Bulgarije.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In België dus heel iets goedkoper dan hier
Daar heb ik toch niks aanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bulgarije.
Je kan sigaretten van mijn kopen hoor volgende maand.
Ooh kijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:34 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Het grote Feijenoordtopic #961: Met een volle helicopter
Zie hier
Dat kan snellerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
Shit ik moet mijn pasfoto nog zoeken ensokrappe tijd.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja sorry, dan ben ik alweer terug
Sowieso zijn jonge moeders een plaag tegenwoordig. Het is echt hip om een baby als accessoire te hebben, vooral onder voornamelijk antilliaanse jongedames in Rotterdam. Dan lopen ze op knoerthoge hakken achter hun "babycarroussel" (hoe heet zo'n ding? O ja buggy, maar dan zo'n hippe) te shoppen op de dinsdagochtend.quote:
Bizar. Moet er idd niet aan denken. In zo'n voorbeeld als hierboven moet er ook gewoon een instantie ingrijpen. Zorgen dat dat kind nooit meer terug komt, onder geen enkele voorwaarde.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:42 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Sowieso zijn jonge moeders een plaag tegenwoordig. Het is echt hip om een baby als accessoire te hebben, vooral onder voornamelijk antilliaanse jongedames in Rotterdam. Dan lopen ze op knoerthoge hakken achter hun "babycarroussel" (hoe heet zo'n ding? O ja buggy, maar dan zo'n hippe) te shoppen op de dinsdagochtend.
Tja. Het zijn de keuzes die sommige mensen maken... Ikzelf moet er niet aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |