Ik heb een boxspringquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen als je niet goed uitrust in je oude bed... Goed slapen is zo belangrijk!
Snel regelen!Gewoon een nieuwe lattenbodem en matras regelen! Dat bed kan vast nog wel mee.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Wanneer kan ik eens een nachtje komen slapen?
Hehehehe daarom moet je ook meteorologie gaan studeren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:41 schreef Drassss het volgende:
Hooo Possie. Zoveel weet ik nu ook weer niet van het weer
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe daarom moet je ook meteorologie gaan studeren.Anders nemen we een ander mee naar Amerika.
Mijn bed vind je niets. Is puur schuim op een lattenbodem.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]moet ik toch eerst een nachtje voor bij jou in bed kruipen
![]()
Matras moet vervangen worden, is pocketveren, maar ook die zijn na 10 jaar op
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn bed vind je niets. Is puur schuim op een lattenbodem.
.
Yep, zelfs met maandelijks omdraaien. En was geen goedkoop spul ook.quote:Na 10 jaar al?Damn dat had ik niet verwacht...
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje leeft nog, heeft een woordje gelegd
Ken ik nietquote:
Jij bleef ook slapen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan neem ik toch maar mijn slaapzakje mee, slaap waarschijnlijk dan beter op de grond.
[..]
Yep, zelfs met maandelijks omdraaien. En was geen goedkoop spul ook.
't is voor mij nog even half/half hangt af hoe de rest van de week rond moeders gaat verlopen. Ik zou het wel prettig vinden om gewoon te kunnen drinken (alcohol wel te verstaan). Lotusss en ER zijn echt toffe luiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bleef ook slapen?Was ik alweer vergeten.
![]()
Dat wordt een leuke brakke ochtend samen met Lotus en ER.
Ik ken ze echt niet maar wat ik zo van hun mee maak gaat t gezellie worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is voor mij nog even half/half hangt af hoe de rest van de week rond moeders gaat verlopen. Ik zou het wel prettig vinden om gewoon te kunnen drinken (alcohol wel te verstaan). Lotusss en ER zijn echt toffe lui![]()
Moet ik zorgen voor eieren, bacon, BLOEDworst en zo, voor een English breakfast
Niet in slaap vallen Drassssquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:41 schreef Drassss het volgende:
Hooo Possie. Zoveel weet ik nu ook weer niet van het weer
Bah sta ik op plek 2quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet in slaap vallen Drassss
Na Kahaarin weet jij heel veel van het weer hoorDat Kahaarin wél de bijnaam Pelleboer kreeg, en jij nog niet Drassss Paulusma heet
Geloof mijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken ze echt niet maar wat ik zo van hun mee maak gaat t gezellie worden.
Ik ontbijt nooit.
quote:
3e hè tussen Pelleboer en Paulusma zit nog altijd Erwin Krollquote:
Ik geloof je meteen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geloof mijLotusss en ER zijn echt leuke mensen.
Natuurlijk, verdomd lekker spul met goede zelfgemaakte jam erbij. Potverquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Iemand die wél bloedworst weet te waarderen
Paulusma genoemd worden vind ik serieus geen compliment.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
3e hè tussen Pelleboer en Paulusma zit nog altijd Erwin Kroll
Ik heb het nog nooit gegeten en nou wil Muisje het me zaterdag of zondag voeren...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Natuurlijk, verdomd lekker spul met goede zelfgemaakte jam erbij. Potver
Watjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten en nou wil Muisje het me zaterdag of zondag voeren...Maar ik wil niet...
Schijfje gebakken appel erop, enquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten en nou wil Muisje het me zaterdag of zondag voeren...Maar ik wil niet...
OK, dus we hebben een deal? Ik neem bakbloedworst mee (en appel) en jij beloofd dat je op het minst (als het niet op de bbq komt en ik blijf slapen) onder het toeziend oog van ER en Lotusss bloedworst te etenquote:
Gewoon in de oven mikken, daarna jam erop en klaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, dus we hebben een deal? Ik neem bakbloedworst mee (en appel) en jij beloofd dat je op het minst (als het niet op de bbq komt en ik blijf slapen) onder het toeziend oog van ER en Lotusss bloedworst te eten
Ik doe geen beloftes die ik misschien niet na kan komen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, dus we hebben een deal? Ik neem bakbloedworst mee (en appel) en jij beloofd dat je op het minst (als het niet op de bbq komt en ik blijf slapen) onder het toeziend oog van ER en Lotusss bloedworst te eten
Dan kan ik de bloedworst net zo goed thuislatenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doe geen beloftes die ik misschien niet na kan komen.
Waarom ben ik al dagen naar de klote, en nu nog steedsquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
Tiefus waarom was ik vanmiddag na mn werk helemaal naar de klote en nu niet moe...
Stukkieeeequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan kan ik de bloedworst net zo goed thuislaten(of zelf oppeuzelen natuurlijk
)
Zelf op peuzelen mag altijd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan kan ik de bloedworst net zo goed thuislaten(of zelf oppeuzelen natuurlijk
)
quote:
Door de warmte misschien?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom ben ik al dagen naar de klote, en nu nog steeds
Ik weet heul goed wat lekker is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zo lekker bloedworst van de bbq met een gebbq-ed schijfje appel erop
![]()
Buitenpostje heeft nog niet geleerd wat lekker is
Ik ben daar ooh zoo simpel in. Proberen kan je altijd. En niet met de gedachte het is smerig, maar gewoon met de gedacht dat je als 11 jarige voor het eerst een olijf in je mond stak (ik vond toen niets, maar nu vreet ik ze weg).quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zelf op peuzelen mag altijd.Ik zeg niet dat ik t niet probeer maar ik beloof ook niet dat ik t wel probeer. Ik ben er nog steeds niet over uit.
Ik heb nog nooit iets gegeten of gedronken en niet binnen gehouden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben daar ooh zoo simpel in. Proberen kan je altijd. En niet met de gedachte het is smerig, maar gewoon met de gedacht dat je als 11 jarige voor het eerst een olijf in je mond stak (ik vond toen niets, maar nu vreet ik ze weg).
Ik weet allen wel uit ervaring dat als je al met een gevoel van walging begint met het eten van iets, dan hou je het niet binnen
Zou je later geblindoekt en zonder te weten wat je krijgt hetzelfde krijgen is de kans groter dan je het binnen houdt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gegeten of gedronken en niet binnen gehouden.
Ok op een slok chocomelk uit een (blijkbaar achteraf) bedorven pak chocomelk...
Whehehehehe smaakt dat uberhoubt ergens nog naar chocolade?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En ik kan je garanderen dat als je chocolade eet uit een doos waar zeker zo'n 25 jaar lang ook al ammunitie in gelegen heeft dat het je bijna live long geneeest van het eten chocolade
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe smaakt dat uberhoubt ergens nog naar chocolade?
chocoladesigaretten = geen chocola.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]het smaakte naar metaal en kruit
![]()
Waren van die chocoladesigaretten. Heb ze sinds niet meer gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |