Maar je buik is klein genoeg om wel soepeltjes door de mensenmassa voor de podia te bewegen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:03 schreef Hommeljunk het volgende:
Ik ben ten tijde van Lowlands ongeveer 6,5 maand zwanger dus in het bezit van een iets te grote buik om nog heel soepeltjes tussen het tentengeweld van camping 1 tm 4 te kunnen laveren
Ah ok. Duidelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:27 schreef Hommeljunk het volgende:
@Cobra, nou ik zal dit jaar denk ik meer te vinden zijn op de heuvels van de Alpha ipv vooraan bij de podia in de diverse tentenIk geniet ontzettend van de sfeer op LL maar het moet natuurlijk wel veilig zijn voor onze Mini Me. En ach ja die term mindervalide.. blijkbaar zijn er niet genoeg zwangere vrouwen om een speciale zwangerschapscamping te openen
Die rijen voor de wc's alleen alquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
En een zwangerschapscamping? Lijkt me rampzalig.
Lijkt me perfect. Groot hek eromheen. Sleutel weggooien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah ok. Duidelijk.
En een zwangerschapscamping? Lijkt me rampzalig.
Echt, zulke grote onzin heb ik nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:03 schreef Hommeljunk het volgende:
Ik ben ten tijde van Lowlands ongeveer 6,5 maand zwanger dus in het bezit van een iets te grote buik om nog heel soepeltjes tussen het tentengeweld van camping 1 tm 4 te kunnen laveren
Ja, ik heb ook een beetje last van mijn grote teen...Kan denk ik wel 3 dagen over het festivalterrein lopen, maar op de gewone camping staan gaat echt niet lukken ben ik bang.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:51 schreef kort het volgende:
Komt er ook een camping voor mensen die net hun verstandkies hebben laten trekken?
quote:
Soms gaat het er op de normale campings nogal ruig aan toe, dronken mensen die op tenten vallen ofzo. Dat kan je niet hebben als je zwanger bent héquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:15 schreef Grunsfan het volgende:
Want? Voor mindervaliden natuurlijk, super.
Voor een aanstelligere zwangere vrouw...neuh.
Het is ook sympathiek van de organisatiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:57 schreef willemwaus het volgende:
[..]![]()
Die jochies hierboven moeten niet zo trollen, vind het juist wel goed van Lowlands zelf dat ze zoiets hebben!
Ben ik met je eens maar je weet nooit wat er kan gebeuren, het lijkt me veiliger op zo'n camping dan de normale.. mocht er wat misgaan kan je het jezelf nooit vergeven..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef Grunsfan het volgende:
Nou precies, als je nou nog als reden geeft dat het niet ziet zitten om op een luchtbed te slapen..
Maar je dikke buik als reden, komop, ik heb vrienden die eruit zien alsof ze 8 maanden zwanger zijn en die kruipen overal tussendoor hoor.
En ik ga voor de 14e keer naar LL en er is nog nooit iemand op mijn tentje gevallen. Kwestie van een beetje tactisch je plek van je tentje opzoeken. De kans is groter dat er op de Alpha iemand tegen je aanknalt imho. En dan nog, zo'n buik kan heel wat hebben.
Ik denk dat je je danig vergist in hoeveel een zwangere buik kan hebben. Het is echt niet dat bij een zacht tikkie het kind er direct misvormt uit dondert.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:28 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar je weet nooit wat er kan gebeuren, het lijkt me veiliger op zo'n camping dan de normale.. mocht er wat misgaan kan je het jezelf nooit vergeven..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |