Ik heb een boxspringquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen als je niet goed uitrust in je oude bed... Goed slapen is zo belangrijk!
Snel regelen!Gewoon een nieuwe lattenbodem en matras regelen! Dat bed kan vast nog wel mee.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Wanneer kan ik eens een nachtje komen slapen?
Hehehehe daarom moet je ook meteorologie gaan studeren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:41 schreef Drassss het volgende:
Hooo Possie. Zoveel weet ik nu ook weer niet van het weer
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe daarom moet je ook meteorologie gaan studeren.Anders nemen we een ander mee naar Amerika.
Mijn bed vind je niets. Is puur schuim op een lattenbodem.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]moet ik toch eerst een nachtje voor bij jou in bed kruipen
![]()
Matras moet vervangen worden, is pocketveren, maar ook die zijn na 10 jaar op
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn bed vind je niets. Is puur schuim op een lattenbodem.
.
Yep, zelfs met maandelijks omdraaien. En was geen goedkoop spul ook.quote:Na 10 jaar al?Damn dat had ik niet verwacht...
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje leeft nog, heeft een woordje gelegd
Ken ik nietquote:
Jij bleef ook slapen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan neem ik toch maar mijn slaapzakje mee, slaap waarschijnlijk dan beter op de grond.
[..]
Yep, zelfs met maandelijks omdraaien. En was geen goedkoop spul ook.
't is voor mij nog even half/half hangt af hoe de rest van de week rond moeders gaat verlopen. Ik zou het wel prettig vinden om gewoon te kunnen drinken (alcohol wel te verstaan). Lotusss en ER zijn echt toffe luiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bleef ook slapen?Was ik alweer vergeten.
![]()
Dat wordt een leuke brakke ochtend samen met Lotus en ER.
Ik ken ze echt niet maar wat ik zo van hun mee maak gaat t gezellie worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is voor mij nog even half/half hangt af hoe de rest van de week rond moeders gaat verlopen. Ik zou het wel prettig vinden om gewoon te kunnen drinken (alcohol wel te verstaan). Lotusss en ER zijn echt toffe lui![]()
Moet ik zorgen voor eieren, bacon, BLOEDworst en zo, voor een English breakfast
Niet in slaap vallen Drassssquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:41 schreef Drassss het volgende:
Hooo Possie. Zoveel weet ik nu ook weer niet van het weer
Bah sta ik op plek 2quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet in slaap vallen Drassss
Na Kahaarin weet jij heel veel van het weer hoorDat Kahaarin wél de bijnaam Pelleboer kreeg, en jij nog niet Drassss Paulusma heet
Geloof mijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken ze echt niet maar wat ik zo van hun mee maak gaat t gezellie worden.
Ik ontbijt nooit.
quote:
3e hè tussen Pelleboer en Paulusma zit nog altijd Erwin Krollquote:
Ik geloof je meteen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geloof mijLotusss en ER zijn echt leuke mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |