quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja sorry, dan ben ik alweer terug
Sowieso zijn jonge moeders een plaag tegenwoordig. Het is echt hip om een baby als accessoire te hebben, vooral onder voornamelijk antilliaanse jongedames in Rotterdam. Dan lopen ze op knoerthoge hakken achter hun "babycarroussel" (hoe heet zo'n ding? O ja buggy, maar dan zo'n hippe) te shoppen op de dinsdagochtend.quote:
Bizar. Moet er idd niet aan denken. In zo'n voorbeeld als hierboven moet er ook gewoon een instantie ingrijpen. Zorgen dat dat kind nooit meer terug komt, onder geen enkele voorwaarde.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:42 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Sowieso zijn jonge moeders een plaag tegenwoordig. Het is echt hip om een baby als accessoire te hebben, vooral onder voornamelijk antilliaanse jongedames in Rotterdam. Dan lopen ze op knoerthoge hakken achter hun "babycarroussel" (hoe heet zo'n ding? O ja buggy, maar dan zo'n hippe) te shoppen op de dinsdagochtend.
Tja. Het zijn de keuzes die sommige mensen maken... Ikzelf moet er niet aan denken.
vroeg, je kan ook eens een ander strand opzoeken. De duitsers vind je ook in Egmond, en voor chicks moet je bij Bloemendaal zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Oi.
Iemand enig idee vanaf hoelaat die files al richting Scheveningen staan?
wordt. Geen dank.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben bang dat dit niet mijn sterkste sollicitatie word
Extra lange ochtendspits wss. 9/10 uur?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Oi.
Ach verrek dat is vandaag, je hebt gelijk: pas over een kwartier gaan we PSV-ers wegsturenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee.
Nog een kwartier, dan stopt de inschrijving
Gast. We gaan niemand wegsturen hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach verrek dat is vandaag, je hebt gelijk: pas over een kwartier gaan we PSV-ers wegsturen
als ze die hadden opgeslagen in hun eigen land jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:46 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
De Verenigde Staten? Ik denk dat zij er zo een kleine 5000 terugsturen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast. We gaan niemand wegsturen hier.
5000quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:46 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
hi, een nieuwequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:46 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Sinds de A13 100kilometer per uur is en de verbreding op de A4 af is, loopt het in ieder geval in de ochtend niet meer spaak bij IKEA.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Oi.
Ej, een nieuwe user in de slowchatquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probeer maar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alleen die GGMM. Nare vent is dat.
Hoe krijgen we dan ooit de dames terugquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welkom allebeiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:48 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Sinds de A13 100kilometer per uur is en de verbreding op de A4 af is, loopt het in ieder geval in de ochtend niet meer spaak bij IKEA.
Mijn persoonlijk aanraden zou zijn Hoek van Holland te pakken, op basis van ervaringen deze afgelopen week. We mochten daar zelfs op de stoep parkeren om sneller het strand op te kunnenHeerlijk die gemeente Rotterdam, doen ze toch iets goed.
Maar om specifieker op je vraag in te gaan: het is het verstandigst om voor 10:00 op het strand te zijn, of pas te vertrekken vanaf 1 uur. De tijd daartussen is een absolute ramp.
Ah, we wilden om 7:00u vertrekken, maar dat leek me toch te vroeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:48 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Sinds de A13 100kilometer per uur is en de verbreding op de A4 af is, loopt het in ieder geval in de ochtend niet meer spaak bij IKEA.
Mijn persoonlijk aanraden zou zijn Hoek van Holland te pakken, op basis van ervaringen deze afgelopen week. We mochten daar zelfs op de stoep parkeren om sneller het strand op te kunnenHeerlijk die gemeente Rotterdam, doen ze toch iets goed.
Maar om specifieker op je vraag in te gaan: het is het verstandigst om voor 10:00 op het strand te zijn, of pas te vertrekken vanaf 1 uur. De tijd daartussen is een absolute ramp.
Dat is wel verstandig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, slecht taalbeheersing staat al bij mijn zwakte punt.
Nope. Wel een topjoch met een geweldige pet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Dankje. Lief kindje, fout petje. Jouw kindeke?
Alle Henk en Ingrids op één hoop. Toch elke keer weer een bezienswaardigheid.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:50 schreef napoleonfour het volgende:
wat is er dan zo speciaal aan Scheveningen ?:')
Is een lange lijst hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, slecht taalbeheersing staat al bij mijn zwakte punt.
ah vandaar dat Immers er ook heen gaat?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle Henk en Ingrids op één hoop. Toch elke keer weer een bezienswaardigheid.
Vanaf 9 uur loopt het al wel vrij vol hoor, maar is het 'buiten-randstadverkeer' nog niet echt op gang en profiteer je voornamelijk nog van de wegopstoppingen op de A16 (Breda richting Rotterdam) en de knooppuntklooierij ter hoogte van Utrecht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, we wilden om 7:00u vertrekken, maar dat leek me toch te vroeg.
Vertrekken nu 9 uur, zitten we er precies midden in.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah vandaar dat Immers er ook heen gaat?
http://goo.gl/maps/1BHCquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:50 schreef napoleonfour het volgende:
wat is er dan zo speciaal aan Scheveningen ?:')
Lopen genoeg tokkies rond in Den Haag in ieder geval. Maar er zijn weldegelijk leuke wezens te vinden zo nu en dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |