verdommequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Nee geintje, maar nu zit iemand echt alle users te checken wie er blauw is, dat vind ik fucking grappig
was deze al blauw??quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké.
[..]
Dat zal wel meevallen met El Stinho
[..]
Komt wel goed joh, anders gewoon posten.
[..]
Jammer, lijkt me een leuke aanwinst.
gelukkig geen geswa,lobi en andere nare straattaal meer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Herkenbaarheid zien we niet meer terug hier in VBL.
Ze was er vandaag weer. Geo heeft haar weggepest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ondanks mediation van HMF en een goedmaak gedicht in haar FoBo
Hoiquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
Nee geintje, maar nu zit iemand echt alle users te checken wie er blauw is, dat vind ik fucking grappig
Beide houden ze er wel van.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar is alleen Herkenbaarheid van. Misschien Madame_Paon ook wel.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze was er vandaag weer. Geo heeft haar weggepest.
Normaal gesproken wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
Krijgt iedereen trouwens je sollicitatie te zien, achter de schermen?Want dan had ik misschien wat minder prive info moeten delen...
Mono, wanneer gaan we pilsen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die denken dat Guitarist het is geworden
Die jongen is veelstelief voor VBL man![]()
Niet weten dat Steven al achter de schermen kan
Wat een ongelofelijk vervelende gebeurtenis, schrijf er een boek over dan heb je een bestseller.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
Fuck, er zit een beest op m'n kamer. Ik hoorde hem lopen, maar nu vind ik hem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |