Dit was Schotland he?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.syha.org.uk/ho(...)wardennan-lodge.aspx
Daar zaten wij, was echt cool![]()
En jammer dat je dat hotel niet kunt vinden. Mocht je het ooit nog tegen komen, ik hoor het graag.
Cheap ass naar Engeland
die jij bedoelde? Nog beter!quote:
slaap lekker!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:15 schreef Incantrix het volgende:
Kip, lijkt me een plan.
Maar ik ga een tukje doen liefjes
Ik ben nog even aan het kijken of ik het kan vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die jij bedoelde? Nog beter!
(ja Rowardennen was ook Schotland, I know, o.a. daarom was het zo cool. Die gast daar van het hostel was nóg meer hippie dan Fred en dan ook nog met Schots accent/dialect)
Yep, wil je m PM-en?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip ben je er nog? Volgens mij heb ik hem gevonden
Om dik te zijn klinkt ook weer zo vreemdquote:
Te blijven!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Om dik te zijn klinkt ook weer zo vreemd
Dat lijkt mij juist echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jaloers op vriendinnen die nu samen met hun man/vriend iets gaan doen.Ik kan niet meedoen met stelletjes-dingen.
Ik ben een huiselijke muts.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist echt verschrikkelijknooit gedaan ook.
Oja en ik wil ook wel meeten in de UK
ohai je loopt achterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:43 schreef Dwyn het volgende:
http://4.bp.blogspot.com/(...)/2012-06-19-1191.jpg
Same here.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga de nieuwe GOSH Holographic ook kopen denk ik. Ook al heb ik al een back up van het origineel.
Wat is er aan nieuw aan dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga de nieuwe GOSH Holographic ook kopen denk ik. Ook al heb ik al een back up van het origineel.
De verpakkingquote:
Al gespot dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Sharana_LV het volgende:
DEAR DEMELZA,
Your order #5833 history
GET READY! Your order has been shipped and will be with you soon.
dat is de eerste
Wat ik zo snel zag, is dat hij (in Engeland iig) begin augustus al terug is..quote:Op woensdag 25 juli 2012 06:46 schreef Incantrix het volgende:
Maar Gosh komt toch pas eind van het jaar? Of nu al?
Puckzzzalles wel goedgegaan?
Dat geloof ik!quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:42 schreef Mss het volgende:
Mijn boobie holo is echt epic met dit weer.
jup.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat geloof ik!
Chipt die nou ook zo snel als Gosh holo?
Ja erg is dat hequote:Op woensdag 25 juli 2012 08:32 schreef milka82 het volgende:
Tevens vakantie hebben is dodelijk voor mijn cashflow..... ik blijf shoppen! Overal sale!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:38 schreef milka82 het volgende:
echt, zijn de winkels dicht (of ben ik te lui om er naar toe te gaan) dan is het internet er nog. En aangezien ik toch thuis ben kan ik alle pakketjes onderscheppen.....Mini roept al bij de deurbel: Kadootsje!
Phehehe, babyface..... Ik ben ook een cougar, hij is wel zes hele dagen jonger....quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
jouw verloofde heeft echt een jonge kop trouwens man, ik dacht even dat je een cougar was toen ik het zag
Zeeeeer herkenbaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:41 schreef milka82 het volgende:
een mooie, haha! Ik dacht altijd dat ik in een kleurtje wilde trouwen maar nu het zover is (ZOMG, ik ben verloofd!![]()
![]()
) wil ik toch wel in het gebroken wit ofzo
moeder betaalt hierquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:43 schreef milka82 het volgende:
In kaNtzwijm zeker... Ik wil vooral niet een megadure, vind ik zonde.
ja, jij mag niet meerquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef PriemGirl het volgende:
JurkenAlle jurken passen omdat het kan
Mijn moeder had een jurk met zo'n kraag tot d'r orenquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:47 schreef milka82 het volgende:
wij zoeken nog een sponsor, hahaha. Mijn moeder trouwde in het beige (vet hip jong, in 1981) en mijn vader had een bruin rib pak
Nopequote:
hij heeft wel wat weg van je uiteindelijke keuzequote:Op woensdag 25 juli 2012 08:48 schreef PriemGirl het volgende:
Goeiemorgen trouwens!
Oehhhhhh nu ik er aan denk. Dit is de eerste jurk die ik vorig jaar zag; waar ik helemaal gek op was (nu mag ik het showen):
[ afbeelding ]
Ik vind hem nog steeds mooi
[..]
Nope
zulks een classynessquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:50 schreef milka82 het volgende:
ik heb em gevonden! Mijn droomjurk!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:51 schreef milka82 het volgende:
Pehehhe, mini zit hier tv te kijken, Pikkie Langkoes volgens haar
Thehe ja wel he !quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij heeft wel wat weg van je uiteindelijke keuze
[..]
zulks een classyness
quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:55 schreef milka82 het volgende:
Midi was trouwens helemaal hysterisch, mijn mem gaat trouwen! En ik wil ook een mooie jurk. Toen ik zei dat we nog wel even moesten sparen zei ze: ik spaar wel mee
hij stond jou idd veel mooier. Sowieso vind ik de foto's van Enzoani een beetje eng, al die lijkbleke anoraxiamokkelsquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehe ja wel he !Maar als ik de foto's op internet kijk van mijn jurk
![]()
Ik vind het echt niet mooi
Misschien omdat het altijd van die schrale dingskes zijn die een trouwjurk showen ook...
[ afbeelding ]
Oeh milkaIk zeg doen ! Mag zo naast dezen klassieker:
[ afbeelding ]
kraagjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:00 schreef milka82 het volgende:
what's up met al die kraagjes trouwens *zit even jurken te bekijken, mijn god, wat zitten er een lelijke tussen*
Als je een relatief goedkope jurk wil maar wel een 'echte' trouwjurk, dan kun je ook 'van het rek' kopen. Dat zijn de jurken die in de winkel als pasjurk hebben gehangen maar die niet meer nieuw besteld kunnen worden omdat ze uit de collectie zijn. Die pasjurken zijn nog steeds helemaal goed (en worden uiteraard gestoomd en alles), maar ineens een stuk goedkoper. Moet er alleen wel net je maat bijzitten, maar ze kunnen hem nog wel vermaken voor je dat ie helemaal netjes aansluit en zo. Heb ik gedaan en scheelde me heel veel geld en had toch een mooie jurkquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:43 schreef milka82 het volgende:
In kaNtzwijm zeker... Ik wil vooral niet een megadure, vind ik zonde.
Ziet er inderdaad heel anders uit dan bij jou! Bij jou was ie veel mooierquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehe ja wel he !Maar als ik de foto's op internet kijk van mijn jurk
![]()
Ik vind het echt niet mooi
Misschien omdat het altijd van die schrale dingskes zijn die een trouwjurk showen ook...
[ afbeelding ]
Oeh milkaIk zeg doen ! Mag zo naast dezen klassieker:
[ afbeelding ]
Oeh die is ook mooi!quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:48 schreef PriemGirl het volgende:
Goeiemorgen trouwens!
Oehhhhhh nu ik er aan denk. Dit is de eerste jurk die ik vorig jaar zag; waar ik helemaal gek op was (nu mag ik het showen):
[ afbeelding ]
Ik vind hem nog steeds mooi
[..]
Nope
Vooral veel passen, ook de jurken die je in eerste instantie aan de kapstok niet eens zo bijzonder vindt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik laat me gewoon aankleden door de adviseuse, die hebben meestal wel een goed oog voor wat je wel of niet staat
Ja pcies !! en idd die benen.. Klopt heul niks vanquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij stond jou idd veel mooier. Sowieso vind ik de foto's van Enzoani een beetje eng, al die lijkbleke anoraxiamokkels
Joah.. Ze vroegen mij of ik een designer in mijn hoofd had.. Ik ga maggie sottero aan.. Ik kwam met een Enzoani buitenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik laat me gewoon aankleden door de adviseuse, die hebben meestal wel een goed oog voor wat je wel of niet staat
naja, die liggen toch wel redelijk in 1 lijn qua stijl? Strakke lijfjes en dramatische rokken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joah.. Ze vroegen mij of ik een designer in mijn hoofd had.. Ik ga maggie sottero aan.. Ik kwam met een Enzoani buitenJust saying
Ghehe, leuk hoe smaken verschillen. Ik vind Linea Rafaelli juistquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind bijvoorbeeld de jurken van Ladybird niks aan... linea rafaelli ook niet. Manuel Mota wel, maar zal wel knaken kosten
Enzoani is meer... pompeuzer; of hoe moet ik het zeggen.... Maggie is redelijk strak. Maar Ladybird heeft ook jurken in de maggie stijlquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, die liggen toch wel redelijk in 1 lijn qua stijl? Strakke lijfjes en dramatische rokken?
ik ben aan het zoeken op jouw fb maar krijg'm niet gevonden....quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
foto van mijn schoonzusje op FB die in een wespennest is gaan staan.... ik voel de pijn door mijn scherm heen
Wellicht ziet skjoe em op haar feed en niet op haar prikbordquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ben aan het zoeken op jouw fb maar krijg'm niet gevonden....
Gelukkig maarquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:42 schreef Puckzzz het volgende:
oh en verband eraf gehaald....LUCHT!!![]()
Hij heeft net werk afgeleverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind ze tof![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:56 schreef PriemGirl het volgende:
Door skjoe zit ik nu te kijken naar jumpsuits...Ik vind ze echt verschrikkelijk lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind ze tof![]()
![]()
Oh das fijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:42 schreef Puckzzz het volgende:
oh en verband eraf gehaald....LUCHT!!![]()
Hij heeft net werk afgeleverd
http://web.stagram.com/quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb ook een hele fijne van Lady Sting
kan op de foon alleen niet afbeeldingsURL van Instagram kopiëren.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:56 schreef PriemGirl het volgende:
Door skjoe zit ik nu te kijken naar jumpsuits...Die tweede vind ik nog wel grappig.. Maar jumpsuits in het algemeen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind ze tof![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ohai dat had ik gisterenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat heb ik toch altijd briljante ideeen....
Hmmm. het is buiten 100 miljoen graden... Wat zal ik eens gaan doen?
Ik weet het al, laat ik eindelijk eens beginnen met hardlopen!
emoslinger.gif![]()
Nu is mijn gevoel "DRINKEN! ROKEN! DOUCHEN! I NEED IT ALL NOWZ!"
De hont was meequote:Op woensdag 25 juli 2012 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai dat had ik gisterenTot ik van kantoor naar huis reed en dacht: dafaq were you thinking
Ben wel bijna 3u met de hond wezen wandelen wat ook behoorlijk killing was
Jup herkenbaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De hont was mee![]()
Ik wil wat meer sporten, maar vind het ook sneu om op pad te gaan en de hont thuis te laten terwijl hij ook graag naar buiten wil.
Skaten met hem durf ik niet aan, dus hardlopen leek me een goeden oplossing![]()
Nu weer schoon
Herkenbaar, ik zie ook vaak iemand met twee honts en die loopt in een soort van spagaat. Hont 1 rukt aan de lijn omdat 'ie verder wil, hont 2 rukt aan de lijn omdat 'ie terug wil.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
En anders moet ik het toch maar bij wat meer fietsen met den hont houden
En over honts gesproken: vrouwke loopt hier met haar 2 honden (labrador en een windhond) in het park naast ons gebouw... Wat kan ik er slecht tegen als een hond bepaald waar ie naartoe wiltVrouwtje blijft ook telkens een half uur wachten als de hond aan het snuffelen is
Ik zie het zo vaak gebeurenIk trek de mijne altijd mee hoor... hij bepaalt niet waar ie even een uur wil snuffelen...........
Ik denk dat als ik twee Poetels had, ik ook zo zou staanquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zie ook vaak iemand met twee honts en die loopt in een soort van spagaat. Hont 1 rukt aan de lijn omdat 'ie verder wil, hont 2 rukt aan de lijn omdat 'ie terug wil.
Mwehehehe, mental image met twee poetels.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik twee Poetels had, ik ook zo zou staan.
Hont wil ergens heen en begint te rukken. Ik weiger te gaan, maar meneer is nogal sterk
. Hopen dat dat minder wordt na cursus...
![]()
Maar ik ga niet zitten wachten tot hij een uur gesnuffeld heeft, dan gaat hij gewoon mee.
Hij heeft het vooral als hij een andere hont ziet.
Ja en gisteren, omdat hij een egel zag. Die egel vond het een goed plan om rustig de straat over te steken en daarna de stoep
Heel veel mensen die hun hont maar half opvoeden, wel garpig om te zien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehe, mental image met twee poetels.
Nah, maar bij hen is het altijd zo. Ze hebben altijd dezelfde soort honts, maar opvoeden doen ze niet aan. En als ik de hont van m'n tante uitlaat, mag die ook gerust aan het endje lopen hoor. Maar naast is naast. Gelukkig is het een goed opgevoede hont.
Ik vind het ook ranzig als ze met hun natte snuit op me af komen lopen. Ik wil niet naar natte hond ruiken, dank je wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:36 schreef Mss het volgende:
Ik vind sowieso dat mensen in het openbaar beter hun honten in de gaten moeten houden.
Om een of andere reden komen loslopende honten altijd bij mij snuffelen en daar ben ik niet van gediend. Als ik dat dan laat merken krijg ik een opmerking van 'hij bijt niet hoor'. Alsof dat het enige probleem is wat iemand met een hont kan hebben.
Oh ja true ! Ik probeer samson altijd zo goed mogelijk bij me te houden als ik op een losloopgebied zit. Vooral in de bossen als er hardlopers zijn; ik kan me voorstellen dat die niet zo blij zijn.. Dus dan moet ie gewoon bij me komen zitten of rond mij blijven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:36 schreef Mss het volgende:
Ik vind sowieso dat mensen in het openbaar beter hun honten in de gaten moeten houden.
Om een of andere reden komen loslopende honten altijd bij mij snuffelen en daar ben ik niet van gediend. Als ik dat dan laat merken krijg ik een opmerking van 'hij bijt niet hoor'. Alsof dat het enige probleem is wat iemand met een hont kan hebben.
Jup zo extreem herkenbaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hou Co altijd weg bij anderen, of ze er om vragen of niet. Meestal gaan ze wel koesiekoesie op hem af, of leuke geluidjes maken terwijl ik probeer dat beest zich op mij te laten concentreren.
Co springt in zijn enthousiasme nog wel eens tegen mensen op en dat mag van mij niet, dus hou ik hem helemaal weg van mensen. Bij mijn ouders is hij wel eens tegen iemand opgesprongen toen ze niet aan het opletten waren. Die mevrouw vond het helemaal niet erg. Denk dat ze niet gezien had dat hij met zijn modderpoten tegen haar witte shirt was gesprongen. M'n ouders schaamden zich kapot
.
Maar ja, zolang mensen hem blijven knuffelen terwijl hij springt en hem negeren als hij braaf gaat zitten, gaat hij maar moeilijk begrijpen dat het niet mag. Dus dan maar helemaal niet met andere mensen aan de gang
Fred vind het ook nog steeds leuk als Co tegen hem opspringt. De andere mensen heb ik goed opgevoed, direct de lantaarnpaal als je binnen komtquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup zo extreem herkenbaarProbleem is dat cif er ook een handje van heeft... Hij wil bij ons wel eens blaffen als er bezoek is bij ons. Is best irritant en de enige manier om het op te lossen is om hem te negeren en even te laten blaffen... Hij stopt uiteindelijk wel; maar geef hem even 2 minuten.
Helaas... Mensen hebben geen 2 minuten en bij de eerste blaf; roepen ze hem om hem te aaien 'o ja wat is ie toch lief'. Samson denkt: Ahhhh als ik blaf; dan aaien de mensen mij dus... BLAF ALWAYS FOREVER !
En mijn ouders en familie heeft hier ook een handje van. En dan zeg ik: negeer hem nou; zegt mijn pa: Als ik hem toch wil aaien; dan aai ik hem ja !
Grmfpl....
You live in a strange neighbourhoodquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf me wel verbazen over mensen die vinden dat mijn poetel zo bijzonder is.
Heb eens een opmerking gekregen van iemand die een gigantische kat aan het uitlaten was.
En van de week van iemand die z'n papegaai aan het luchten was.
En dan ben ik bijzonder omdat ik met een poetel loop
quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred vind het ook nog steeds leuk als Co tegen hem opspringt. De andere mensen heb ik goed opgevoed, direct de lantaarnpaal als je binnen komt![]()
Fred heeft nu bedacht dat Co maar moet leren dat hij tegen niemand mag opspringen, behalve tegen hem
Ja, allemaal vreemden mensen hierquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
You live in a strange neighbourhoodBut you fit there so well
[..]![]()
Jaa.... zo werkt het helaas niet bij een hond
Maar bij samson vinden mensen het een stuk minder erg.. Zo'n klein dingskeKan me voorstellen dat een poetel een heul ander verhaal is
moeten ze niet naar hondenlosloopgebieden gaan denk ik danquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ja true ! Ik probeer samson altijd zo goed mogelijk bij me te houden als ik op een losloopgebied zit. Vooral in de bossen als er hardlopers zijn; ik kan me voorstellen dat die niet zo blij zijn.. Dus dan moet ie gewoon bij me komen zitten of rond mij blijven.
Helaas is ie toch soms te enthousiast als de mensen hem aankijken; want... als mensen hem aankijken dan zullen ze vast spelen WAF WAF RENT OP MENSEN AF SPEEL MET MIJ OHAI !
Vind ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moeten ze niet naar hondenlosloopgebieden gaan denk ik dan
lekker toch!quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:41 schreef megamandy het volgende:
Mijn a-england wordt ook verzonden
en vandaag heb ik nog niets anders gedaan dan lui op een rots in de zon gelegeneigenlijk denk ik dat ik ook niets anders ga doen vandaag
Maar nu wel want ik heb de pc ff aanquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb ook een hele fijne van Lady Sting
kan op de foon alleen niet afbeeldingsURL van Instagram kopiëren.
Ja, ik hou Max ook helemaal niet hoor, als die wil gaan dan gaat iequote:Op woensdag 25 juli 2012 13:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vind ik ookwij hebben hier in de straat een ingang naar het veld endus ook een losloopgebied. Gaan de mensen die op het industrieterrein werken in de middagpauze in hun pak daar wandelen
Ja sorry maar ik kan mijn hond niet achter iedere boom in de gaten houden. Dus als jij je broodje in een losloopgebied wilt gaan opeten, succes.
tof!quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar nu wel want ik heb de pc ff aan
Is een heel fijn dun gebreid stofje, echt licht en luchtig
[ afbeelding ]
Jaquote:
Nee ik ook minder. Net wel een tosti op, maar dat is omdat Rick die bakt en voor mijn neus zetquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Wat best makkelijk gaat want ik heb nooit honger als het warm is
Oooo tof !!! Kut nu wil ik kopenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar nu wel want ik heb de pc ff aan
Is een heel fijn dun gebreid stofje, echt licht en luchtig
[ afbeelding ]
nou-ou probleem is dat we vrijdag de overdracht van de grond hebben, en ik het niet kan maken om bb alleen te laten zwoegen... ik heb dus wel zin, maar het valt nu erg lastigquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo tof !!! Kut nu wil ik kopen![]()
![]()
Skjoe: Zaterdag iets te doen? Zin om naar tilburg naar kermis te gaan?
No problem!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou-ou probleem is dat we vrijdag de overdracht van de grond hebben, en ik het niet kan maken om bb alleen te laten zwoegen... ik heb dus wel zin, maar het valt nu erg lastig![]()
I´ll be here all nightquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen achter de kassa die tijd genoeg hebben![]()
ik wilde mn ipod op mijn eigen laptop syncen, dahag alle muziek die erop stondquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Want itunes![]()
Ik heb er ook een haat/liefde-maar-vooral-haat verhouding mee
Ow das kutquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wilde mn ipod op mijn eigen laptop syncen, dahag alle muziek die erop stond
Tip van de dag: na iTunes installatie 'automatisch synchroniseren' uitzettenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wilde mn ipod op mijn eigen laptop syncen, dahag alle muziek die erop stond
Heb ik ook gedaan jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tip van de dag: na iTunes installatie 'automatisch synchroniseren' uitzetten
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
BRILJANT !! Klant komt net binnen... afspraak met baas en manager... Heeft ie RAKET IJSJES MEE![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
BRILJANT !! Klant komt net binnen... afspraak met baas en manager... Heeft ie RAKET IJSJES MEE![]()
![]()
Balenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hij viel op de grond en nu ligt de steen ervan af.
Ik kan het proberen te lijmen? Als ik lijm had.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
BalenIs het nog te fixen denk je?
Ook als ik hem zelf heb laten vallen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:04 schreef Incantrix het volgende:
Teruggaan naar de Swarovski-winkel, dan maken ze het voor je
Ja?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is de action toch een bazenwinkel!
Ja, dat is zoquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom zou je zeggen dat je hem hebt laten vallen Dwyn? Gewoon zggen dat je steen opeens losliet
Peper zout oregano, basicilum? Knoflookquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:45 schreef PriemGirl het volgende:
Kookmeiden ! Even een vraagje van de kooknoob:
Ik heb gehakt liggen.. aardappelen (waar ik puree van wil maken) en wokgroentjes van ui; paprika; wortel; courgette; prei en selder.
Kan ik hier een gehaktschotel van maken met wat melk ofzo? Welke kruiden zouden hier bij passen om het wat op smaak te brengen?
Of is het nu al gedoemd te mislukken
Ik was eerst ook niet van met zulke dingen terug gaan naar de winkel maar als de hele wereld het doet behalve jij dan heb je er alleen jezelf en je portemonnee mee toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat is zoEn dat ding is al zo vaak gevallen en toen liet de steen niet los.
En zeg dat je er iets aan kan doen want het is rete irritantquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dat ook bij een paar sleehakken van me
Goeden tip wel. Blijven pumps enzo wel goed zitten want die durf ik ook nooit te kopen zonder bandje ofzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb echt geen idee, alleen dat ok nooit meer een slingback van elastiek koop
Nopequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goeden tip wel. Blijven pumps enzo wel goed zitten want die durf ik ook nooit te kopen zonder bandje ofzo
Het is gaar dus tot je een beetje een korstje hebt op je pureequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:36 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe lang zou het in de oven moeten ongeveer? 200 graden; 40-tal minuten?
De groenten zijn nog rauw. Maar het zijn wok-groenten dus snel gaar. Minuutje of 15 is zeker genoeg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is gaar dus tot je een beetje een korstje hebt op je puree
Groentjes heb ik al wat bij het gehakt mee gegaardquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De groenten zijn nog rauw. Maar het zijn wok-groenten dus snel gaar. Minuutje of 15 is zeker genoeg.
quote:
tehehe als het maar lekker was tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
Iets te veel sambal![]()
Maar goed
Is de nagelswapkoffer er al trouwens??![]()
Cool! zou alleen voor de verpakking gaan geloofquote:
Ja dat bedoelde ik maar fijn dat het zo mooi was, hebben jullie nog wat bijzonders gedaan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:51 schreef Incantrix het volgende:
Heujhiero is het goed hoor
je bedoelt van G? Jah, was heftig, maar wel heel fijn en mooi
hoest met jou? Met je voet enzo? En nog sollicitiaties lopen?
dat is wel mooi om dat te delen samen met je man, nog een bijzondere locatie?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:55 schreef Incantrix het volgende:
Zijn as uitgestrooidhet was best zwaar en moeilijk, maar erna voelde ik me wel 100 kilo lichter.
Dat is crapheb je fysio ofzo? En oh, nou, ik zal duimen voor je! Succes alvast..
Klinkt als een mooi afscheidquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:01 schreef Incantrix het volgende:
O het strand, onze 'vaste' opslaghet was precies goed, het waaide ook heel hard, dus hij waaide vanzelf van onze handen af. Stef heeft ook een handje uitgestrooid
fijn dat er wel vooruitgang in zit, anders vraag je je ook af waar je het voor doet.. En pfff, ja, ik hoop dat het helpt!
goede faal Dicoquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:13 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb een leuke dag gehad vandaaglekker wezen high-teaen en shoppen met mama en oma. Heb nu een fucsiaroze skinny
. En heb nog Shimmer Cubes en bananen conditioner gekocht bij The Body Shop. En een deo en lipgloss gekauft
Joah die zijn mooi!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef Debsterr het volgende:
Hooooi. Hebben jullie gezien dat zowel CG als Color Club met holo's komen
? Ekte ekte holo's?
Kan wel kloppen vanuit Amerika toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:31 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb een bestelling uit Amerika die al ruim 2 weken onderweg is
Ik heb het meestal precies met een weekquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kan wel kloppen vanuit Amerika toch?
Dat is snelquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb het meestal precies met een week.
Ik heb ze altijd ontvangen. Ik heb 1x gehad dat ik na een week nog steeds niks had gehoord en had ze gemaild. Kreeg dezelfde dag nog dat ze de order over het hoofd had gezien (met tig keren excuses) en ze had hem die dag nog op de post gedaan. 2 dagen later had ik het binnen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:27 schreef princess-a het volgende:
@Priem had jij nou ook een keer je A-England bestelling niet gekregen? wat gebeurde er toen?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd ontvangen. Ik heb 1x gehad dat ik na een week nog steeds niks had gehoord en had ze gemaild. Kreeg dezelfde dag nog dat ze de order over het hoofd had gezien (met tig keren excuses) en ze had hem die dag nog op de post gedaan. 2 dagen later had ik het binnen.
Dan toch maar weer even mailen denk ik...quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:29 schreef princess-a het volgende:
[..]oohh.. het is morgen alweer 2 weken geleden dat ze opnieuw zou sturen en ik heb nog niks. Begin er een beetje van te balen want ik wacht nu al 5 weken
Heb je haar op fb? Ik zou anders op haar pagina gewoon een bericht zetten (openbaar dus). Beetje druk achter zettenquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:29 schreef princess-a het volgende:
[..]oohh.. het is morgen alweer 2 weken geleden dat ze opnieuw zou sturen en ik heb nog niks. Begin er een beetje van te balen want ik wacht nu al 5 weken
Mja hoe druk is zij nu met al die bestellingen van die actie? Weet niet of dat nu zin heeftquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je haar op fb? Ik zou anders op haar pagina gewoon een bericht zetten (openbaar dus). Beetje druk achter zetten
Mja, geen optie met mijn voeten op kantoorquote:
Paypalquote:
Je omschrijft het wel lekker jummiequote:Op donderdag 26 juli 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, geen optie met mijn voeten op kantoor
Naast eelt, platvoeten, hamertenen en kalknagels heb ik tegenwoordig ook eczeem dat over mijn beide pootjes rood/wit uitslaat
Daar twijfel ik nu dus ook over om het gewoon zo te spelenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je haar op fb? Ik zou anders op haar pagina gewoon een bericht zetten (openbaar dus). Beetje druk achter zetten
omnomnom!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, geen optie met mijn voeten op kantoor
Naast eelt, platvoeten, hamertenen en kalknagels heb ik tegenwoordig ook eczeem dat over mijn beide pootjes rood/wit uitslaat
Geen idee, ik doe het gewoon niet uit humanitaire overwegingen. Ik zie ook nooit mensen met slippers eigenlijk. Maar een dresscode is er niet echt, we zijn allemaal volwassenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
omnomnom!wij mogen op kantoor geen slippers aan, jullie wel?
ik heb ook gewoon ranzige voeten. Ik zou best een nieuw paar willenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je omschrijft het wel lekker jummie
Ja pcies dat. Het is al 5 weken; vind ik niet meer normaal hoor... Dan had ze jouw bestelling voor moeten nemen op de huge actie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Daar twijfel ik nu dus ook over om het gewoon zo te spelen
@Spees: je hebt gelijk hoor, maar dit is wel al van voor de actie.. ze kon dus wel weten toen ze me vrijdag mailde dat ze het opnieuw zou sturen, dat ze het de dinsdag/woensdag erna heel druk zou krijgen, toch?
Ik zou ook best een nieuw paar willenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook gewoon ranzige voeten. Ik zou best een nieuw paar willen
die laatste twee zijn redelijk universeel helaasquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou ook best een nieuw paar willen![]()
Niet zozeer vanwege ranzigheid, maar een maat groter zou leuk zijn, de 'gave' om op platte sandalen te lopen zonder pijn en niet meer uit pumps slippen zou ook leuk zijn.. /wishfull thinking
Werk hier is iedereen z'n eigen eilandjequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pcies dat. Het is al 5 weken; vind ik niet meer normaal hoor... Dan had ze jouw bestelling voor moeten nemen op de huge actie.
Ik heb mijn steve madden sandalen aanSlippers vind ik ook niet kunnen op het werk
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe het gewoon niet uit humanitaire overwegingen. Ik zie ook nooit mensen met slippers eigenlijk. Maar een dresscode is er niet echt, we zijn allemaal volwassen
Oh wacht, er is wel zo'n secretaresse ergens die altijd in joggingbroeken en slippers en tanktops loopt
Ik zie altijd hele volksstammen op van die platte sandalen lopen, doet dat dan serieus bij iedereen zeer? Ik krijg in no time kramp in m'n voet op die dingen. Ook van die standaard platte teenslippers van een paar euro heb ik dat. Ik heb dus alleen maar slippers waar iets van een 'voetbedje' of anders minimaal een klein hoogteverschil in zit tussen voor en achter...quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die laatste twee zijn redelijk universeel helaas
Niet verkeerdquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Baas vraagt of we om 13:00 een teammeeting kunnen doen, in het Grand Cafe
Zulks een smaakquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In de winter is het joggingbroek, Uggs en een mickey mouse trui
+1 voor de trui.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In de winter is het joggingbroek, Uggs en een mickey mouse trui
De menselijke voet vindt geheel platte schoenen gewoon niet tofquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zie altijd hele volksstammen op van die platte sandalen lopen, doet dat dan serieus bij iedereen zeer? Ik krijg in no time kramp in m'n voet op die dingen. Ook van die standaard platte teenslippers van een paar euro heb ik dat. Ik heb dus alleen maar slippers waar iets van een 'voetbedje' of anders minimaal een klein hoogteverschil in zit tussen voor en achter...
Zij ook nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
9 maanden relatie; nog geen seks
gozer is nog maagd, zn vriendinnetje ook.
hij wil seks want dat is extreem belangrijk voor hem.
zij wil niet.
hij snapt het niet.
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |