abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:09:05 #1
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_114632438
Ik heb een tijd geleden een verkeerd product besteld bij bol.com.
Ik heb het product dus geretourneerd. Omdat het door de brievenbus ging, heb ik het gewoon in een brievenbus gestopt (dus niet als pakket of met track & trace code o.i.d.).

Maar volgens bol.com hebben zij het product nooit ontvangen en moet ik er daarom dus toch voor betalen. Maar ja, zij kunnen zoveel zeggen als dat ze willen.

Bol.com heeft in ieder geval de slechtste klantenservice die er bestaat.

Ik koop er al sinds 2007 (5.5 jaar al) en ik heb er letterlijk voor duizenden euro's producten besteld, altijd netjes en op tijd betaald. Ook hebben zij de afgelopen maanden minstens ¤2000 verdiend met mijn verkopen via verkopersaccount.

Dit was de 1e keer dat ik iets heb geretourneerd bij bol.com en dit is dus hoe bol.com met haar klanten omgaat. En het gaat niet eens om een duur product, de waarde is ongeveer 10 euro.

Ik ga ze morgens eens even bellen. Verkopen zal ik er ook niet meer doen en kopen ook niet meer. Moest er voor dit jaar nog aan 800 euro schoolboeken kopen & mijn broertje ook voor zo'n 700 euro. Ga ik ervoor zorgen dat die boeken ergens anders aangeschaft worden. Kunnen ze fluiten naar mijn geld omdat ze hun klanten op zo'n manier behandelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door computerprobleem op 25-07-2012 07:55:04 ]
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:10:22 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114632441
Daarom, amazon
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_114632442
Je hebt met allemaal ervaring?
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:12:56 #4
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_114632448
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Daarom, amazon
Klopt, koop er al sinds 2009 of 2010. Eerst alleen bij UK, maar nu bij elke Amazon website die er is (zelfs de Japanse).

Ik had gelezen dat Amazon in September een Nederlandse website opent. Ik hoop dat ze die flikkers van bol.com eruit concurreren, want bol.com is gewoon een criminele organisatie als je het vergelijkt met Amazon.

Amazon = beste klantenservice op aarde.

[ Bericht 19% gewijzigd door computerprobleem op 25-07-2012 07:54:57 ]
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:13:10 #5
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_114632449
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:10 schreef Zolder het volgende:
Je hebt met allemaal ervaring?
Wat bedoel je.
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:15:07 #6
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_114632457
Tevens levert verkopen via bol.com bijna niets op.

Je moet zelf de verzendkosten betalen, een erg groot deel gaat naar bol.com.

Sinds ik begonnen ben met verkopen via eBay houd ik veel meer over. Ik zal dus nooit meer iets via bol.com verkopen, jammer voor hen, ze hebben de afgelopen maanden minstens 2000 euro aan mij verdiend. Dat had ook van mij kunnen zijn en vanaf nu zal dat ook zo zijn.

Die 10 euro betaal ik uit principe gewoon niet en ik ga gewoon afwachten wat er gebeurd.
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:16:55 #7
225540 Pugg
Friends forever
pi_114632464
Voor films en muziek : Play.com
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:19:43 #8
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_114632474
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:16 schreef Pugg het volgende:
Voor films en muziek : Play.com
Gebruik ik ook. Ik koop veel films namelijk en heb de afgelopen weken voor duizenden ¤ orders en pre-orders geplaatst, September zal enorm duur worden :P.

Ik koop bij Play.com, alle Amazon websites, alle eBay websites, HMV, vroeger PlanetAxel (ze zijn failliet), kleinere websites voor speciale producten, ik betaal mensen van te voren zodat ze in de VS o.i.d. Best Buy / Target / Walmart etc. producten kopen en opsturen, zelfde voor Duitsland.

[ Bericht 21% gewijzigd door computerprobleem op 25-07-2012 07:54:45 ]
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:26:45 #9
225540 Pugg
Friends forever
pi_114632497
quote:
Gebruik ik ook. Ik koop veel films namelijk en heb de afgelopen weken voor duizenden ¤ orders en pre-orders geplaatst, September zal enorm duur worden :P.
Ik ken dat maar ik doe het niet meer, 3 maanden wachten en het is sale. O-)
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:29:30 #10
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_114632511
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:26 schreef Pugg het volgende:

[..]

Ik ken dat maar ik doe het niet meer, 3 maanden wachten en het is sale. O-)
Het gaat om producten die meestal binnen enkele weken uitverkocht zijn, met black friday zullen die er al niet meer zijn (behalve op eBay voor minstens 5x de verkoopprijs).

Er zijn al 3 producten uitverkocht waar ik er veel van gekocht heb. De prijs van die producten is nu 6x zo hoog op eBay (ik krijg ze pas in augustus binnen... nou ja, ''pas'', dat is over een week of 2 :P).
pi_114632517
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:15 schreef computerprobleem het volgende:

Die 10 euro betaal ik uit principe gewoon niet en ik ga gewoon afwachten wat er gebeurd.
Ik wacht op een topic in wgr wat te doen met incassokosten.
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:31:09 #12
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114632519
Heb je een bewijsje van verzending?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:31:32 #13
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_114632522
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik wacht op een topic in wgr wat te doen met incassokosten.
ga ik ook niet betalen ik ga niet betalen voor een product dat ik niet heb
klaar

zo simpel is het, zij beschuldigen mij toch? nou, laat ze maar bewijzen dat ik het product heb of dat zij het niet hebben ontvangen. Durf te wedden dat het product nu gewoon tussen de andere exemplaren ligt in hun warehouse.
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:32:45 #14
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_114632528
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb je een bewijsje van verzending?
Nee, heb het gewoon in een postbus gestopt (lees OP).
Je krijgt alleen 1 bewijsje als je het via een postkantoor verstuurd met een code (track en trace code). En ik had geen zin om 7 euro verzendkosten te betalen voor een product van 10 euro (en ja, ik moest zelf de fucking verzendkosten betalen. NOGMAALS:

[ Bericht 17% gewijzigd door computerprobleem op 25-07-2012 07:54:37 ]
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:34:29 #15
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114632540
Waarom heb je bijvoorbeeld geen foto's gemaakt of iets dergelijks.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:34:49 #16
92279 N.icka
Windforce 11
pi_114632545
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:31 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

ga ik ook niet betalen ik ga niet betalen voor een product dat ik niet heb
klaar

zo simpel is het, zij beschuldigen mij toch? nou, laat ze maar bewijzen dat ik het product heb of dat zij het niet hebben ontvangen. Durf te wedden dat het product nu gewoon tussen de andere exemplaren ligt in hun warehouse.
Kan jij bewijzen dat jij het in de brievenbus hebt gestopt ?
pi_114632551
Lekker dan, 1 slechte ervaring en dan is het de allerslechtste klantenservice.
*poef* nu is het weg
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:36:14 #18
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_114632552
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:34 schreef N.icka het volgende:

[..]

Kan jij bewijzen dat jij het in de brievenbus hebt gestopt ?
Nee, maar mijn 100% rating op eBay, mijn 4.5 / 5 sterren rating op bol.com zegt genoeg.

Ik heb geen flikker te maken met hoe bol.com de administratie bij houdt en/of hoe PostNL bezorgt. Ik heb dat product geretourneerd (op eigen kosten nog wel) en ik ga er niet voor betalen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:37:35 #19
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_114632560
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:36 schreef kaatjejannie het volgende:
Lekker dan, 1 slechte ervaring en dan is het de allerslechtste klantenservice.
1e keer dat ik een product retourneer in 5.5 jaar tijd = meteen slechte ervaring

Zij houden niet rekening met het feit dat ik er al voor duizenden euro's gekocht heb en ze al voor duizenden euro's aan mijn verkopen hebben verdiend.

[ Bericht 18% gewijzigd door computerprobleem op 25-07-2012 07:54:28 ]
pi_114632563
Faal, retourneren bij bol.com doe je naar een antwoordnummer en is dus gratis.

Zie https://www.bol.com/nl/m/(...)html#focus_faq100127

stap 8.
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:38:10 #21
92279 N.icka
Windforce 11
pi_114632565
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:36 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nee, maar mijn 100% rating op eBay, mijn 4.5 / 5 sterren rating op bol.com zegt genoeg.

Ik heb geen flikker te maken met hoe bol.com de administratie bij houdt en/of hoe PostNL bezorgt. Ik heb dat product geretourneerd (op eigen kosten nog wel) en ik ga er niet voor betalen.
Zolang je niet kan bewijzen dat je het hebt verstuurd ,ga jij wel degelijk betalen
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:38:19 #22
225540 Pugg
Friends forever
pi_114632567
Hij is gewoon lui en slordig geweets.
lees de voorwaarden man, je hebt geen poot om op te staan.

https://www.bol.com/nl/m/klantenservice/retourneren/
pi_114632569
LOL! jij moet bewijzen dat je het opgestuurd hebt! niet BOL.com, ik heb geen ervaring met die winkel, en je hebt het over studieboeken en over duizenden euro's besteld.. lijkt me als je zoveel geld hebt dat je niet over 10 euro wakker ligt.... bah, overdrijven is ook een vak blijkbaar....
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:38:41 #24
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_114632570
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:38 schreef laiveneertiekje het volgende:
Faal, retourneren bij bol.com doe je naar een antwoordnummer en is dus gratis.

Zie https://www.bol.com/nl/m/(...)html#focus_faq100127

stap 8.
Heb er gewoon postzegels op geplakt :').
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:39:26 #25
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_114632576
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:38 schreef jcdenboer het volgende:
LOL! jij moet bewijzen dat je het opgestuurd hebt! niet BOL.com, ik heb geen ervaring met die winkel, en je hebt het over studieboeken en over duizenden euro's besteld.. lijkt me als je zoveel geld hebt dat je niet over 10 euro wakker ligt.... bah, overdrijven is ook een vak blijkbaar....
Ik heb momenteel dat bedrag minstens x 1000 op mijn rekening staan.
Maar uit principe ga ik niet betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')