SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Je hebt op dit moment veel geluk, maar iemand op het EA forum had 2x de getransferde Powell en 3 IFs in 1 week en hij had tot vorige week geen 1 bronze IF in een pack gehad. Maar hij kan ook oneindig veel packs openenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:47 schreef Thorb het volgende:
3 IF's en Transfer Powell sinds vorige week donderdag.
Waarvan 3 op 1 account
Kutlevenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:50 schreef Tim86 het volgende:
Nu staat mijn NAT ineens weer op restrictive..snap er niets van
Ik ben pas jaloers als je ook een Maikon Leite in een pack krijgtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:50 schreef Thorb het volgende:
Waar blijft die jaloerse reactie van DarkSonic
Oh oh oh gaan we zo doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben pas jaloers als je ook een Maikon Leite in een pack krijgt
inb4 MLSquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:54 schreef UltimateTeam het volgende:
Al lang niet meer geweest hier wegens vakanties. Mar ik heb nou 45k over en zou graag een bronze team erbij hebben nog nooit gehad dus ook totaal geen kennis over. Op wat voor land of competitie zou ik me gaan richten voor een zo goed mogelijk brons team?
Ja, of een silver IF of een El Shaa ofzo. Maar ik krijg nu weer een Kaizer Chiefs home kit in een 400c pack en net 500cquote:
Ik kreeg Bialystok of iets in die richting.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, of een silver IF of een El Shaa ofzo. Maar ik krijg nu weer een Kaizer Chiefs home kit in een 400c pack en net 500c
Jij gaat vanavond meeclubben. Afgesproken?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, of een silver IF of een El Shaa ofzo. Maar ik krijg nu weer een Kaizer Chiefs home kit in een 400c pack en net 500c
Moeten eerst de bronspacks op zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij gaat vanavond meeclubben. Afgesproken?
Dat zij je moeder gister anders niet toen we auto's op google aan het bekijken waren.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heeft iig genoeg PK om jou te vervoeren.
Ik ben meer fan van de 'saaie' zakelijke auto's. Audi A8 etc. niet zon ordinaire patserbak.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zij je moeder gister anders niet toen we auto's op google aan het bekijken waren.
Als die auto een laag koppel heeft dan maakt het alsnog niets uit, slimpiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heeft iig genoeg PK om jou te vervoeren.
gelukkig heeft die Mustang meer dan genoeg koppel om jou vooruit te krijgenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als die auto een laag koppel heeft dan maakt het alsnog niets uit, slimpie
Nee, ik kan niet op de Xbox totdat ik een nieuwe TV heb (behalve als ik alleen thuis ben dan) En ik doe sowieso niet aan clubben want ik ben bang dat ik slecht speelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij gaat vanavond meeclubben. Afgesproken?
LOSTquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is de leukste/beste tv serie die jullie gezien hebben?
Finding Bigfootquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
House, Prison Break, zoieets.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
Laatste is een drogreden, slecht is altijd relatief. Als je het vergelijkt met mij speel je altijd slecht dus dan kan je nooit meedoen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet op de Xbox totdat ik een nieuwe TV heb. En ik doe sowieso niet aan clubben want ik ben bang dat ik slecht speel
Beste: Sherlockquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
Ja hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een oude Mustang? Mits in goede staat haal je de 70k wel denk ik.
misschien iets minder ja. Een Eleanor is ongeveer 35k dollar, moet je nog invoeren en op kenteken zetten dus ongeveer 40k euro.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja hoor
Voor 11,5k heb je een tweedehandsje al
Die Eleanor heeft een fucking boze blik in z'n koplampenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien iets minder ja. Een Eleanor is ongeveer 35k dollar, moet je nog invoeren en op kenteken zetten dus ongeveer 40k euro.
Dat hebben alle GT500's. Maar als je een simpeler model neemt kan je die al halen voor 20k dollar ofzo, 30k euro in totaal gok ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die Eleanor heeft een fucking boze blik in z'n koplampen
Ik heb ook Snickersquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ookGelukkig heb ik Mars ijsjes in de koelkast.
mcflurry magnum whitequote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga er dadelijk een halen, is maar 10 minuutjes fietsen.
Welke smaken zijn er op dit moment, en welke vinden jullie het lekkerst?
Perensmaakquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef marcie216 het volgende:
Stroopwafelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef marcie216 het volgende:
Die is viesssquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:41 schreef marcie216 het volgende:
Meisjes hebben meestal een goede smaak. Dus pak ik stroopwafel
byeeequote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:43 schreef marcie216 het volgende:
RoloDie is ook lekker. Ik kijk nog wel
ik ga zo weg, bye bye even omkleden.
Ze hadden em in Londen toen ik daar was paar weken geleden, maar geen tijd gehad om er 1 te nemen. Nu eindelijk hier. Maar ik had er vanmiddag geen trek in. Dus nog steeds niet geprobeerdquote:
Heel niet. Tenzij ze er maar 2 stukjes stroopwafel in doen en de caramel vergetenquote:
Kan je daar iets fout aan doen dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:46 schreef Rijst het volgende:
Tegenwoordig kunnen die Mackinderen echt geen macflurrys maken
Doe het nou niet GJE.....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja hoor
Voor 11,5k heb je een tweedehandsje al
17k voor eentje die er goed uit ziet
En als je door de McDrive gaat geven ze de ijsjes ook altijd al mee als je nog keilang moet wachten op de rest van je eten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:46 schreef Rijst het volgende:
Tegenwoordig kunnen die Mackinderen echt geen macflurrys maken
Snelle google gewoonquote:
Ik kom daar ook echt nooit eigenlijk...vind het ook niet zo lekker. Overdag eet ik liever gewoon een lekker "normaal" broodje en qua friet en hamburgers is er ook genoeg beters,quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:51 schreef Thorb het volgende:
Ik ga echt nooit naar de MacVroeger wel toen ik 10 was
Inderdaad, gewoon een broodje en anders de snackbar wat ik lekkerder vind. Verder ga ik voor een ijsje liever naar de ijssalon, wel wat duurder maar ook lekkerder.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kom daar ook echt nooit eigenlijk...vind het ook niet zo lekker. Overdag eet ik liever gewoon een lekker "normaal" broodje en qua friet en hamburgers is er ook genoeg beters,
Ik kom er 1 à 2 keer per jaar, alleen maar na een schooluitje o.i.d.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:51 schreef Thorb het volgende:
Ik ga echt nooit naar de MacVroeger wel toen ik 10 was
Van die mensen in mijn klas die dan bij een tussenuur om half elf al naar de Mac gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik kom er 1 à 2 keer per jaar, alleen maar na een schooluitje o.i.d.Patat van de mac lust ik niet, dus snackbar is dan inderdaad beter.
Nee, ik neem ALTIJD 2 big macs en een grote ice theaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verkopen ze daar ook al worstenbroodjes?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kom ook nooit bij de Mac, de laatste keer was begin dit jaar ofzo
Ik heb al mijn 400c en 1500c packs van vandaag alweer geopend dus nu kan ik rustig aan gaan doen de rest van de dag
Dikzakquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, ik neem ALTIJD 2 big macs en een grote ice thea
En de Starbucks?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:06 schreef Rijst het volgende:
Als we in de stad zijn dan gaan we wel vaak KFC, BK of Mac
Ga iets nuttigs doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga nog wel wat koopjes zoeken, voor de rest weet ik het nog niet
Die Ice Tea is daar erg goed te pruimen jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, ik neem ALTIJD 2 big macs en een grote ice thea
Deze man weet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die Ice Tea is daar erg goed te pruimen ja
Zit dat tegenwoordig ook al bij de happy mealsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die Ice Tea is daar erg goed te pruimen ja
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit dat tegenwoordig ook al bij de happy meals
Zou je alsjeblieft jou UI willen veranderen, doet me pijn en herinnert mij aan tijden dat ik door negers op me smoel werd geslagen. Ik smeek je.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit dat tegenwoordig ook al bij de happy meals
Dat is niet eens een negerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft jou UI willen veranderen, doet me pijn en herinnert mij aan tijden dat ik door negers op me smoel werd geslagen. Ik smeek je.
Kipnuggets en McKroket zijn goed te doen, maar bij die laatste is dat broodje dan weer zo fucking droog..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:15 schreef DutchSL het volgende:
McDonalds enige wat ik lekker vind zijn de kipnuggets en McFlurry.
Hamburgers zijn gewoon kut kwaliteit, 100x lekkerder uit de eigen frituurpan, om over die ranzige frietjes nog maar te zwijgen. En dan gooien ze er ook nog eens veel te veel zout op.
Ik vind KFC van die fastfoodketens nog het lekkerst, ben dan ook een kipliefhebber(nee, geen neger). Alleen is er geen KFC in Nijmegen dus kom er maar heel zelden als ik toevallig in Eindhoven of Arnhem ben.
/cool story bro
Een hamburger in de frituurpan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:15 schreef DutchSL het volgende:
Hamburgers zijn gewoon kut kwaliteit, 100x lekkerder uit de eigen frituurpan, om over die ranzige frietjes nog maar te zwijgen. En dan gooien ze er ook nog eens veel te veel zout op.
Ik vind KFC van die fastfoodketens nog het lekkerst, ben dan ook een kipliefhebber(nee, geen neger). Alleen is er geen KFC in Nijmegen dus kom er maar heel zelden als ik toevallig in Eindhoven of Arnhem ben.
/cool story bro
Ja, niks mis mee.quote:
Kipnuggets zijn inderdaad ook lekker. Hamburgers vind ik juist lekkerder bij de Mac. En de frietjes vind ik daar het heerlijkst.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:15 schreef DutchSL het volgende:
/cool story bro
Wordt het in de frituurpan niet erg vet, vind ze in de pan al vetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, niks mis mee.
Niet die kant en klare, maar gewoon gehakt kopen en zelf hamburgers er van maken. Uit de koekenpan of frituurpan, allebei lekker.
Wat is de app?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:24 schreef marcie216 het volgende:
GJE, bedankt voor het jailbreaken he, even kijken of ik nu ook op mijn ipad de app kan downloaden!
Daar houd ik me echt totaal niet mee bezigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wordt het in de frituurpan niet erg vet, vind ze in de pan al vet
die zag ik laatst, die van ultimateteamquote:
En tevens gewoon veel minder lekker.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wordt het in de frituurpan niet erg vet, vind ze in de pan al vet
Neee, nee, nee. de 'Hoe train ik zakelijk spier' appquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
De 'Hoe hossel ik een chickie in Turkije app
Komt door je jailbreak, nu ben je de lul dankzij Gjeboii!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:35 schreef marcie216 het volgende:
Huh, in 1x kan ik de ultimate team app van EA niet meer vinden
Via installous Ultimate App intikken en op de 3e pagina staat ie ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:35 schreef marcie216 het volgende:
Huh, in 1x kan ik de ultimate team app van EA niet meer vinden
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:22 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Kipnuggets zijn inderdaad ook lekker. Hamburgers vind ik juist lekkerder bij de Mac. En de frietjes vind ik daar het heerlijkst.Ze doen er vaak wel teveel zout op ja.
BK vind ik echt niet te vreten. Hamburgers niet, frietjes niet. Laatste keer dat ik er was smaakte de Sprite naar zwembadwater.
KFC ben ik nog nooit geweest.
Even wat te snacken tijdens het openen van packs op gratis wifiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is ook zowat het enige wat ik daar haal, bijna altijd 6 kipnuggets + medium frites
Zoetzuurquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:43 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog steeds niet met welke saus ik ze moet nemen
BBQ saus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:43 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog steeds niet met welke saus ik ze moet nemen
Doen ze dat? Wat een vervelende kinderen zegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Even spytolen, en zie dat jullie over me roddelen, wat is deze?
quote:
Ja die vind ik denk ik het lekkerst. Maar soms vind ik de mosterdsaus ook lekker. Maar andere keren niet.quote:
Nee die vind ik niet lekker.quote:
Wauw, daten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:47 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ja die vind ik denk ik het lekkerst. Maar soms vind ik de mosterdsaus ook lekker. Maar andere keren niet.En soms eet ik ze met fritessaus.
[..]
Nee die vind ik niet lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hea, net vrouwen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Doen ze dat? Wat een vervelende kinderen zeg
Jij kan het wel gewoon volgens mij, valt me niet op in ieder gevalquote:
Police Academy 1 tm7quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:52 schreef marcie216 het volgende:
mensen hier nog leuke films? Dude were's my car was echt kut kwaliteit. 21 jump street is wel goed omgezet.
Ik download nou The Dictator
Even je gehoorapparaat harder zetten. Bij Mathijs heb je dat niet nodig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij kan het wel gewoon volgens mij, valt me niet op in ieder geval
Dat ik je gewoon niet versta is een ander verhaal
Magic Mikequote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:52 schreef marcie216 het volgende:
mensen hier nog leuke films? Dude were's my car was echt kut kwaliteit. 21 jump street is wel goed omgezet.
Ik download nou The Dictator
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wauw, daten?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steeds als Mathijs iets zegt wil ik het geluid zachter draaien maar dan hoor ik de rest niet meerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Even je gehoorapparaat harder zetten. Bij Mathijs heb je dat niet nodig.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:54 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ja.DM je adres en ik kom je ophalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is een understatement.quote:
Pestkopquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ongeveer 6x zo luid als die van Rijst en 3x zo luid als die van Crookk, met dubbel k
Ik zou eerst pics vragen, straks is het een Vandermar en dan heb je nooit genoeg geld voor de Macrekening.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
DM je adres en ik kom je ophalen
[..]
Dat is een understatement.
Nee, ik kom bijna nooit bij de Mac en als ik er wel kom ga ik niet mijn laptop meenemen om packs te openen. Ik heb mijn laptop ook nooit mee naar schoolquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Even wat te snacken tijdens het openen van packs op gratis wifi
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het schijnt dat zijn vriendin steeds riep: 'Niet met zijn tweeën!'
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het schijnt dat zijn vriendin steeds riep: 'Niet met zijn tweeën!'
na of naar?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:00 schreef Kamikazie het volgende:
FOK! FUT meeting in de mac en daarna na de starbucks.
Daarna wel snel naar huis want toilet thuis zit beter.
Maar ik drink ook geen koffiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:00 schreef Kamikazie het volgende:
Moet ik nog wel een muts, nep bril en een iMac kopenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:00 schreef Kamikazie het volgende:
een iMac nog welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet ik nog wel een muts, nep bril en een iMac kopen
Dronken voeren en zijn wachtwoord achterhalen voor zijn coins zekerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bier?
Gaan wij samen nog de kroeg in
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dronken voeren en zijn wachtwoord achterhalen voor zijn coins zeker
Ja die neem ik gewoon mee. Was laatst in het ziekenhuis, hebben ze zo'n ding. Wat een geldverspillingquote:
Nee, ook geen bier of iets anders waar alcohol in zit. Dus dan moet ik maar wat meer energy drink drinkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bier?
Gaan wij samen nog de kroeg in
Wtfquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ook geen bier of iets anders waar alcohol in zit. Dus dan moet ik maar wat meer energy drink drinken
Ik vind dat zo vies, de lucht alleen alquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ook geen bier of iets anders waar alcohol in zit. Dus dan moet ik maar wat meer energy drink drinken
Of je drinkt gewoon shandy.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is bijna nergens meer te krijgen maar vroeger dronk ik dat wel regelmatig (toen was ik 12 ofzo)quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is bijna nergens meer te krijgen maar vroeger dronk ik dat wel regelmatig (toen was ik 12 ofzo)
Zieke teams kan je alleen maken met >500kquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie heeft er een ziek team voor 200k?
Geen alcohol, geen koffie, je moet op tijd naar bed van je ouders..ik ben echt heel erg benieuwd naar hoe je IRL bentquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Oke oke, waar houd je dan van? We kunnen naar een burlesque club gaan ....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen xboxquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen alcohol, geen koffie, je moet op tijd naar bed van je ouders..ik ben echt heel erg benieuwd naar hoe je IRL bent
Ik denk niet echt spraakzaam.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen alcohol, geen koffie, je moet op tijd naar bed van je ouders..ik ben echt heel erg benieuwd naar hoe je IRL bent
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke oke, waar houd je dan van? We kunnen naar een burlesque club gaan ....
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als ik mensen niet ken dan zeg ik niet zoveel. Maar ik ken jullie nu wel een beetje en als het over FUT gaat kan ik vrij makkelijk pratenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga wel mee als jullie niet hele tijd over FUT pratenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:00 schreef Kamikazie het volgende:
bij een meet gaat het alleen maar over vrouwen neuken. Beetje opscheppen over dingen die je nooit hebt gedaan etcquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik mensen niet ken dan zeg ik niet zoveel. Maar ik ken jullie nu wel een beetje en als het over FUT gaat kan ik vrij makkelijk praten
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga wel mee als jullie niet hele tijd over FUT praten
Wij komen wel bij jou langsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel erg open en eerlijk..daar kunnen veel anderen hier nog wat van lerenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik mensen niet ken dan zeg ik niet zoveel. Maar ik ken jullie nu wel een beetje en als het over FUT gaat kan ik vrij makkelijk praten
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel erg open en eerlijk..daar kunnen veel anderen hier nog wat van leren
Jij neemt niet je laptop mee om packs te openenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
bij een meet gaat het alleen maar over vrouwen neuken. Beetje opscheppen over dingen die je nooit hebt gedaan etc. FUt zal niet eens ter sprake komen. Ik zie ons al gaan. WOW weet je wat ik gisteren uit een pakketje heb getrokken? Westcarr en kandji. De anderen: VEEEEET!! moeten we op proosten!
Waarom weet ik gelijk wie je bedoelt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel erg open en eerlijk..daar kunnen veel anderen hier nog wat van leren
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij neemt niet je laptop mee om packs te openen
Met Mathijs neem ik wel oordoppen mee, verwacht wel wat worstenbroodjes.
Die regelt wel even een privéjet voor jullie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:12 schreef Thorb het volgende:
We gaan wel naar de Snackbar van Rijst, GJE's pa wil vast wel betalen.
Ik moet alles organiserenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:11 schreef Rijst het volgende:
Fuszy organiseer jij een meeting danIch bin dabei
Heel stoer en een echte FUT'erquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
Ik weet niet eens of ik wel zou durven komen, jullie hebben volgens mij een heel ander beeld van mij dan wat ik in het echt ben
Wat maakt dat nou uit, iedereen hier is wel chill denk ik. Zelfs Royquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
Ik weet niet eens of ik wel zou durven komen, jullie hebben volgens mij een heel ander beeld van mij dan wat ik in het echt ben
zo erg zal het niet zijn toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Muniesa kruisbanden gescheurd waarschijnlijk net (tegen HSV). Dat verhaal (naar Ajax) gaat dus niet door.
Dat betwijfel ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, iedereen hier is wel chill denk ik. Zelfs Roy
Neequote:
Nou, dan wordt het lastig want over dat soort dingen heb ik weinig te vertellen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
bij een meet gaat het alleen maar over vrouwen neuken. Beetje opscheppen over dingen die je nooit hebt gedaan etc. FUt zal niet eens ter sprake komen. Ik zie ons al gaan. WOW weet je wat ik gisteren uit een pakketje heb getrokken? Westcarr en kandji. De anderen: VEEEEET!! moeten we op proosten!
Ok, maar ik neem mijn iPod wel mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij neemt niet je laptop mee om packs te openen
Ik denk dat het nog wel knokken word. Rekeningen vereffenen uit deze reeksquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zal zo is een foto van mezelf posten
Muniesa could have torn his knee ligaments #fcblive [mundo deportivo]quote:
Dat verneukt 9/10 keer het beeld van iemand dat je hebtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wachtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
GJE, daten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je een golddigger bent is GJE een goed doelwit zeg maar.
Ik sta rechts achteraan..toevalligquote:
Je dacht toch niet dat ik dat echt ging doen? Dat verneukt het beeld wat je van iemand hebt zei een wijze man mij ooit (GJE)quote:
ah klote danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Muniesa could have torn his knee ligaments #fcblive [mundo deportivo]
The first tests have shown Muniesa has torn his right knee ligaments. He could be out for the whole season. [radiomarca catalunyaradio]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rechts is Marcie en middenachter RoyPSV. Stijnda is die ander of niet ?
PSV March?
Geen van beide.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee./ JIj bent volgens mij heel mager en draagt een bril.
Haha er zit niets tussenin neequote:
Blijf van me facebook af !quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Krullen + worstenbroodje?
[ afbeelding ]
Met jouw lengte...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:21 schreef Rijst het volgende:
Het vervelende is als ik naar een meeting ga is dat iedereen mij gelijk herkentkan me nooit verstoppen
dankje, bespaart mij moeitequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:17 schreef Kamikazie het volgende:
Het is wel THE MARCH OF MADNESS he en niet PSV March. Oke. Dankje
Haha ik zag hem ook ja, tussen alle plaatjes die ik ooit op FOK heb gepostquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerste google hit
[ afbeelding ]
Zo'n mooi handtasje om alles
Ekte EHV broeders jwzquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weet, eckte bazen steunen elkaar
Dat beeld had ik niet, jij hebt dus een handtas, een oorbel en zo'n kapselquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ik zag hem ook ja, tussen alle plaatjes die ik ooit op FOK heb gepost
Nee, dat ben ik nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat beeld had ik niet, jij hebt dus een handtas, een oorbel en zo'n kapsel
Philips Stadion in dat restaurant natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je in de stad gaat lunchen he, waar ga je dan meestal heen?
Vertel jij is wat meer over jezelf dan Thorbquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat beeld had ik niet, jij hebt dus een handtas, een oorbel en zo'n kapsel
Wat wil je weten. Mijn facebook heeft oude foto dus dat heeft geen zinquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vertel jij is wat meer over jezelf dan Thorb
Ik ga niet zo vaak in de stad lunchen, meestal hier in het city centrum want dat is 5 minuut fietsen, en de stad 15.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je in de stad gaat lunchen he, waar ga je dan meestal heen?
amenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak in de stad lunchen, meestal hier in het city centrum want dat is 5 minuut fietsen, en de stad 15.
Maar meestal ga ik dan naar La Place, die chocomel daar is echt goddelijk!
Je moet op de markt chillen jongen dat is de place to be. Lekker echt goed eten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak in de stad lunchen, meestal hier in het city centrum want dat is 5 minuut fietsen, en de stad 15.
Maar meestal ga ik dan naar La Place, die chocomel daar is echt goddelijk!
Neymarquote:
Ik beken? iets kleiner dan een rivier?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:25 schreef Thorb het volgende:
Ik beken jongens!
Ik vind chocomel niet lekker.
Jullie?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dat doen jullie allemaal, dus dat tolereren we
huh?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik beken? iets kleiner dan een rivier?
Beken in bekennenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik beken? iets kleiner dan een rivier?
die chocomel daar moet je lekker vinden.
kan je kiezen tussen, wit, puur, of melk. Of gemengd en dan doen ze er melk bij en gaan ze mixxen, echt te lekker voor woorden!
You peoplequote:
Staat altijd zo'n kut draaimolen, en je bedoelt daar bij de mac?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet op de markt chillen jongen dat is de place to be. Lekker echt goed eten.
Veel te oudquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:28 schreef Rijst het volgende:
Darksonic ik heb een foto van je gevonden
[ afbeelding ]
quote:
Die gast zou best ook 22 kunnen zijnquote:
Ik ben leuk, alleen moeten jullie daar nog achter komen!quote:
Dat bedoelde hij toch oelewapper.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
DarkSonic bedoel je? Die is ook wel zoiets, iets jonger dacht ik
Nee, ik ben 22. Maar je kan zo een foto van mij vinden (maar hopelijk vinden jullie die niet)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
DarkSonic bedoel je? Die is ook wel zoiets, iets jonger dacht ik
No worries, was maar een grapjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben 22. Maar je kan zo een foto van mij vinden (maar hopelijk vinden jullie die niet)
Heet je Hassan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben 22. Maar je kan zo een foto van mij vinden (maar hopelijk vinden jullie die niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |