SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze draaide ik 90 graden, hopende dat het scherm en het toetsenbord ook 90 graden zouden draaien. Het werkte niet. Veels te gewend aan slimme telefoons.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik draaide zonet een oude nokia, zie hieronderLui! Gewoon met je hoofd draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze draaide ik 90 graden, hopende dat het scherm en het toetsenbord ook 90 graden zouden draaien. Het werkte niet. Veels te gewend aan slimme telefoons.
Gewoon doen, VOC-mentaliteitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:09 schreef Ezell het volgende:
Aan de andere kant... Het scheelt maar 4 euro.
Niet echt praktisch tijdens het filmen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijne van 4 was maar 4 euro. Misschien moet je er dan maar 25 van 4 kopen.
quote:
U riep mij?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Over 'first world problems' gesproken..
Daarna wil ik op thee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:18 schreef Ezell het volgende:
Volgende week (dan heb ik tijd) begin ik met verhuizen.
Niet ingeloot voor leiden. Ik vind het eigenlijk vooral jammer dat ie nu niet zijn eerste keuze kan doen eigenlijk. Maar er is dus nog een kans dat het doorgaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:42 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, hoe zit het met de derde man voor in Utrecht?
Oei.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet ingeloot voor leiden. Ik vind het eigenlijk vooral jammer dat ie nu niet zijn eerste keuze kan doen eigenlijk. Maar er is dus nog een kans dat het doorgaat.
Gozers janken ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oei.Ik zou echt zo keihard janken als ik hem was. Of niet, want hij is een gozer.
Hij had het weggezopen die avond.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oei.Ik zou echt zo keihard janken als ik hem was. Of niet, want hij is een gozer.
Had wel leuke inbreng, inderdaad, maar ik ken hem vooral van KLB.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan is een leuke jongen, ja. Maarja, daar weet jij alles van hè?
jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:56 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Had wel leuke inbreng, inderdaad. Maar ik ken hem vooral van KLB.
Gezellig hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:59 schreef Ezell het volgende:
Wij gaan Woelrat na schooltijd een keer opwachten.
quote:
Weet niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens Leiden las. Of was dat iemand anders.
O, jammie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je krijgt dan een milkshake van leeell.
speculaties, speculatiesquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je krijgt dan een milkshake van leeell.
3 uur bij de hek.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:59 schreef Ezell het volgende:
Wij gaan Woelrat na schooltijd een keer opwachten.
O oke.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:03 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Al is die doodsverwensing niet aan mij gericht, ik ben het er niet mee eens.
Ik zit in Groningen, ver in het niets.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met z'n allen Woelrat opwachten voor zijn school.
ik heb elke serie gezien (bekend, amerikaans, >2005)quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ken je breaking bad leeell?
absoluut!quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja dus
beetje de moeite waard?
Gezellig saampjes in z'n bed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je mag bij Woelrat logeren. Maar denk wel aan zijn gedicht.
Jahaaaaaaquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja dus
beetje de moeite waard?
Je kunt toch wel met Engelse ondertiteling kijken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jahaaaaaa
Ik zit te wachten tot seizoen 3 op tv komt hier. De ondertitels van internet zijn echt ruk
dan kijk je niet goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jahaaaaaa
Ik zit te wachten tot seizoen 3 op tv komt hier. De ondertitels van internet zijn echt ruk
je begrijpt engels toch wel?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jahaaaaaa
adblock, rechtsbovenin dat balkje goed schuivenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:06 schreef Etsu het volgende:
trouwens.
waarom worden de topics niet meer geF5't bij mij?
ja dat balkje zie ik niet meerquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:08 schreef leeell het volgende:
[..]
adblock, rechtsbovenin dat balkje goed schuiven
De rest thuis niet, miijn ouders willen ook meekijken. Sowieso heb ik zelf helemaal geen ondertiteling nodig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Je kunt toch wel met Engelse ondertiteling kijken?
Automatische updates gebruikenquote:
Vast niet. Anders had hij zijn haar wel op de foto gezet en niet een bewerkte foto gestuurd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gezellig saampjes in z'n bed.
Is hij knap?
shit, nu moet ik een nieuwe boii zoekenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vast niet. Anders had hij zijn haar wel op de foto gezet en niet een bewerkte foto gestuurd.
Aaaah, gezellig met vader en moeder op de bank naar seksscènes in Breaking Bad kijken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De rest thuis niet, miijn ouders willen ook meekijken. Sowieso heb ik zelf helemaal geen ondertiteling nodig.
Dat is best awkward soms ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Aaaah, gezellig met vader en moeder op de bank naar seksscènes in Breaking Bad kijken.
oeh, ik wilde net een cameltje opsteken maar dat kan wel even wachten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wacht zijn volgende gedicht maar af. Die gaat over jou.
Nee, die gaat over een vrouw, ik mag geen gedichtjes meer over jongens plaatsen in KLB.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wacht zijn volgende gedicht maar af. Die gaat over jou.
Etsu is een dame die in is voor een goed gesprek.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:17 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen goed idee. Ik spreek niet met internetters af.
Boehoequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:17 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen goed idee. Ik spreek niet met internetters af.
nopequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:20 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Omdat mensen op het internet anders zijn dan in het echt.
ik niet hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:20 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Omdat mensen op het internet anders zijn dan in het echt.
Natuurlijk wel, het schrijven van woorden en het spreken van woorden verschilt gigantisch van elkaar. Daarbij is het uiterlijk, dat op het internet onzichtbaar is, ook een factor die de algehele verschijning van iemand vervormt.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:15 schreef Woelrat het volgende:
Ik mag überhaupt niet meer dichten in KLB, dus ik heb dit gedicht zonder harde enters geschreven, zodat het een gedicht in vermomming of een gedicht onder dekmantel is geworden. Heel intens.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:14 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Nee, die gaat over een vrouw, ik mag geen gedichtjes meer over jongens plaatsen in KLB.
Hallow!quote:
Goed man, beetje baggeren en Woeldinges 't leven zuur maken. Toch hobby's van me.quote:
Jeetje, wat een leven... Nog even en dan gaat die Lemmerse rat vanwege jou weer de kroeg in.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Goed man, beetje baggeren en Woeldinges 't leven zuur maken. Toch hobby's van me.
Op mannenjacht?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeetje, wat een leven... Nog even en dan gaat die Lemmerse rat vanwege jou weer de kroeg in.
Clueless basterdsquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:36 schreef Woelrat het volgende:
Tot zover zijn we razend ontopic aan het gaan over mijn nieuwe schrijfsel.
ik spreek de woorden die schrijf en vice versa, waar doel je opquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:21 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het schrijven van woorden en het spreken van woorden verschilt gigantisch van elkaar. Daarbij is het uiterlijk, dat op het internet onzichtbaar is, ook een factor die de algehele verschijning van iemand vervormt.
Oké.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:39 schreef leeell het volgende:
[..]
ik spreek de woorden die schrijf en vice versa, waar doel je op
en mijn uiterlijk is overweldigend , net zoals ik hier beweer
Poppedopje..quote:
Hé, jou ken ik geloof ik nog niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:40 schreef ThaTim het volgende:
Leeell is woest aantrekkelijk, kan ik niet ontkennen.
niets mis met bio in mlnquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:40 schreef leeell het volgende:
gelieve geen mods meer te quoten in dit topic, ik voel me direct opgelaten
jaja bio en ik gaan lang terug, toen ik 12 was was hij al zeer (erotisch)-teder voor me en met mequote:
Gewoon met je voet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:10 schreef leeell het volgende:
tandenpoetsen met de hand
elektrische en dan alleen meer beetje op en neer met je hand, klaar
Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:12 schreef Ezell het volgende:
De elektrisch tandenborstel bestond nog niet toen we in de brugklas zaten.
Rellie_Rollie is ons genotsappeltje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verzin eens een nieuw onderschrift voor me.
Vandaag nog gekocht en gesneden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:23 schreef Ezell het volgende:
Bakje met champignons voor jullie:
[ afbeelding ]
Dat laat ik doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:25 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Vrijwillig `gesneden champignons` kopen voor de dubbele prijs.
godverdomme dastanquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:25 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Vrijwillig `gesneden champignons` kopen voor de dubbele prijs.
waarom heb je het niet gewoon verteld en al die tijd ontkend ?quote:
ik ben dastan niet, ik dacht dat jij dat wel wist.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:28 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom heb je het niet gewoon verteld en al die tijd ontkend ?
Maak nog een foto.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:29 schreef Woelrat het volgende:
[..]
ik ben dastan niet, ik dacht dat jij dat wel wist.
ik eis bewijsquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:29 schreef Woelrat het volgende:
[..]
ik ben dastan niet, ik dacht dat jij dat wel wist.
nee, ik ben het wel zat om naar jullie pijpen te dansen. ik mag hier gewoon komen zonder steeds maar het stempel dastan te krijgen, helemaal niet leukquote:
Daarom blijf je al die tijd nog hier. Je was het na het eerste topic al zogenaamd zat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:30 schreef Woelrat het volgende:
[..]
nee, ik ben het wel zat om naar jullie pijpen te dansen. ik mag hier gewoon komen zonder steeds maar het stempel dastan te krijgen, helemaal niet leuk
quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarom blijf je al die tijd nog hier. Je was het na het eerste topic al zogenaamd zat.
Jij bent op de hoogte van de torso van Dastan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:32 schreef leeell het volgende:
een foto met daarop woelrat en een timestamp en je torso
dat kan ik wel spotten jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent op de hoogte van de torso van Dastan?
een torso betekent nl. bouw, kleding, daarachter de muur, stoel etcquote:
Aparte interpretatie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:34 schreef leeell het volgende:
[..]
een torso betekent nl. bouw, kleding, daarachter de muur, stoel etc
niet zo kortzichtig
Ja, dag, ik blijf niet bezig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:49 schreef Ezell het volgende:
Maak er een foto van met dat blaadje erbij. En time stamp voor het genot.
vond ik mooi =$quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:54 schreef Ezell het volgende:
Een Apple wallpaper op een Windows is ook raar.
Terecht.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:55 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Gewoon alles blurren, ik vertrouw jullie voor geen meter
quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:00 schreef Faaluser het volgende:
Internetrecherche hier. Even de foto geanalyseerd op overéénkomsten. Twee matches.
[ afbeelding ]
Een foto van een webcam?quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:05 schreef leeell het volgende:
iemand die een foto van dastan zijn webcam heeft >
nee een foto gemaakt door dastan , van zichzelf of wat dan ook met zijn webcamquote:
Die heb ik wel, maar die ga ik niet openbaar op Fok! zetten. Straks is woelrat gewoon écht zichzelf en is onze arme Dastan het slachtoffer geworden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:07 schreef leeell het volgende:
[..]
nee een foto gemaakt door dastan , van zichzelf of wat dan ook met zijn webcam
resolutie van de foto ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:08 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Die heb ik wel, maar die ga ik niet openbaar op Fok! zetten. Straks is woelrat gewoon écht zichzelf en is onze arme Dastan het slachtoffer geworden.
hij heeft ze geedit, dus wellichtquote:Op woensdag 25 juli 2012 02:10 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Heb ik ook naar gekeken, ja. Foto's van Dastan zijn 640x480.![]()
Dastan had toch groene, schuine muren in z'n kamer bij z'n ouders?quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:47 schreef Faaluser het volgende:
Eerdere foto van Woelrat:
[ afbeelding ]
De kamers matchen niet. Ergo; je licht ons op!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
Ook een schuin dak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kk moeilijk
quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:51 schreef ThaTim het volgende:
Laat Dastan en Woelrat met rust, zemmels!
Hoax.quote:
Op sommige plekken is het wel leuk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 03:44 schreef yosander het volgende:
Wat is uitgaan in Nederland weer saai. Oké, 't was dan ook dood
.
Groningen heb ik momenteel niets te vindenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:38 schreef Etsu het volgende:
Eigen schuld, had je maar naar Groningen ipv Zwolle moeten gaan.
Bedankt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Groningen heb ik momenteel niets te vinden![]()
.
Wel jou hoor, Etsuquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.
Biertjes staan al klaar trouwens. Alleen is er niemand die ff wil komen kijken![]()
![]()
Hij biedt je zijn sterretje aan.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:03 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Deze geheimtaal snap ik (gelukkig?) niet.
Aah, ik snap het. Van een sterretje een rondje maken.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hij biedt je zijn sterretje aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |