SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 1% gewijzigd door Rijst op 24-07-2012 20:39:23 ]
Haal weg danquote:
ja haal ze eens weg manquote:
Heb paar jaar seizoenskaart gehad, vak TT. Niks mis mee. Maar kom er nu niet meer zo vaak, kijk vaak in de kroeg of op ere noord (lees: thuis op de bank liggend).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:32 schreef marcie216 het volgende:
Kamikazie, heb jij een psv clubcard/seisoenskaart/xl lid ofzo? Kan je een keer meegaan naar een psv wedstrijd
quote:
Bedoel je mijn achternaam of die van iemand anders?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:33 schreef Thorb het volgende:
Volgens mij weet ik nu wel ook je achternaam, maar ik zal er niets mee doen hoor
Ja die van jouquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je mijn achternaam of die van iemand anders?
TT, dat is toch in de hoek bovenin, naast de familiecorner? Ach dan laat maarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb paar jaar seizoenskaart gehad, vak TT. Niks mis mee. Maar kom er nu niet meer zo vaak, kijk vaak in de kroeg of op ere noord (lees: thuis op de bank liggend).
Is net naast Oost, staat iedereen ook altijd. Is niet bovenin, onderste ring dus wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
TT, dat is toch in de hoek bovenin, naast de familiecorner? Ach dan laat maar
Relatie tussen Marsie en je verhaal snap ik nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
Jullie noemen mij Marsie, en daar zit een leuk verhaal achter :
Ik had op het psv.netwerk ook een account met de naam marcie en toen spaarde ik nog sjaals. Iemand verkocht er een paar en ik reageerde daarop enzo, en hij stuurt mij zo'n privebericht, ben je trouwens een jongen? Ik zo : Ja hoezo? Hij zo : Oh ik dacht eigenlijk dat je een meisje was, en dan kon je langs komen.
Hihaho
Lach allemaal even alsjeblieft
op psv.netwerk zitten toch alleen maar mongolen? Lees het weleens voor mijn vermaakquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
Ik had op het psv.netwerk ook een account met de naam marcie en toen spaarde ik nog sjaals. Iemand verkocht er een paar en ik reageerde daarop enzo, en hij stuurt mij zo'n privebericht, ben je trouwens een jongen? Ik zo : Ja hoezo? Hij zo : Oh ik dacht eigenlijk dat je een meisje was, en dan kon je langs komen.
Hihaho
dan is het geen TT maar T.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is net naast Oost, staat iedereen ook altijd. Is niet bovenin, onderste ring dus wel.
idd, wtfquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Relatie tussen Marsie en je verhaal snap ik niet
hij dacht ook dat het marsie was, en dus een vrouwennaam oid.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Relatie tussen Marsie en je verhaal snap ik niet
O echt? Dan zal het wel vak T zijn geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dan is het geen TT maar T.
vak t/u zijn nu ook redelijke sfeervakken aan het worden ja, tt is dood en zit iedereen gewoon
zeker alsnog langs geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
Hihaho
Er is ook een feyenoord netwerk, ajax netwerk en nog wat rotzooi.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
op psv.netwerk zitten toch alleen maar mongolen? Lees het weleens voor mijn vermaak
El hassnou?quote:
Ja, wat wil je met zo'n post?quote:
van dutchbodybuilding zekerquote:
Ik ben nogal klein voor mijn leeftijd volgens mijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
van dutchbodybuilding zeker?
Ik heb een ander account omdat GJE daar in het begin ookal mee kwam, ik heb dat toen aangepast en een nieuw account aangemaakt.
Ik ben 1,75
ik ook, 15 jaar 1,75..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben nogal klein voor mijn leeftijd volgens mij
is die klein voor je leeftijdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben nogal klein voor mijn leeftijd volgens mij
Ik ben 22 en ik ben kleiner, dan jij bent.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik ook, 15 jaar 1,75..
Hoe oud ben jij en je lengte?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben 22 en ik ben kleiner, dan jij bent.
oke oke, 1,74..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben 22 en ik ben kleiner, dan jij bent.
Zolang je haar maar kan vermaken is het goedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
8 cm in stijve stand is niet echt groot toch?
Waar ga je nu weer staken, hangjongerenquote:
Lengte doet er toch niet toe...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
1,72 volgens mijn id kaart die ik een paar maanden terug heb gekregen
Ik heb 2 jaar in de sportschool rondgelopen, maar het is niet mijn ding. Qua schouderbouw ben ik best wel breedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lengte doet er toch niet toe...
Als je maar leuk, aardig, lief etc bent dan maakt voor hun de lengte niet uit, als het goed is.
Heb je wel massale spieren gekweekt?
Dat is wel handig, dat je al beetje breed bent, maar wat noem je breedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar in de sportschool rondgelopen, maar het is niet mijn ding. Qua schouderbouw ben ik best wel breed
kloptquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:48 schreef Thorb het volgende:
Marcie jij bent ook wel makkelijk te googlen
Nog altijd langer dan Sneijder dus er is hoopquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
1,72 volgens mijn id kaart die ik een paar maanden terug heb gekregen
Dudeweiser had mij gevonden maar daar had hij hulp bij nodig van mij. Verder diegene die mij geld betaald hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
Mij hadden ze in een ver verleden ook al gevonden, maar dat was meer 1+1 = 2.
klopt, wat vind jij van mijn psv vestquote:
Met google docs toenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
Mij hadden ze in een ver verleden ook al gevonden, maar dat was meer 1+1 = 2.
Matigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
klopt, wat vind jij van mijn psv vest?
ah dat was in de trein naar Ajax toenquote:
Oh ja, nu moet ik rijst zijn naam wetenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dudeweiser had mij gevonden maar daar had hij hulp bij nodig van mij. Verder diegene die mij geld betaald hebben
Geen uitdaging tochquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:54 schreef Rijst het volgende:
Al willen jullie m'n FB dan kunnen jullie me gewoon DM'en
Heb het alweer teruggevondenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen uitdaging toch
Dat van Fuszy heb ik toen gemist denk ik
Oh heb ik al het vertier gemistquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb het alweer teruggevonden. Lindgren had mijn facebook gevonden en wat opmerkingen geplaatst over de toenmalige foto
Ik zie net dat ik paar posts daaronder heb gepost toenquote:
ik had hem afgeschermd, maar ik wou van Chinkywinkyaz zo'n fut ding winnen en daarvoor moet slotje erafquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik paar posts daaronder heb gepost toen
Marcie heeft wel snel zijn account afgeschermd
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
op psv.netwerk zitten toch alleen maar mongolen? Lees het weleens voor mijn vermaak
Thats how I rollquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
JA XBOX LEUK!
@Dudeweiser lekker bezig jonge
npquote:
ja stel je voor hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Thats how I rollmaar ik heb hem niet toegevoegd want dat is awkward.
Pfoe hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gaat ineens zo'n debiel van fok je toevoegen
Zal er morgen wel 1 maken want mijn facebook klopt niet :"(quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:27 schreef marcie216 het volgende:
Thorb, geef is een foto van jou, ben echt benieuwd hoe jij eruit ziet
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:27 schreef marcie216 het volgende:
Thorb, geef is een foto van jou, ben echt benieuwd hoe jij eruit ziet
Geef maar gewoon van je facebookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal er morgen wel 1 maken want mijn facebook klopt niet :"(
Hoezo heb ik die? Dm dan eens?quote:
Ah, geef hem ook eens aan mijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat was tegen Kevin.
Ah kut 2-1, even opletten
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij kon het niet vinden dus toen heb ik bijna alles maar verteld
Ik weet niet eens wat je voornaam is maar ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee zoek zelf maar
En anders geef ik je morgen wel
username?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat je voornaam is maar ik zal eens kijken
Ja, al wel lang geleden, daar kwam ik vanaf voordat ik hier naar toeging, voor FUTquote:
maar je hebt een ps3quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, al wel lang geleden, daar kwam ik vanaf voordat ik hier naar toeging, voor FUT
Ken je vv DBS? Daar voetbal ik, en woon ik 1 min vanaf. Dat is net veldhoven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar je hebt een ps3en kom je uit Veldhoven?
Ja er was daar geen ps3 forum over FUT, dus ging ik daar. tot dat ik dit topic tegen kwamquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar je hebt een ps3en kom je uit Veldhoven?
Wij hadden ook boeren uit Veldhoven in Renessequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ken je vv DBS? Daar voetbal ik, en woon ik 1 min vanaf. Dat is net veldhoven.
Laat die jongen nou man, wil je alles van hem weten ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wij hadden ook boeren uit Veldhoven in Renessestelletje achterlijke randdebielen
en waarom heb je op het xbox forum ingevuld dat je 22 bent?
Dan heb je denk ik een andere, want ik ben 15quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wij hadden ook boeren uit Veldhoven in Renessestelletje achterlijke randdebielen
en waarom heb je op het xbox forum ingevuld dat je 22 bent?
Hij wil me opzoeken om me te slaan denk ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat die jongen nou man, wil je alles van hem weten ofzo
Van die mensen die dronken met klompen vogels van de tent af proberen te slaan of met klompen in de lucht gooien omdat ze denken een vogel te kunnen raken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een andere, want ik ben 15En als je dat niet gelooft moet je maar mn twitter kijken, zie je op de foto dat ik nog lang geen 22 ben
En vul meestal gewoon random wat dingen in.
En hoe bedoel je boeren? waren ze associaal?
Klompenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Van die mensen die dronken met klompen vogels van de tent af proberen te slaan of met klompen in de lucht gooien omdat ze denken een vogel te kunnen raken.
Lol, waarom al die merken opnoemen..zeg gewoon schoenenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klompen? Die heb ik hier serieus nog nooit gezien hoor? Ik draag gewoon Pantofola, Adidas, nike enzo?
En dat vogel shit heeft te maken met dronken zijn, en dat kan je verwachten op Renesse he
Nee, nee. Anders dacht ik dan komt er weer een reactie met wat voor schoenen, zeker ook klompenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lol, waarom al die merken opnoemen..zeg gewoon schoenen
Ja en die dragen de boys from EHV and VELDHOVEN niet, jwzzzzquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:56 schreef Thorb het volgende:
Verkopen Adidas en Nike ook al klompen tegenwoordig?
Ohnee dat noemen ze Air Max
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:56 schreef Thorb het volgende:
Verkopen Adidas en Nike ook al klompen tegenwoordig?
Ohnee dat noemen ze Air Max
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klompen? Die heb ik hier serieus nog nooit gezien hoor? Ik draag gewoon Pantofola, Adidas, nike enzo?
En dat vogel shit heeft te maken met dronken zijn, en dat kan je verwachten op Renesse he
Utrechtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, nee. Anders dacht ik dan komt er weer een reactie met wat voor schoenen, zeker ook klompen
Waar woon jij eigenlijk? Amsterdam?
Ah okequote:
Ik snap het wel, ik dacht laat ik het eens googlen want er is vast iemand die wel zo'n plaatje heeft en die was er nog ook. Ik vind ze eigenlijk wel vetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:58 schreef poker4lifee het volgende:
ja zag het. Maar toen had ik het plaatje al, en na al die moeite moest ik het wel posten natuurlijk
Je bent nog nooit in Amsterdam geweest?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah oke
ben daar wel eens geweest, utrecht centrum. Wat lopen daar veel buitenlanders zeg
Bij de starbucks wel, zei hij gister nog. Hipster.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je bent nog nooit in Amsterdam geweest?
Al tig keer, maar Utrecht was ook echt veel, net zoals Almerequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je bent nog nooit in Amsterdam geweest?
Valt juist wel mee eigenlijk. Grootste deel van het straatbeeld wordt toch wel bepaald door studenten..niet te vergelijken met andere grotere steden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah oke
ben daar wel eens geweest, utrecht centrum. Wat lopen daar veel buitenlanders zeg
Ga naar Rotterdam Alexander en je bent in Afrikaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Al tig keer, maar Utrecht was ook echt veel, net zoals Almere
Eindhoven trouwens ook hoor, van die hangende kutjongeren met wat joints enzo
Haha die mensen uit kanaleneiland op tvquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt juist wel mee eigenlijk. Grootste deel van het straatbeeld wordt toch wel bepaald door studenten..niet te vergelijken met andere grotere steden.
Je ging op safari?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga naar Rotterdam Alexander en je bent in Afrika
3x raden waarom i kdaar was
Ik heb het niet zo op Rotterdam.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga naar Rotterdam Alexander en je bent in Afrika
Rotterdamquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Rotterdam.
Amsterdam vind ik nog wel een leuke stad, jammer van de club.
De kuip daar in tegen is wel een mooi stadion van binnen. Maar de stad vind ik niet veel.
Ga gewoon torrenten of nieuwsgroeppenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:03 schreef laucas het volgende:
Wat is een beetje de 'moderne' Limewire/Napster-variant van dit moment?
Ik heb al nieuwsgroepen maar ik moet nummers downloaden, geen albums etc.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga gewoon torrenten of nieuwsgroeppen
Limewire doet het prima.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:05 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb al nieuwsgroepen maar ik moet nummers downloaden, geen albums etc.
Ik weet niet zo snel een applicatie daarvoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:05 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb al nieuwsgroepen maar ik moet nummers downloaden, geen albums etc.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik rip van YouTube voor nummers
Niet voor Mac lees ik netquote:
Meestal kut kwaliteit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet niet zo snel een applicatie daarvoor.
Ik rip van YouTube voor nummers
Ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:06 schreef Thorb het volgende:
Zoek je toch een torrent voor een nummer of selecteer je de nummers uit het album voordat je download, of zeg ik nu iets doms
Oke bedankt!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Niet voor Mac lees ik net
[..]
Meestal kut kwaliteit.
[..]
Ja.
dat wordt wel heel makkelijk profitsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#iUqmQc46bdWbB
Veel meer valt er niet uit te halen, ik heb maar 1 GK gekocht en heel veel CBs
Ibarbo 22 owners
Ja, maar iedere stad heeft wel foute wijken. Ik woon in een van de beste wijken van Utrecht. Uitgaan hier vragen ze eigenlijk aan iedereen onder de 25 wel een studentenkaart (tenten waar ik kom tenminste) dus zo kan je bepaalde mensen ook makkelijk weigerenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha die mensen uit kanaleneiland op tv
Daar zou ik niet willen wonen, maar dat zal wel stukje bij je vandaan liggen.
Heel simpel, ik koop een speler als ik denk dat hij meer waard is dan de BIN. Vervolgens verkoop ik die speler voor meer (ok soms ook niet)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:10 schreef marcie216 het volgende:
Darksonic, jij pikt ze als BIN op had je gezegd. Maar als ze er voor een BIN op staan, hoe kan je er dan op verdienen?
Wat een rare manier van denken..spelers staan er mega vaak voor een te lage BIN op..je moet gewoon prijzen kennen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:10 schreef marcie216 het volgende:
Darksonic, jij pikt ze als BIN op had je gezegd. Maar als ze er voor een BIN op staan, hoe kan je er dan op verdienen?
Ja dat snap ik ook wel, maar als hij meer waard is, dan hadden andere hem ook al gekocht toch, of zit je bij de 59'minuut?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heel simpel, ik koop een speler als ik denk dat hij meer waard is dan de BIN. Vervolgens verkoop ik die speler voor meer (ok soms ook niet)
niet iedereen ziet alles hoor, + iedereen is anders.. dus wat voor de 1 weinig lijkt, lijkt voor een ander misschien wel veel meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar als hij meer waard is, dan hadden andere hem ook al gekocht toch, of zit je bij de 59'minuut?
Bij populaire golds werkt dat zo ja, maar bij silver en brons nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar als hij meer waard is, dan hadden andere hem ook al gekocht toch, of zit je bij de 59'minuut?
Nu vooral Filemon eigenlijk. En veel kroegen, maar daar komen die relallochtoontjes doorgaans toch niet. Vroeger ook veel Beurs (maar veel te jong publiek nu) en Monza (dood).quote:
ah oke, ook maar eens proberen met hulp van ultimatedbquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij populaire golds werkt dat zo ja, maar bij silver en brons niet
ik ben detectiveje je weet tochquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat die jongen nou man, wil je alles van hem weten ofzo
er is een verschil tussen 22 zijn en 22 invullen he.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een andere, want ik ben 15En als je dat niet gelooft moet je maar mn twitter kijken, zie je op de foto dat ik nog lang geen 22 ben
En vul meestal gewoon random wat dingen in.
En hoe bedoel je boeren? waren ze associaal?
Dingen naar meeuwen gooien blijkt dus echt typisch voor boerenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben detectiveje je weet toch
[..]
er is een verschil tussen 22 zijn en 22 invullen he.
En ja ze waren echt fucking asociaal, kratjes jupiler gooien naar meeuwen en partytenten, tafels en stoelen van andere mensen slopen.
Dat is echt fucking dom en associaal ja, had dat dan ff gezegd dat ze zich niet als mongolen moeten gedragenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben detectiveje je weet toch
[..]
er is een verschil tussen 22 zijn en 22 invullen he.
En ja ze waren echt fucking asociaal, kratjes jupiler gooien naar meeuwen en partytenten, tafels en stoelen van andere mensen slopen.
Harhar ik kom je teg0nquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu vooral Filemon eigenlijk. En veel kroegen, maar daar komen die relallochtoontjes doorgaans toch niet. Vroeger ook veel Beurs (maar veel te jong publiek nu) en Monza (dood).
Hebben we gezegd. En op de laatste nacht kregen we een partytent, een stoel en eieren naar binnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat is echt fucking dom en associaal ja, had dat dan ff gezegd dat ze zich niet als mongolen moeten gedragen?
Gezelligquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hebben we gezegd. En op de laatste nacht kregen we een partytent, een stoel en eieren naar binnen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dingen naar meeuwen gooien blijkt dus echt typisch voor boeren
Had ze op hun gezicht getimmerd man, wat denken hun :S? Maar zulke mensen heb je ook in Amsterdam?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hebben we gezegd. En op de laatste nacht kregen we een partytent, een stoel en eieren naar binnen.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Bitches, weet niet waar ik het anders moet posten, maar ben geslaagd voor mijn Cambridge examen door middel van heel veel tv te kijken
Je moet de prijzen van de silvermarkt wel echt begrijpen..met die UDB prijzen ga je op je bek.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ah oke, ook maar eens proberen met hulp van ultimatedb
Die shit is easyquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Bitches, weet niet waar ik het anders moet posten, maar ben geslaagd voor mijn Cambridge examen door middel van heel veel tv te kijken
Oh maar dat was niet tegen mij, dat was iemand met een account onder mijn naamquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een of andere debiel in een gastenboek
hun zaten zwaar aan de drugs ofzo en ze hadden ook nog zwaar vuurwerk bij zich dus dat risico hebben we maar niet genomen. Bovendien als je een gevecht start werd je van de camping getrapt en ben je je borg kwijt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Had ze op hun gezicht getimmerd man, wat denken hun :S? Maar zulke mensen heb je ook in Amsterdam?
Nee hij had niet eerst zakelijk getraind.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Had ze op hun gezicht getimmerd man, wat denken hun :S? Maar zulke mensen heb je ook in Amsterdam?
zij*quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hun zaten zwaar aan de drugs ofzo en ze hadden ook nog zwaar vuurwerk bij zich dus dat risico hebben we maar niet genomen. Bovendien als je een gevecht start werd je van de camping getrapt en ben je je borg kwijt.
Toen ik jouw naam googelde kwam ik daar op uit en ik vond het wel een mooie uitspraak.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh maar dat was niet tegen mij, dat was iemand met een account onder mijn naam
Badassquote:
Dus?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Paar maanden terug wist je nog niet eens wat het was.
Ligt er aan welke je doet? Niet dat ik een moeilijke deed, maar kan je het zelf zo goed dan?quote:
Had zo'n soortgelijk iets gedaan, doe ik elk jaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt er aan welke je doet? Niet dat ik een moeilijke deed, maar kan je het zelf zo goed dan?
Bedankt allemaal
met welke beoordeling heb jij het gehaald? edit; niks officieels dus?quote:
Je bent net GJEquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Tevens ga ik nu havo doen, te dom voor tvwo
Ik had het dan gemeld bij de campingbaas.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hun zaten zwaar aan de drugs ofzo en ze hadden ook nog zwaar vuurwerk bij zich dus dat risico hebben we maar niet genomen. Bovendien als je een gevecht start werd je van de camping getrapt en ben je je borg kwijt.
Oh en je weet niet eens hoe dat heet?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had zo'n soortgelijk iets gedaan, doe ik elk jaar.
Zit op dit moment 2 niveaus onder de minimum voor docenten ofzo
Ja, is officieelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met welke beoordeling heb jij het gehaald? edit; niks officieels dus?
en grats @ ANgel-Joy
Post dan hoeveel winst je hebt gemaakt mi mangquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zal zo alles er even op zetten, ik ben benieuwd hoeveel winst het op gaat leveren. Dit is eigenlijk wel leuker om te doen dan bronze packs openen maar ik doe dat alleen omdat ik zo graag een IF of een Man Utd Powell wil hebben. Ik had vandaag de NIF Kandji in een pack, hopelijk morgen de IF
TR gemachtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ching chong ping pong
har har har racistisch
Dat is bij ons op school ook, nooit gedaanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, is officieel
Anglia heet het
同性恋者quote:
Euhm, Proficiency of Advanced, niet zeker.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is bij ons op school ook, nooit gedaan
Welk niveau doe je dan?
dat hebben we gedaan maar de bewaking daar waren echt debielenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik had het dan gemeld bij de campingbaas.
En over de zilvermarkt, ik neem het als indicatie, populaire competitie enzo kijk ik ook naar, ik ga het even proberen
Nicequote:
Je weet dat niveau van Cambridge 3x hoger is dan Anglia? Mensen van havo doen angliaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, is officieel
Anglia heet het
Ja, daarom zakken er mensen van het VWO voor het hoogstequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je weet dat niveau van Cambridge 3x hoger is dan Anglia? Mensen van havo doen anglia
Tyquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
NiceZijn niet veel verbeteringen mogelijk, behalve IF/TOTY versies van sommige spelers.
Nee hoor, is ook gewoon VWO. Bij mij op school is er geen Cambridge, wel Anglia. Zijn niveau is wel wat je ongeveer in 5/6 vwo doetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je weet dat niveau van Cambridge 3x hoger is dan Anglia? Mensen van havo doen anglia
Oh snap.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh wat lief danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat moest ik posten van Rijst zodat hij nu voor je op kan komen
Cambridge Advanced Certificates in English is al genoeg voor docenten (onderbouw) dusss ik weet niet wat jij denkt met je Anglia shizquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had zo'n soortgelijk iets gedaan, doe ik elk jaar.
Zit op dit moment 2 niveaus onder de minimum voor docenten ofzo
Master niveau bedoel ik daarmeequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Cambridge Advanced Certificates in English is al genoeg voor docenten (onderbouw) dusss ik weet niet wat jij denkt met je Anglia shiz
Oh? Bij ons Cambridge, dat is heel anders dan Anglia, bij ons doen mensen van havo al Anglia advanced.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee hoor, is ook gewoon VWO. Bij mij op school is er geen Cambridge, wel Anglia. Zijn niveau is wel wat je ongeveer in 5/6 vwo doet
B1 is ongeveer eindexamen niveau dacht ik en dat heeft hij al
Nee, helaas nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat hebben we gedaan maar de bewaking daar waren echt debielenwelk niveau voetbal speel je nu trouwens, B1?
Sowieso is Engels easy als fuckquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh? Bij ons Cambridge, dat is heel anders dan Anglia, bij ons doen mensen van havo al Anglia advanced.
Cambridge is echt wel moeilijker.
Haha zoek maar opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:30 schreef Fuszy het volgende:
wat is een cambridge dinges?
toch gefeliciteerd, ondanks dat ik niet weet wat het is. Ik ben trots op je
Geen idee, ik vind het niet zo interessantquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh? Bij ons Cambridge, dat is heel anders dan Anglia, bij ons doen mensen van havo al Anglia advanced.
Cambridge is echt wel moeilijker.
lekker onduidelijk, zo kan ik je toch nooit vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet
3e klasse...
Ik mocht wel selectie training doen trouwens, maar heb al afgezegd. Bij de B1 zitten van die mensen die denken dat ze het zijn, en daar kan ik echt niet tegen. ik voetbal nu al 4/5 jaar met bijna dezelfde mensen. altijd een vast groepje van 6 en 3 daarvan(inclusief mij) mochten selectietraining doen, allen afgezegd en gingen ze uit de c2 vragen haha.
laatste jaren trouwens wel vaak kampioen geworden.
jij?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef n0ir het volgende:
Eckte bazen rocken een IB English A2 diploma wie heeft?
Waarom werk je dan op schiphol nubquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef n0ir het volgende:
Dit iddquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef poker4lifee het volgende:
Lol dat Anglia op Advanced zelfs nog 1 grote grapachterlijk simpel
wat bijvoeglijk naamwoorden in een zin vervoegen en simpele begrijpend lezen opdrachten
Voor de een wel, voor de ander niet. Mij gaat het ook erg makkelijk af, maar dat hebben anderen weer met wiskunde ofzo. Boeiend.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso is Engels easy als fuck
Anglia ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, Wiskunde is hellquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor de een wel, voor de ander niet. Mij gaat het ook erg makkelijk af, maar dat hebben anderen weer met wiskunde ofzo. Boeiend.
Ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef n0ir het volgende:
Ben je weer aan het showen, net als toen met je vader die veel doekoes hadquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
A1 higherquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef n0ir het volgende:
Dat zijn we hier allemaalquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit idd
Maat nu doe ik geen tvwo meer en kan dus ook geen IB doen, blehh(ik klink als een nerd ik weet het)
Heeft 'ie niet eensquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben je weer aan het showen, net als toen met je vader die veel doekoes had
valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit idd
Maat nu doe ik geen tvwo meer en kan dus ook geen IB doen, blehh(ik klink als een nerd ik weet het)
zelfde eindresultaat als met je andere show off pogingen dusquote:
wat? hahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker onduidelijk, zo kan ik je toch nooit vinden
ik wil alleen je voornaam weten en welk team je speeltquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat? haha
B1 zijn allemaal stakkers man
hun hadden 1x mensen tekort vorig seizoen, vroegen ze of ik mee wou spelen. zei ik nee, en toen was ik die dag vroeg bij DBS moest ik van die trainer om gaan kleden om mee te doen ik dacht, oke vooruit. Ik super langzaam omgekleed en kwam ik aanlopen, was de 2e helft alweer begonnen. en toen mocht ik met mijn eigen team meedoen
Marcianoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil alleen je voornaam weten en welk team je speelt
A1 meer boeken , en naast 2 essay's en een mondeling + written tasks nog zon world literature bullshitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Wat is het verschil precies? Tussen A1 en A2? Misschien is dat wel degene die ik heb..weet het zo niet uit mijn hoofd eigenlijk en heb het hier niet liggen.
The Group 1 subjects of the IB Diploma Programme refer to the student's "Language A1," which is the student's native language or otherwise best language, taken at either Standard Level (SL) or Higher Level (HL).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Wat is het verschil precies? Tussen A1 en A2? Misschien is dat wel degene die ik heb..weet het zo niet uit mijn hoofd eigenlijk en heb het hier niet liggen.
Je pa is begeleider?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat? haha
B1 zijn allemaal stakkers man
hun hadden 1x mensen tekort vorig seizoen, vroegen ze of ik mee wou spelen. zei ik nee, en toen was ik die dag vroeg bij DBS moest ik van die trainer om gaan kleden om mee te doen ik dacht, oke vooruit. Ik super langzaam omgekleed en kwam ik aanlopen, was de 2e helft alweer begonnen. en toen mocht ik met mijn eigen team meedoen
oh dan heb ik A2 denk ik. Dat was wel het hoogste dat bij ons werd aangeboden destijdsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
A1 meer boeken , en naast 2 essay's en een mondeling + written tasks nog zon world literature bullshit
Die dingen heb ik ook allemaal precies gedaanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
A1 meer boeken , en naast 2 essay's en een mondeling + written tasks nog zon world literature bullshit
Je zit de powerpoints te bekijken he, stalkertjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil alleen je voornaam weten en welk team je speelt
Hij had ook een profiel op een fitness website ofzo waar hij 2 meter en ruim 100 kilo isquote:
klopt, dat was ook een reden om niet naar de b1 te gaan. Traint hij de b2, zit ik in de b1quote:
dat vroeg je vanmiddag ook? Ik vul daar altijd maar iets, maar als je me niet gelooft eigen keusquote:
nee gewoon dbs website, alle teams doorspeurenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je zit de powerpoints te bekijken he, stalkertje
Torben keeper? Collin is keeperquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:40 schreef Thorb het volgende:
Marcie zijn keeper heet Torben, jammer van die h mja
Bij ons kreeg Havo tweetalig alleen A2 standard en VWO tweetalig kon je A2 Higher, A1 standard en A1 higher kiezen. Je had een gesprek in de 4e met je engels leraar welke niveau jouw het beste aan te raden is. Ik kreeg A1 Higher advies terwijl ik zelf liever A2 Higher wou ( minder werkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
The Group 1 subjects of the IB Diploma Programme refer to the student's "Language A1," which is the student's native language or otherwise best language, taken at either Standard Level (SL) or Higher Level (HL).
The Group 2 (or Second Language) subjects of the IB Diploma Programme may be studied at the following levels: A2 (SL or HL).
Maarja de meeste scholen bieden dus A2 aan omdat Engels voor de leerlingen hun tweede taal is dus ik weet niet waarom Iwan A1 kreeg. Nu ik zo zit te lezen blijkt dat A1 veel minder literary en cultural options heeft, die haatte ik toch zo hè.
hahaha inderdaadquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij had ook een profiel op een fitness website ofzo waar hij 2 meter en ruim 100 kilo is
nieuwe competitie 3e klasse. Kijk maar eens op voetbal.nlquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee gewoon dbs website, alle teams doorspeuren
maar de B2 speelt 4e klasse?
ik geloof niet dat je 22 bent neequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat vroeg je vanmiddag ook? Ik vul daar altijd maar iets, maar als je me niet gelooft eigen keus
De eerste kaarten zijn al verkocht, Munoz voor 1.3k en Rose voor 950c dus dat is al bijna 1.5k winst. Voor de rest is het nog afwachten maar de prijzen zijn vrij redelijk dus ik hoop dat alles in 1x verkoopt ;dquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Post dan hoeveel winst je hebt gemaakt mi mang
Ik ken die spelers wel hoor, zat ik 1 jaar geleden ook mee in het team , is collin dan gestoptquote:
klopt die kutsite van jullie dus gewoon nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nieuwe competitie 3e klasse. Kijk maar eens op voetbal.nl
Heb je wel een Torben in je team, want dan slaan die nummers gewoon nergens opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nieuwe competitie 3e klasse. Kijk maar eens op voetbal.nl
Nee ik zei toch al dat ik 15 was, en random wat invulquote:
luxe hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij ons kreeg Havo tweetalig alleen A2 standard en VWO tweetalig kon je A2 Higher, A1 standard en A1 higher kiezen. Je had een gesprek in de 4e met je engels leraar welke niveau jouw het beste aan te raden is. Ik kreeg A1 Higher advies terwijl ik zelf liever A2 Higher wou ( minder werk).
Heb ook al 4 spelers gekocht, op sommige 300 maar op 2 ook minimaal 600quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De eerste kaarten zijn al verkocht, Munoz voor 1.3k en Rose voor 950c dus dat is al bijna 1.5k winst. Voor de rest is het nog afwachten maar de prijzen zijn vrij redelijk dus ik hoop dat alles in 1x verkoopt ;d
Daarom vind ik het grappig dat er 22 staatquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee ik zei toch al dat ik 15 was, en random wat invul
Competitie van dit jaar he, staat er denk ik niet op?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt die kutsite van jullie dus gewoon niet
Boeiend. Waarom zou je Brits of Amerikaans willen klinken?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef poker4lifee het volgende:
mijn engelse accent=I tink tets troe
Ik ken de PS3 markt niet maar daar is het vast nog makkelijker om winst te maken. Wat voor spelers heb je dan al gekocht?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb ook al 4 spelers gekocht, op sommige 300 maar op 2 ook minimaal 600
laat ik dalijk weten, een bezigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken de PS3 markt niet maar daar is het vast nog makkelijker om winst te maken. Wat voor spelers heb je dan al gekocht?
Ik wil een keer een potje tegen jou doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken de PS3 markt niet maar daar is het vast nog makkelijker om winst te maken. Wat voor spelers heb je dan al gekocht?
Dm effequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ben echt een slechte detective manwel leuke hyvesfoto
omdat dat normaal klinktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Boeiend. Waarom zou je Brits of Amerikaans willen klinken?
Nee het is gewoon de b2 maar die nummering klopt nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ben echt een slechte detective manwel leuke hyvesfoto
zonder jouw hulp had ik het nooit gevonden hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee het is gewoon de b2 maar die nummering klopt niet
Toen ik naar de eerste klas ging werd Wolfert gezien als een van de beste tweetalig scholen in Nederland ( 20 jaar ervaring) en aan Wolfert had je nog ook een ISK/RISS waardoor contact met buitenlandse scholen heel goed geregeld was. Enige wat ik een pluspunt vond waren de schoolreisjes ( 1000 euro per jaar kwijt aan schoolgeldquote:
Nee, we zijn Nederlanders dus we moeten ons niet voordoen als iemand andersquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omdat dat normaal klinktnu voelt het altijd voor schut haha
quote:
dit ja. is hij dus niet.quote:
Hmm ja twijfelde nog met een ander. Maar waarom post je zijn foto hierquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is de enige uit dat team die erop lijkt
omdat het kanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm ja twijfelde nog met een ander. Maar waarom post je zijn foto hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |