SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Omdat het niet direct duidelijk was en je licht het ook niet nader toe?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je het antwoord al weet waarom vraag je er dan naarEn ik snap de link met 'typisch' bovendien niet.
![]()
Het is een typisch baardje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat het niet direct duidelijk was en je licht het ook niet nader toe?En ik snap de link met 'typisch' bovendien niet.
That's cuz u mad.quote:
Deathlift or Die.![]()
Als ik mad was had ik wel de 'op m'n teentjes getrapt'-PI gebruikt, zoals je die hier wel vaker spot ().
![]()
Ok.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik mad was had ik wel de 'op m'n teentjes getrapt'-PI gebruikt, zoals je die hier wel vaker spot ( [ afbeelding ] ).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Kus m'n sik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dacht je had het over m'n Marokkaanse gezichtsbeharing waar CB jaloers op zou zijn.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Die grote loods ergens in een bos vol met lekkere chicks in weinig kledij die open gaat bij mooi weerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef Sinji het volgende:
Op deze soort dagen hoort heel Nederland vrij te krijgen om massaal een watergevecht te houden. Sommige chicks doen het er ook gewoon om, how can you NOT turn a nigga on with nipples pokin' through your t-shirt!
![]()
Daarom ook ijswater gebruikenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die grote loods ergens in een bos vol met lekkere chicks in weinig kledij die open gaat bij mooi weer. Sommige chicks doen het er ook gewoon om, how can you NOT turn a nigga on with nipples pokin' through your t-shirt!
![]()
alsjeblieft?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hell nahw, wherever there are pubes, there are genitals.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Whehe.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:40 schreef Sinji het volgende:
til doet sowieso mee met watergevecht in haar huidige outfit.
Dem white t-shirts
Hij is overigens mint groen.All good things are wild and free.![]()
Die krullenbol mag ook wel joinen met d'r witte shirtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:40 schreef Sinji het volgende:
til doet sowieso mee met watergevecht in haar huidige outfit.
Dem white t-shirts.
Overigens is dit wat ik bedoelde laatst tli, als ik je vriend zou zijn zou ik het dus niet relaxt vinden als m'n chick zulke foto's postte, waar ene NIGGER EN EEN KAOLO LOEMPIAVOUWER dus op gaan lopen geilen![]()
![]()
![]()
En daar ging mijn drinkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die krullenbol mag ook wel joinen
met d'r witte shirt.
Overigens is dit wat ik bedoelde laatst tli, als ik je vriend zou zijn zou ik het dus niet relaxt vinden als m'n chick zulke foto's postte, waar ene NIGGER EN EEN KAOLO LOEMPIAVOUWER dus op gaan lopen geilen![]()
Mag jou vriendin eigenlijk wel uit haar kerker ooit of?All good things are wild and free.![]()
Mits RFID-chip in d'r huid, evt. hoofddoek en zo'n bal om d'r enkel van een klassieke dief in de bajes vind ik het prima!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En daar ging mijn drinken
Mag jou vriendin eigenlijk wel uit haar kerker ooit of?![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die krullenbol mag ook wel joinen met d'r witte shirt.
![]()
Goeie loempia's, zo horen die![]()
Ik word altijd geil van de aanblik van mijn eigen tepels die door een strak shirtje prikken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heeft er iemand ijswater tegen die bronstige beer?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Pfoe zo herkenbaar dit. Vooral strakke witte v-halsjes die zo om je pecs heen zitten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik word altijd geil van de aanblik van mijn eigen tepels die door een strak shirtje prikken.
Deathlift or Die.![]()
Ik krijg een nare flashback naar het Wat draag je vandaag topicquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik word altijd geil van de aanblik van mijn eigen tepels die door een strak shirtje prikken.![]()
Zal je zo nog wat extra tepelpics DMen voor je halfjaarlijke CBfap sessie. xoxoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik krijg een nare flashback naar het Wat draag je vandaag topicThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal je zo nog wat extra tepelpics DMen voor je halfjaarlijke CBfap sessie. xoxo
Bedoelde die gozer hier:
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #77
Schijnbaar doet de pic het niet meer![]()
Oh.....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha
Bedoelde die gozer hier:
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #77
Schijnbaar doet de pic het niet meer
Oh....
Nou....
Laat dan maar......
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik heb nog wel een dertigjarige chinees met een gokprobleem in de aanbieding? Die gaat hard op Egyptenaren. fapfapfapquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh.....
Oh....
Nou....
Laat dan maar...... [ afbeelding ]![]()
Gast, de enige die op jou geilt is JB manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pfoe zo herkenbaar dit. Vooral strakke witte v-halsjes die zo om je pecs heen zitten..
![]()
Waar is je externe analyse? Onderbouw deze conclusie eens. Bronnen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, de enige die op jou geilt is JB man.
Deathlift or Die.![]()
Hoe ging d'r ASSessementgesprek?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar is je externe analyse? Onderbouw deze conclusie eens. Bronnen?![]()
Daar heb ik haar even wat zelfinzicht gegeven en haar geprezen om haar assertiviteit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe ging d'r ASSessementgesprek?Deathlift or Die.![]()
Ze beschikt zo te zien dus over de nodige cuntetentiesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar heb ik haar even wat zelfinzicht gegeven en haar geprezen om haar assertiviteit..
Kk slecht dithbo'ers
_!
![]()
Boh batman
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
marion cotillardquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Anne Hathaway op de motor.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
komt door een stemvervormer he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bane
Die geforceerde gromstem van Batman wordt wel vervelend op den duur vind ik
Niet??quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
komt door een stemvervormer he.Deathlift or Die.![]()
Not sure if sarcasm.quote:heb al meerdere vrienden moeten uitleggen.
en bedanktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb me toch overigens zin in een partij Vietnamese loempia's.
[ afbeelding ]
Van die dunne.
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Beetje wel ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Not sure if sarcasm.heb al meerdere vrienden moeten uitleggen.
Deathlift or Die.![]()
BBQ.![]()
Vier grote ribs, stuk varkenshaas, tonijnbiefstuk van 2 ons, 8 tijgergarnalen, een pot dopewrten en een paar gebakken aardappeltjes.
Toe nog een schaaltje aardbeien en aalbessen.![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
Endo
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:24 schreef Ethanolic het volgende:
BBQ.![]()
Vier grote ribs, stuk varkenshaas, tonijnbiefstuk van 2 ons, 8 tijgergarnalen, een pot dopewrten en een paar gebakken aardappeltjes.
Toe nog een schaaltje aardbeien en aalbessen.![]()
![]()
[ afbeelding ]Fatty
![]()
Ben ik eventjes weg, worden er hier mensen geëerwraakt etc.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Etc?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:33 schreef Jajong het volgende:
Ben ik eventjes weg, worden er hier mensen geëerwraakt etc.
Deathlift or Die.![]()
Yeah son.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
verpest je tan, gwn buikje showenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Morgen dan maar met shirt het strand opI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Goed idee, die bezwete, harige buikquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Morgen dan maar met shirt het strand op![]()
![]()
Haten op mijn ingeöliede godenlijfquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Goed idee, die bezwete, harige buik
Deathlift or Die.![]()
Zou niet durven neequote:Op woensdag 25 juli 2012 20:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haten op mijn ingeöliede godenlijf![]()
![]()
Hebben jullie mij gemist?
Rustig hier in Fernandes, topics gaan moeizaam dicht.
Leeft Jumi nog?If not now, then when.![]()
Nee, klopt en ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben jullie mij gemist?
Rustig hier in Fernandes, topics gaan moeizaam dicht.
Leeft Jumi nog?![]()
Back off creepquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vasje, oeh, ik heb jou zóóó gemist hé.![]()
![]()
![]()
![]()
Was je weg dan?
Jumi is volgens mij de Maxi-Cosy aan het voorzien van Swarovski en zijde afkomstig van de moerbeivlinder.![]()
Was geband man, maar ik heb een vervroegde vrijlating gekregen (lol).quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Was je weg dan?
Jumi is volgens mij de Maxi-Cosy aan het voorzien van Swarovski en zijde van de moerbeivlinder.If not now, then when.![]()
waarom had je ban miejongI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Was je weg dan?
Jumi is volgens mij de Maxi-Cosy aan het voorzien van Swarovski en zijde afkomstig van de moerbeivlinder.![]()
All good things are wild and free.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Yuri je bent echt een gaytje trouwens met je sportschoolpraat en gespierde shit
If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
We moeten soon weer 2 vs. 2 fifa doen bois.![]()
![]()
Wauw, toevallig kwam ik net terecht in dit topic:quote:quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Soundos is echt te dom om te poepen.quote:![]()
Maar die domheid is meteen 20 minpuntenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wauw, toevallig kwam ik net terecht in dit topic:
[..]
[..]
Jawel, je keek.![]()
Heee. Dit is bij de Kinkerbrug.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:28 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)penstaande_brug.html
CB moest je je weer misdragen.![]()
Lol wat een mongool.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:28 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)penstaande_brug.html
CB moest je je weer misdragen.
JA TOG FUCK DIE KKVOLKquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
ALTYD DIE KKBUITELANDERS LLEMAAL T LANT UIT
FORZA VOLENDAMIf not now, then when.![]()
Tof he jaawelllllllll
ik heb nu nog een foodcoma van de all you can eat ribs gisteren
Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:51 schreef Ethanolic het volgende:
Tof he jaawelllllllll
Ik heb zelden zo een sneue gif gezien.quote:Ik zou die chick werkelijk d'r middelvingers afhakken en opeten #endo
Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo een sneue gif gezien.Ik zou die chick werkelijk d'r middelvingers afhakken en opeten #endo
All you can eat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:51 schreef Ethanolic het volgende:
Tof he jaawelllllllll
Ethanolic in all you can eat.
Mental Image:![]()
![]()
Echt een heldquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:00 schreef Sinji het volgende:
Kobayashi![]()
Vreten als een monster en zo eruit zien:
[ afbeelding ]
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Gieb dat proteinz now yaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
All you can eat.
Ethanolic in all you can eat.
Mental Image:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wtf, die gast moet wel dood zijn ofzoIf not now, then when.![]()
Zo nice diequote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Nice ja, syncing with Itunes finishedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:25 schreef Sala-adin het volgende:
Hoi
Dit is trouwens zo een dope album
http://www.2dopeboyz.com/(...)is-danny-free-album/![]()
Beetje anticlimax ditquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Op naar Schiphol
dankequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Weer ´s hardop gelachen om je sigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Kom niet terug zonder chicks gefixed te hebben..
![]()
Haha die dikkequote:
Deathlift or Die.![]()
k ga naar singapore/maleisië, dus wel ff opletten dat ze niet te jong zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Kom niet terug zonder chicks gefixed te hebben.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
"Sportvissen" zeker?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
k ga naar singapore/maleisië, dus wel ff opletten dat ze niet te jong zijn![]()
zoietsquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:07 schreef jna het volgende:
Die laatste aanval van die tegenstanderAlleen een neger kan zo reageren
![]()
![]()
![]()
Die opluchting
Hij released echt een winti hahaha
.
Of dat 'ie zegt van "we got 2 black man runnin' at me" en dan staat er onderin van "yes I said 2 black man, that's how scared I was" oid.
![]()
Saai @ gate
The fuck is er nou weer mis met sardien. Dingen die ik écht niet eet zijn op 2 handen te tellen, zeikerd
.
![]()
Hahaha JB, in dat Sonja Silva-topic zit overduidelijk een fake Sonja-account, kom jij met:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:21 schreef JackieBrown het volgende:
OMG zit Sonja Silva hier?? Omg Sonja ik was fan van je!![]()
![]()
![]()
Oh gado, deze heb ik echt lang niet gegetenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vriend met fijngesneden peper, knoflook en uitjes gebakken op een stuk Turks brood.
Jawel, je keek.![]()
Beetje verveling tochquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hahaha JB, in dat Sonja Silva-topic zit overduidelijk een fake Sonja-account, kom jij met:
[..]![]()
![]()
Tot welke leeftijd heb jij TMF gekeken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
Die Veronica van TMF vond ik.altijd zo'n prachtige meid heIk ken alleen Fabienne, Tooske etc.
.
![]()
Oke ik was misschien te oud voor TMFquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd heb jij TMF gekeken?Ik ken alleen Fabienne, Tooske etc.
.
maar geef toe; mooiste TMF chick ever (sorry Sonja als je dit leest)
![]()
Mwah, ken d'r niet, zag d'r voor het eerst een keer bij de Dino Show, toen vond ik d'r vooral een irritant lachebekjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oke ik was misschien te oud voor TMFmaar geef toe; mooiste TMF chick ever (sorry Sonja als je dit leest)
.
Even Googlen op TMF VJ's leverde me deze herinneringen op.
Renate. Met stipt op 1.
Kristina. En d'r 2 pluspunten ofc.
Miljuschka, met liefde op 3.
Saar Koningsberger en Nikki Plessen heb ik altijd ontzettend lelijk gevonden.
![]()
Die kristina doet me denken aan die ex van Bart de graaf. Weet iemand nog hoe die heet?
Edit: Valerie Zwikker
[ Bericht 63% gewijzigd door jna op 28-07-2012 21:49:08 ]Jawel, je keek.![]()
Renate wel met afstand beste aller tijdenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
De chicks die jij uitkiest he, ik snap het nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mwah, ken d'r niet, zag d'r voor het eerst een keer bij de Dino Show, toen vond ik d'r vooral een irritant lachebekje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Renate. Met stipt op 1.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
. Smaken verschillen duidelijk heel erg.
![]()
Volgens mij ben jij dus ook een chick die hij wel te doen vind (correct me if I'm wrong, no nipple-twists)quote:Op zondag 29 juli 2012 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De chicks die jij uitkiest he, ik snap het niet. Smaken verschillen duidelijk heel erg.
Dat maakt jouw uitspraak wel interessant![]()
Ja maar soms post ie echt van die chicks met een hele plamuurlaag op hun gezicht en weet ik hetquote:Op zondag 29 juli 2012 12:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dus ook een chick die hij wel te doen vind (correct me if I'm wrong, no nipple-twists)
Dat maakt jouw uitspraak wel interessant![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar soms post ie echt van die chicks met een hele plamuurlaag op hun gezicht en weet ik het.
En is Veronica geen schilderij dan?
Wat is jouw favoriete TMF VJ dan?![]()
![]()
Jeweettochquote:Op zondag 29 juli 2012 12:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers, aight1 begrijpt me.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
[ afbeelding ]
Wat is jouw favoriete TMF VJ dan?Vieze chick.
Deathlift or Die.![]()
Ik bedoelde ook niet van dat rijtje van VJ's he, gewoon in het algemeenquote:Op zondag 29 juli 2012 12:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
[ afbeelding ]
Wat is jouw favoriete TMF VJ dan?Die Veronica mag idd ook wel wat minder opdoen.
Maar laat ik nou net Saar wel een mooie chick vindenDenk dat het is omdat ze zo lekker nonchalant en geen tutje is.
![]()
Huh, ik heb net in een ander topic nog een vergelijking van jou gelezen met de voorkant van een scooterquote:Op zondag 29 juli 2012 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Saar is lelijk man, bij Expeditie Robinson toen zag ze er echt niet uit au naturel (niet onderstaande foto).
[ afbeelding ]
Met d'r rare hoofd, lijkt op de voorkant van een scooter.
[ afbeelding ]..
Hoe bedoel je in herhaling vallenEn die foto is ook totaal NIET flatteus nee
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Saar is lelijk man, bij Expeditie Robinson toen zag ze er echt niet uit au naturel (niet onderstaande foto).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Is het Sonja Silva topic (alleen jij leest dichte topicsquote:Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh, ik heb net in een ander topic nog een vergelijking van jou gelezen met de voorkant van een scooter..
Hoe bedoel je in herhaling vallenEn die foto is ook totaal NIET flatteus nee
), daar ging het logischerwijs ook over TMF VJ's.
![]()
Ohjaquote:Op zondag 29 juli 2012 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is het Sonja Silva topic (alleen jij leest dichte topics), daar ging het logischerwijs ook over TMF VJ's.
Ik wist niet eens meer waar het was
![]()
Blijf erbij dat ik je smaak apart vind![]()
![]()
Bahquote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoutvlees. En vlees- en bloedworst.![]()
Vleesworst ja? Lijkt me een beetje dubbelop. Maar sardientjesquote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoutvlees. En vlees- en bloedworst.;r
![]()
![]()
Toch heet het zo. Lichte is (Surinaamse) vleesworst, donkere is bloedworstquote:Op zondag 29 juli 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vleesworst ja? Lijkt me een beetje dubbelop. Maar sardientjes;r
.
Jullie hebben gewoon niemand die zulke dingen lekker maakt of weet waar te kopen, daarom vinden jullie het niks.
![]()
IEGH. Ziet er rrrrrrranzig uit. Daarom zou ik het al niet eens proberenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toch heet het zo. Lichte is (Surinaamse) vleesworst, donkere is bloedworst.
[ afbeelding ]
Jullie hebben gewoon niemand die zulke dingen lekker maakt of weet waar te kopen, daarom vinden jullie het niks.
![]()
![]()
Ach, er is zoveel voedsel dat er smerig uitziet maar ontzettend lekker kan zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
IEGH. Ziet er rrrrrrranzig uit. Daarom zou ik het al niet eens proberen.
Je open-minded bestaan stopt ook meteen na drugs hè.
![]()
Zoals McDonalds bijvoorbeeld. Elke keer krijg ik zo'n ranzig uitziend broodje en toch kaan ik hetquote:Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ach, er is zoveel voedsel dat er smerig uitziet maar ontzettend lekker kan zijn.
Feyenoord Rotterdam![]()
Misskien als je een keertje je ma vraagt of ze het maakt en mij uitnodigd dan eet ik het wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ach, er is zoveel voedsel dat er smerig uitziet maar ontzettend lekker kan zijn.
![]()
Een warme McChicken één keer in de zoveel maanden is zo goddelijkquote:Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Zoals McDonalds bijvoorbeeld. Elke keer krijg ik zo'n ranzig uitziend broodje en toch kaan ik het.
Zoutvlees en sardien maakt ze zelf klaar, maar worst niet hoor. Dat is ook een rotklus om te fixen helemaalquote:Op zondag 29 juli 2012 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misskien als je een keertje je ma vraagt of ze het maakt en mij uitnodigd dan eet ik het wel..
Mits ballings.
![]()
Een Zinger eens in de zoveel tijd is onbeschrijflijkquote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een warme McChicken één keer in de zoveel maanden is zo goddelijk.
[..]
Zoutvlees en sardien maakt ze zelf klaar, maar worst niet hoor. Dat is ook een rotklus om te fixen helemaal.
Mits ballings.
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Daar zouden ze pizza's ofzo van moeten maken, zo'n broodjesbodem met een gróte plak Zinger-kipquote:Op zondag 29 juli 2012 13:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Een Zinger eens in de zoveel tijd is onbeschrijflijk.
.
![]()
Zoutvlees moet ik ook nog steeeeeeeeds proberenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een warme McChicken één keer in de zoveel maanden is zo goddelijk.
[..]
Zoutvlees en sardien maakt ze zelf klaar, maar worst niet hoor. Dat is ook een rotklus om te fixen helemaal.
Mits ballings.
![]()
In Amerikaanse KFC's heb je burgers waarvan de patty's stukken kipfilet zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar zouden ze pizza's ofzo van moeten maken, zo'n broodjesbodem met een gróte plak Zinger-kip.
! Aderverdichtend lekker.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:01 schreef o.us het volgende:
[..]
In Amerikaanse KFC's heb je burgers waarvan de patty's stukken kipfilet zijn! Aderverdichtend lekker.
Deze hè? Ziek man, als ik ooit naar Amerika ga ga ik het meteen proberen. Sowieso meerdere fastfoodketens die ik allemaal een bezoekje ga wagen dan
.
![]()
Vergeet de Heart Attack Grill niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hè? Ziek man, als ik ooit naar Amerika ga ga ik het meteen proberen. Sowieso meerdere fastfoodketens die ik allemaal een bezoekje ga wagen dan
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Mijn maag is best wel klein, tenzij ultieme vreetkick na jonko. Moet ik eerst jonko zien te regelen in Amerika, extra spanningselement bij m'n fastfoodreisquote:.
![]()
Gast, het is AMERIKA!quote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn maag is best wel klein, tenzij ultieme vreetkick na jonko. Moet ik eerst jonko zien te regelen in Amerika, extra spanningselement bij m'n fastfoodreis.
![]()
Als je daar als toerist wordt gepakt met wiet mag je je terugvlucht voor heel lang uitstellenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij hanteert ze nog het naïeve beeld van land met de oneindige mogelijkheden..
Feyenoord Rotterdam![]()
Alsof Amerika ook gewoon soepeler is qua softdrugsbeleid/verkrijgbaarheid dan uitgerekend Nederlandquote:Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je daar als toerist wordt gepakt met wiet mag je je terugvlucht voor heel lang uitstellen.
.
Aandoenlijk Vas, aandoenlijk.
![]()
Jij als neger vind in no-time wietquote:Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij hanteert ze nog het naïeve beeld van land met de oneindige mogelijkheden.![]()
![]()
Mike, was je gister hier voor de zomercarnaval btw?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof Amerika ook gewoon soepeler is qua softdrugsbeleid/verkrijgbaarheid dan uitgerekend Nederland.
Aandoenlijk Vas, aandoenlijk.
Feyenoord Rotterdam![]()
Maar het is wel ziek makkelijk te verkrijgen daar, maar misschien moet je beter bath salts doen, lekker iemands gezicht erafvreten![]()
![]()
Negers, latino's en moslims gaan in Amerika ook 20x sneller de bak in.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 29-07-2012 14:13:51 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ik pop gewoon m'n "AYE SHAWTY WHERE DAT CHRONIC AT YU HEARD ME?!"quote:Nope, JB wel als ik d'r goed begreep gisterquote:Op zondag 29 juli 2012 14:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Mike, was je gister hier voor de zomercarnaval btw?.
![]()
Het was 1 bier-kfc-en-roti-festival, leek mij ideaal voor jou a sahbiquote:Op zondag 29 juli 2012 14:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik pop gewoon m'n "AYE SHAWTY WHERE DAT CHRONIC AT YU HEARD ME?!"
[..]
Nope, JB wel als ik d'r goed begreep gister.
Feyenoord Rotterdam![]()
Hardop gelachen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Het was 1 bier-kfc-en-roti-festival, leek mij ideaal voor jou a sahbiWhehe. Nog sexy outfitjes gespot?
Die top commentquote:.
![]()
ISF! En Fabienne daarboven op #1 4 lyfe natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Renate. Met stipt op 1.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
! Maar die is vast te oud voor jou dus ik vergeef je. Hoewel..
[ Bericht 2% gewijzigd door krioro op 29-07-2012 16:27:37 ]full stops and exclamation marks![]()
Hoe was het gister?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:47 schreef JackieBrown het volgende:
Scriptiebegeleiders die gewoon even 2 maanden vakantie nemen![]()
gotta love 'em
Feyenoord Rotterdam![]()
Men's 100m Breaststroke - Heat 1
3PIGOT Diguan 1:05.55
Awwyeahhhh. 43e Tijd van de 44 deelnemers, geen haast toch.full stops and exclamation marks![]()
Wanneer ga jij dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:10 schreef krioro het volgende:
3 [ afbeelding ] PIGOT Diguan 1:05.55
Awwyeahhhh. 43e Tijd van de 44 deelnemers, geen haast toch.
Feyenoord Rotterdam![]()
Altijd leuk, was er wel voor werk tho maar toch genoeg gezien. Alleen al de verbazing over vele outfits maakt de dagquote:. Bootyshorts aantrekken terwijl je cottagecheese benen hebt, van top tot teen in tijgerprint en daaroverheen een rood doorschijnend jurkje en rode sleehakgympen aan... It was the place where fashion comes to die.
Was je er ook?![]()
Trots gewordenquote:Op zondag 29 juli 2012 19:10 schreef krioro het volgende:
Awwyeahhhh. 43e Tijd van de 44 deelnemers, geen haast toch.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:10 schreef krioro het volgende:
Awwyeahhhh. 43e Tijd van de 44 deelnemers, geen haast toch.
Spange torso (no homo).
Hahaquote:Op zondag 29 juli 2012 19:23 schreef JackieBrown het volgende:
Bootyshorts aantrekken terwijl je cottagecheese benen hebt.
![]()
Ai, maar het traint lastig tok in het zwembad van toraricaquote:Op zondag 29 juli 2012 19:10 schreef krioro het volgende:
Awwyeahhhh. 43e Tijd van de 44 deelnemers, geen haast toch.Jawel, je keek.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ai, maar het traint lastig tok in het zwembad van torarica![]()
!
Dat zwembad is wel baas man, een keertje draaiden ze die hele CD van 50 Cent (Get Rich Or Die Tryin'), geniaal.
![]()
![]()
Hij zou kapot goed zijn in keerpuntenquote:Op zondag 29 juli 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
!
Dat zwembad is wel baas man, een keertje draaiden ze die hele CD van 50 Cent (Get Rich Or Die Tryin'), geniaal.
[ afbeelding ]Jawel, je keek.![]()
Whehehe.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon met 1 hand zwemmen en de hele tijd rondjes toch. Na een kwartiertje wisselen van anu.Jawel, je keek.![]()
Niet, m'n baard biedt teveel weerstand in het water.quote:quote:Op zondag 29 juli 2012 19:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ai, maar het traint lastig tok in het zwembad van toraricaquote:Op zondag 29 juli 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Royal zwembad is best leuk, vissen en vogels erbij, alles.
full stops and exclamation marks![]()
![]()
Vanavond vroeg bita wiri moks' alesi gegeten met smokey kip en zoutvlees, vanzelfsprekend helemaal zelfgemaakt door m'n moeder. Zelfs die seroendeng.
Nu stil ik m'n honger met jawel, Turks brood met sardien, komkommer op zuur, tomaat en beetje zout + peper.
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond vroeg bita wiri moks' alesi gegeten met smokey kip en zoutvlees, vanzelfsprekend helemaal zelfgemaakt door m'n moeder. Zelfs die seroendeng.
[ afbeelding ]
Nu stil ik m'n honger met jawel, Turks brood met sardien, komkommer op zuur, tomaat en beetje zout + peper.
full stops and exclamation marks![]()
En ik ga helemaal goed op The Sentimental Brothers - Peroen Peroen http://hu.lk/8lbz6pfhr79c
Vooral dat stuk na 2:00 (2:11 to be exact).ISFquote:![]()
![]()
Ik zat vd week ook in het vondelpark en liep er zo'n obesitas negerin in een superstrak WIT shirt en ze had zeker cup H ofzo en droeg zeker 4 maten te kleine BH waar d'r halve tiet uithing. En in een wit shirt is dat al helemaalquote:Op zondag 29 juli 2012 19:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Altijd leuk, was er wel voor werk tho maar toch genoeg gezien. Alleen al de verbazing over vele outfits maakt de dag. Bootyshorts aantrekken terwijl je cottagecheese benen hebt, van top tot teen in tijgerprint en daaroverheen een rood doorschijnend jurkje en rode sleehakgympen aan... It was the place where fashion comes to die.
Was je er ook?En ook van die cottagecheesebenen met een super minirokje met een string aan. Waarom zegt niemand het tegen haar, srs.
![]()
Heb jij het d'r duidelijk gemaakt dan? Maar idd, zag eergister ook een veel te vadsig blank (quote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom zegt niemand het tegen haar, srs.) wijf in veel te kleine kleding, echt te ranzig om te aanschouwen
.
![]()
Nee maar eerlijk, ik wijs vrienden erop als iets er echt niet uit ziet hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij het d'r duidelijk gemaakt dan? Maar idd, zag eergister ook een veel te vadsig blank () wijf in veel te kleine kleding, echt te ranzig om te aanschouwen
.
![]()
Ik zou niet durven, straks krijg ik een scheldtirade van een strong independent black woman en negerinnen attitude tegen me aan![]()
![]()
Als een blanke ook iets tegen een neger of een mocro zegt is diegene per definitie racistischOndervind het altijd aan der lijve. Maar van een mede neger/mocro pikken ze het wel altijd.
Deathlift or Die.![]()
houw je bek a kk kaaskop tfoequote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
Als een blanke ook iets tegen een neger of een mocro zegt is diegene per definitie racistischOndervind het altijd aan der lijve. Maar van een mede neger/mocro pikken ze het wel altijd.
Feyenoord Rotterdam![]()
United we stand tok.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
Echt?quote:
Shalom chaverim.![]()
Nee oke, volgens de officiele Joodse wetgeving ben ik geen Jood. Mijn vader is een Jood.![]()
![]()
Valt wel een beetje terug te zien in mijn neus overigens
Deathlift or Die.![]()
Weleens in Israël geweest?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
Nee oke, volgens de officiele Joodse wetgeving ben ik geen Jood. Mijn vader is een Jood.![]()
![]()
Valt wel een beetje terug te zien in mijn neus overigensFeyenoord Rotterdam![]()
Dan nogquote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
![]()
![]()
Tekening van ethaquote:Op zondag 29 juli 2012 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
![]()
Valt wel een beetje terug te zien in mijn neus overigens
Jawel, je keek.![]()
Nee, maar ik zou serieus wel eens naar Tel Aviv en Jerusalem willen. Ik hoorde van een Joodse chick die ik ken dat Tel Aviv echt een vette stad is.quote:Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn printer begint ineens geld uit te printen, kan je nog meer Joods posten?Ewa sahbi, dat is arabisch.. tfoeeequote:![]()
Heb ik ook gehoord van een gast die daar woont. Veel leuker dan Jerusalem.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou serieus wel eens naar Tel Aviv en Jerusalem willen. Ik hoorde van een Joodse chick die ik ken dat Tel Aviv echt een vette stad is.Jawel, je keek.![]()
Dat strand schijnt daar echt goed te zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 21:28 schreef jna het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord van een gast die daar woont. Veel leuker dan Jerusalem.qua chicks enzo #dontletJBreadthis
Deathlift or Die.![]()
Het kustgebied en het centrum van Tel Aviv is echt tof ja, kan uit ervaring spreken. Maar daarbuiten heb je als toerist weinig te zoekenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou serieus wel eens naar Tel Aviv en Jerusalem willen. Ik hoorde van een Joodse chick die ik ken dat Tel Aviv echt een vette stad is..
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb er ook niets mee hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 21:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Het kustgebied en het centrum van Tel Aviv is echt tof ja, kan uit ervaring spreken. Maar daarbuiten heb je als toerist weinig te zoeken.
Maar het lijkt me wel mooi om eens te zien.
Deathlift or Die.![]()
Weet je dat ik nog ongeveer wekelijks dat ene nummer van je afspeel.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:35 schreef Maisnon het volgende:
ik word hierheen gelokt door het eten van dwc's moeder![]()
?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog ongeveer wekelijks dat ene nummer van je afspeel.Deathlift or Die.![]()
Hoe kom je hier nou weer bij?quote:Maar nee, een nummer dat ze zelf geproduceerd heeft.
![]()
ok sry gefooelige snaarquote:Op zondag 29 juli 2012 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer bij?Maar nee, een nummer dat ze zelf geproduceerd heeft.
![]()
Deathlift or Die.![]()
Gaaf! Ik had hem een halve dag erna denk ik? nog verbeterd en opnieuw geupload, weet niet of je die dan hebtquote:Op zondag 29 juli 2012 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog ongeveer wekelijks dat ene nummer van je afspeel.
Maar de bootleg versie van toen ie nog underground was is misschien wel wat meer waard
Wanneer begint je moeder een afhaalservice?![]()
![]()
Ik wil ook horen!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gaaf! Ik had hem een halve dag erna denk ik? nog verbeterd en opnieuw geupload, weet niet of je die dan hebt
Maar de bootleg versie van toen ie nog underground was is misschien wel wat meer waard
Wanneer begint je moeder een afhaalservice?
Mijn vermoeden is dat het een beetje klinkt zoals Purity Ring. Zing je ook bij het nummer?
[ Bericht 78% gewijzigd door Sinji op 29-07-2012 22:24:59 ]![]()
Kan wel kloppen ja, heb volgens mij de laatste versie. Over de oude heen opgeslagenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gaaf! Ik had hem een halve dag erna denk ik? nog verbeterd en opnieuw geupload, weet niet of je die dan hebt
Wanneer begint je moeder een afhaalservice?.
Ik heb dat al van kleins af aan geopperd, om een restaurant te beginnen. Lijkt d'r alleen niks, al zegt ze het soms wel eens voor de grap dat ze er eentje kan beginnen
.
![]()
Presentator was er duidelijk nog niet klaar voorquote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef jna het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)lle-dunk-harden.html
Bazendunk van deze bazenbaard.
![]()
Naaaissquote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef jna het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)lle-dunk-harden.html
Bazendunk van deze bazenbaard
En dWc, ik leg een barkie neer voor avondje all you can eat bij je moeder![]()
Je hebt nu toch zo'n site dat mensen kunnen aangeven extra te koken en dat mensen in de buurt dan voor een bepaald bedrag per portie langs kunnen komen om wat af te halen. Laat je moeder zich daar aanmeldenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan wel kloppen ja, heb volgens mij de laatste versie. Over de oude heen opgeslagen.
Ik heb dat al van kleins af aan geopperd, om een restaurant te beginnen. Lijkt d'r alleen niks, al zegt ze het soms wel eens voor de grap dat ze er eentje kan beginnen
.
Jawel, je keek.![]()
Whuut, geniaal idee. link pleasequote:Op zondag 29 juli 2012 21:59 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt nu toch zo'n site dat mensen kunnen aangeven extra te koken en dat mensen in de buurt dan voor een bepaald bedrag per portie langs kunnen komen om wat af te halen. Laat je moeder zich daar aanmelden![]()
Hahaaa, allemaal spots bij een buurt dichtbij waar veel Surinamers zittenquote:
Deze week ga ik dus Roti eten![]()
![]()
sambal bij?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef jna het volgende:
Als dank voor deze tip wil ik wel een gratis maaltijd
(Ik heb ook sambal badjak)![]()
Iemand linkte me deze post via DM #YFFquote:Op zondag 29 juli 2012 21:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat strand schijnt daar echt goed te zijnqua chicks enzo #dontletJBreadthis
![]()
Ik leg de barkie van Sinji in om te wedden dat Etha denkt dat ik het was.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Iemand linkte me deze post via DM #YFF![]()
kanker dwcquote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Iemand linkte me deze post via DM #YFFDeathlift or Die.![]()
Graagquote:
Bij mij in de buurt alleen mensen die willen afhalenlaat me m'n vader zeggen om een grote pot bruine bonen te maken zodat ik money kan maken
Jawel, je keek.![]()
Met een neuslengte voorsprong krijgt bij haar een heel andere betekenis inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2012 22:47 schreef Ethanolic het volgende:
Die Marianne Vos heeft trouwens ook een beste neus.
Jawel, je keek.![]()
En als ik de kans kreeg zou ik Mart Smeets een vinger afhakken. Wat een verschrikkelijke manquote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef jna het volgende:
[..]
Met een neuslengte voorsprong krijgt bij haar een heel andere betekenis inderdaad
Deathlift or Die.![]()
Fok sugardaddy!quote:Op maandag 30 juli 2012 00:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Oke iemand heeft dus gewoon 3 maanden een FOK! abo voor me gekocht en ik weet niet wie![]()
dWc natuurlijk. Niemand heeft zo veel lobi voor je als hijquote:Op maandag 30 juli 2012 00:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Oke iemand heeft dus gewoon 3 maanden een FOK! abo voor me gekocht en ik weet niet wie
Jawel, je keek.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 00:45 schreef JackieBrown het volgende:
Vasca heeft het gewoon zelf gekocht maar schaamt zich ervoor
Jawel, je keek.![]()
Hell nawwww, het is een feit dat een onbekende fokker 9 euro aan me gespendeerd heeftquote:Op maandag 30 juli 2012 00:45 schreef JackieBrown het volgende:
Vasca heeft het gewoon zelf gekocht maar schaamt zich ervoor![]()
![]()
The flexican beat hebben ze trouwens wel erg letterlijk genomen als ik die foto's zie
Jawel, je keek.![]()
?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:50 schreef jna het volgende:
The flexican beat hebben ze trouwens wel erg letterlijk genomen als ik die foto's zieIf not now, then when.![]()
Weet je echt zeker dat je het niet zelf hebt gedaan? Misschien was je onder invloed ofzoquote:Op maandag 30 juli 2012 00:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hell nawwww, het is een feit dat een onbekende fokker 9 euro aan me gespendeerd heeftJawel, je keek.![]()
Dit inderdaad, ik zit ook altijd met een drankneus achter de computer.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:51 schreef jna het volgende:
[..]
Weet je echt zeker dat je het niet zelf hebt gedaan? Misschien was je onder invloed ofzo![]()
http://www.twitter.com/YousefGnaouiquote:
Even scrollen tot die 3 tweets komen met al die linkjes naar die foto'sJawel, je keek.![]()
Knap als je dat überhaupt kan fixen onder invloedquote:Op maandag 30 juli 2012 00:51 schreef jna het volgende:
[..]
Weet je echt zeker dat je het niet zelf hebt gedaan? Misschien was je onder invloed ofzo![]()
![]()
Lool, the fuck is hier gebeurt dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:56 schreef jna het volgende:
[..]
http://www.twitter.com/YousefGnaoui
Even scrollen tot die 3 tweets komen met al die linkjes naar die foto'sIf not now, then when.![]()
Lief hoor zo anoniem. Romantiek is nog niet doodquote:Op maandag 30 juli 2012 00:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hell nawwww, het is een feit dat een onbekende fokker 9 euro aan me gespendeerd heeft![]()
![]()
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)kt-in-Eindhoven.htmlquote:Op maandag 30 juli 2012 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lool, the fuck is hier gebeurt dan?Jawel, je keek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: