SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 0% gewijzigd door Esses op 25-07-2012 08:56:04 ]Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
QFHquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Het mag eens een keer gezegd worden: goeie TT
Jawel, en straks staan die er ook (geef me ff 5 min, ben ff database opruimen)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
Goh, zijn er sinds 17 juli geen post meer geplaatst in de sc?
Doe je ding computerman.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Jawel, en straks staan die er ook (geef me ff 5 min, ben ff database opruimen)
Alles ging toch automatisch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Verzamelen enz. gaat ook automatisch. Maar soms is er wat onderhoud noodzakelijk aan een server waar je niet aan toe komt doordat je ook moet werken.quote:
Dat je ff opschiet luie flikker!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Ben er op dit moment al aan bezig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat je ff opschiet luie flikker!!
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Ben er op dit moment al aan bezig.
Edit: VOORDAT c4 erover begon.
Ja ja. Ik geloof het meteen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Ben er op dit moment al aan bezig.
Edit: VOORDAT c4 erover begon.
Hoeft niet. Hij komt straks aan bij de DEF reeks en dan ben je weer blij.quote:
laffequote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Even naar de fysio voor tape op m'n knie.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
Kut... verkeerde knop... database weg geflikkerd
Ik ben zwaar ontspannen. Vandaar het gapen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:36 schreef Esses het volgende:
@C4, zoals je ziet is hij al aan het herladenOntspan.
Gelukkig maar :pquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben zwaar ontspannen. Vandaar het gapen.
Ik had dat X4quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Andere fysiotherapeut van zelfde praktijk omdat die ik normaal heb op vakantie is. Zegt het tegengestelde van mijn fysio ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |