Dit was Schotland he?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.syha.org.uk/ho(...)wardennan-lodge.aspx
Daar zaten wij, was echt cool![]()
En jammer dat je dat hotel niet kunt vinden. Mocht je het ooit nog tegen komen, ik hoor het graag.
Cheap ass naar Engeland
die jij bedoelde? Nog beter!quote:
slaap lekker!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:15 schreef Incantrix het volgende:
Kip, lijkt me een plan.
Maar ik ga een tukje doen liefjes
Ik ben nog even aan het kijken of ik het kan vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die jij bedoelde? Nog beter!
(ja Rowardennen was ook Schotland, I know, o.a. daarom was het zo cool. Die gast daar van het hostel was nķg meer hippie dan Fred en dan ook nog met Schots accent/dialect)
Yep, wil je m PM-en?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip ben je er nog? Volgens mij heb ik hem gevonden
Om dik te zijn klinkt ook weer zo vreemdquote:
Te blijven!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Om dik te zijn klinkt ook weer zo vreemd
Dat lijkt mij juist echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jaloers op vriendinnen die nu samen met hun man/vriend iets gaan doen.Ik kan niet meedoen met stelletjes-dingen.
Ik ben een huiselijke muts.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist echt verschrikkelijknooit gedaan ook.
Oja en ik wil ook wel meeten in de UK
ohai je loopt achterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:43 schreef Dwyn het volgende:
http://4.bp.blogspot.com/(...)/2012-06-19-1191.jpg
Same here.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga de nieuwe GOSH Holographic ook kopen denk ik. Ook al heb ik al een back up van het origineel.
Wat is er aan nieuw aan dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga de nieuwe GOSH Holographic ook kopen denk ik. Ook al heb ik al een back up van het origineel.
De verpakkingquote:
Al gespot dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Sharana_LV het volgende:
DEAR DEMELZA,
Your order #5833 history
GET READY! Your order has been shipped and will be with you soon.
dat is de eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |