Klopt, koop er al sinds 2009 of 2010. Eerst alleen bij UK, maar nu bij elke Amazon website die er is (zelfs de Japanse).quote:
Wat bedoel je.quote:
Gebruik ik ook. Ik koop veel films namelijk en heb de afgelopen weken voor duizenden ¤ orders en pre-orders geplaatst, September zal enorm duur wordenquote:
Ik ken dat maar ik doe het niet meer, 3 maanden wachten en het is sale.quote:Gebruik ik ook. Ik koop veel films namelijk en heb de afgelopen weken voor duizenden ¤ orders en pre-orders geplaatst, September zal enorm duur worden.
Het gaat om producten die meestal binnen enkele weken uitverkocht zijn, met black friday zullen die er al niet meer zijn (behalve op eBay voor minstens 5x de verkoopprijs).quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:26 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik ken dat maar ik doe het niet meer, 3 maanden wachten en het is sale.
Ik wacht op een topic in wgr wat te doen met incassokosten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:15 schreef computerprobleem het volgende:
Die 10 euro betaal ik uit principe gewoon niet en ik ga gewoon afwachten wat er gebeurd.
ga ik ook niet betalen ik ga niet betalen voor een product dat ik niet hebquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik wacht op een topic in wgr wat te doen met incassokosten.
Nee, heb het gewoon in een postbus gestopt (lees OP).quote:
Kan jij bewijzen dat jij het in de brievenbus hebt gestopt ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ga ik ook niet betalen ik ga niet betalen voor een product dat ik niet heb
klaar
zo simpel is het, zij beschuldigen mij toch? nou, laat ze maar bewijzen dat ik het product heb of dat zij het niet hebben ontvangen. Durf te wedden dat het product nu gewoon tussen de andere exemplaren ligt in hun warehouse.
Nee, maar mijn 100% rating op eBay, mijn 4.5 / 5 sterren rating op bol.com zegt genoeg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:34 schreef N.icka het volgende:
[..]
Kan jij bewijzen dat jij het in de brievenbus hebt gestopt ?
1e keer dat ik een product retourneer in 5.5 jaar tijd = meteen slechte ervaringquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:36 schreef kaatjejannie het volgende:
Lekker dan, 1 slechte ervaring en dan is het de allerslechtste klantenservice.
Zolang je niet kan bewijzen dat je het hebt verstuurd ,ga jij wel degelijk betalenquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, maar mijn 100% rating op eBay, mijn 4.5 / 5 sterren rating op bol.com zegt genoeg.
Ik heb geen flikker te maken met hoe bol.com de administratie bij houdt en/of hoe PostNL bezorgt. Ik heb dat product geretourneerd (op eigen kosten nog wel) en ik ga er niet voor betalen.
Heb er gewoon postzegels op geplaktquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:38 schreef laiveneertiekje het volgende:
Faal, retourneren bij bol.com doe je naar een antwoordnummer en is dus gratis.
Zie https://www.bol.com/nl/m/(...)html#focus_faq100127
stap 8.
Ik heb momenteel dat bedrag minstens x 1000 op mijn rekening staan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:38 schreef jcdenboer het volgende:
LOL! jij moet bewijzen dat je het opgestuurd hebt! niet BOL.com, ik heb geen ervaring met die winkel, en je hebt het over studieboeken en over duizenden euro's besteld.. lijkt me als je zoveel geld hebt dat je niet over 10 euro wakker ligt.... bah, overdrijven is ook een vak blijkbaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |