Kom dan vechten buiten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop dat een irritante kutuser mod wordt. Davy of HMF bijvoorbeeld.
Er is al een Feyenoordmodje in VBLquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:01 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Jij bent voor Feijenoord dus ik hoop dat jij het wordt.
Dat betekent wel dat hij tijdens een Ajax - Feyenoord oorlog niet mag trollen he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:01 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
leugensquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is al een Feyenoordmodje in VBL
tijd voor een psv mod inderdaad.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er kunnen nooit genoeg Feijenoorders zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is er nooit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. Helaas.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
Bij 'sent' zijn mijn foto's grijs.. deze zijn nu toch wel meegestuurd he?
Hoiquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tijd voor een psv mod inderdaad.
jij deed toch muz?quote:
Ik mag jou nu al (no homo)quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:01 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
sentquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
Bij 'sent' zijn mijn foto's grijs.. deze zijn nu toch wel meegestuurd he?
Godverdommequote:
Wat voor foto's?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godverdomme
Yvonne *spytool alarm* als mijn foto's het niet doen wil ik ze opnieuw insturen! Dat is van belang in mijn sollicitatie!
ik troll nooitquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat hij tijdens een Ajax - Feyenoord oorlog niet mag trollen he.
Soms kunnen users net een vleesetende wond zijn (zie foto1)quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godverdomme
Yvonne *spytool alarm* als mijn foto's het niet doen wil ik ze opnieuw insturen! Dat is van belang in mijn sollicitatie!
Nee, ik heb foto's van mij en mijn hobbies erbij gedaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms kunnen users net een vleesetende wond zijn (zie foto1)
?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik heb foto's van mij en mijn hobbies erbij gedaan
Waar is hij eigenlijk?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef GGMM het volgende:
Wedden dat Stijn vandaag online komt om te kijken wie het is geworden?
Daar is alleen Herkenbaarheid van. Misschien Madame_Paon ook wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Anders krijg je weer eens wat in je rectum.
Hou op man, dat gekke mens met der kaarsenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Anders krijg je weer eens wat in je rectum.
ardennen, biertjes drinkenquote:
Herkenbaarheid zien we niet meer terug hier in VBL.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar is alleen Herkenbaarheid van. Misschien Madame_Paon ook wel.
Ahh oké.quote:
Dat zal wel meevallen met El Stinhoquote:
Komt wel goed joh, anders gewoon posten.quote:
Jammer, lijkt me een leuke aanwinst.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Herkenbaarheid zien we niet meer terug hier in VBL.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Nee geintje, maar nu zit iemand echt alle users te checken wie er blauw is, dat vind ik fucking grappig
Ze is niet echt snugger nee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hou op man, dat gekke mens met der kaarsen
Ja ondanks mediation van HMF en een goedmaak gedicht in haar FoBoquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Herkenbaarheid zien we niet meer terug hier in VBL.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Nee geintje, maar nu zit iemand echt alle users te checken wie er blauw is, dat vind ik fucking grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |