Alle Henk en Ingrids op één hoop. Toch elke keer weer een bezienswaardigheid.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:50 schreef napoleonfour het volgende:
wat is er dan zo speciaal aan Scheveningen ?:')
Is een lange lijst hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, slecht taalbeheersing staat al bij mijn zwakte punt.
ah vandaar dat Immers er ook heen gaat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle Henk en Ingrids op één hoop. Toch elke keer weer een bezienswaardigheid.
Vanaf 9 uur loopt het al wel vrij vol hoor, maar is het 'buiten-randstadverkeer' nog niet echt op gang en profiteer je voornamelijk nog van de wegopstoppingen op de A16 (Breda richting Rotterdam) en de knooppuntklooierij ter hoogte van Utrecht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, we wilden om 7:00u vertrekken, maar dat leek me toch te vroeg.
Vertrekken nu 9 uur, zitten we er precies midden in.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah vandaar dat Immers er ook heen gaat?
http://goo.gl/maps/1BHCquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:50 schreef napoleonfour het volgende:
wat is er dan zo speciaal aan Scheveningen ?:')
Lopen genoeg tokkies rond in Den Haag in ieder geval. Maar er zijn weldegelijk leuke wezens te vinden zo nu en dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijnaquote:
Rij over Utrecht en Gouda geloof ik vanaf Nijmegen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Vanaf 9 uur loopt het al wel vrij vol hoor, maar is het 'buiten-randstadverkeer' nog niet echt op gang en profiteer je voornamelijk nog van de wegopstoppingen op de A16 (Breda richting Rotterdam) en de knooppuntklooierij ter hoogte van Utrecht.
Maargoed, de randstad gaat natuurlijk niet naar Scheveningen. In Rotterdam wordt in ieder geval gewoon gewerkt, zoals altijd.
Een heel cv hoeft niet manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bijna
Ik wee tniet zo goed wat allemaal moet.. moet vorige werk ervaring ofso ook?
En naar welk email? Forum@fok.nl?
heb meer met egmond e.o..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://goo.gl/maps/1BHC
skitterend man
qft,quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoax, alle Henk's en Ingrid's lopen op de Tilburgse kermis
Moet je serieus een echte CV opsturen als je mod wil worden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bijna
Bloedgroep, urinesample, the usual...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bijna
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Rij over Utrecht en Gouda geloof ik vanaf Nijmegen.
Denk niet dat het veel uitmaakt, dan kom je weer in de ring Rotterdam drukte.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Rotterdams het volgende:
[..]Dan heb je een probleem.
Maar vanuit Nijmegen kun je Utrecht weldegelijk ontlopen. A15 pakken over Gorinchem. Kom je niet eens in de buurt van Utrecht en Gouda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |