgende:
Een vriend van mij werkt bij de AIVD, ik heb het bij hem nagevraagd. Hij zegt dat ze altijd netjes het licht uitdoen. In sommige gevallen maken ze ook nog je bed op.
Alleen omdat ze daarin de afluisterapparatuur hebben verborgen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:36 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze de laatste keer zelfs de kattenbak verschoond.
Sinds ik steeds afluisterapparatuur in mijn kattebak gooi, heb ik hem nooit meer hoeven verschonen, het is echt fantastisch.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Alleen omdat ze daarin de afluisterapparatuur hebben verborgen.
Nou, hoe dan ook kan ze nu die baan wel schudden...quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:11 schreef jimbo29 het volgende:
Enkele keren kwam ze thuis en stond het licht aan in de hal.
Zij is nu onder de impressie dat de AIVD binnen in geweest ter controle. Kan dit kloppen of is dit COMPLETE onzin. Ze haalt zich wel vaker theorieën in het hoofd, maar 'this one takes the cake'.
Wat is jullie visie hierop? Lariekoek of misschien realiteit?
Ik hoop dat ze het licht niet aan laten staan als ze dit topic weer wegklikkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:15 schreef rene90 het volgende:
De AIVD zal dit topic vast wel lezen. Hetzelfde als je een negatieve ervaring hebt met een verzekeraar dat die binnen een uur het topic gevonden hebben.
Inderdaad. Veel te slordig dat licht aanlaten!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Alsof de AIVD uberhaupt nog mensen checken.
Zijn ze zelf veels te slordig en te lui voor.
Dat is ook echt het eerste waar ik over zou stressen als er iemand in m'n huis heeft gelopenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:18 schreef jimbo29 het volgende:
Mijn moeder zit te stressen dat ze een rommelig huis gezien hebben..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |