quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:04 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat jij die gast was die vond dat hij ''ver boven het maaiveld'' uitstak?
Daar heb een topic over gemaakt maar niet dat ik er zelr boven uitstak.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:04 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat jij die gast was die vond dat hij ''ver boven het maaiveld'' uitstak?
Fiscaal recht of bedrijfskunde.quote:
Ok, ik begrijp dat je dus liever wel Fiscale Economie gaat doen? Dan moet je die uitdaging absoluut aangaan. Je beseft iig dat het niet de makkelijkste studie voor je gaat zijn, dat is al heel wat. Als je het dan op kan brengen om er vol voor te gaan, hoeft er geen probleem te zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Fiscaal recht of bedrijfskunde.
Bedrijfskunde staat toch wel bekend als lichte studie.
Fiscaal recht heeft ook niet de voorkeur
Oke bedankt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:16 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp dat je dus liever wel Fiscale Economie gaat doen? Dan moet je die uitdaging absoluut aangaan. Je beseft iig dat het niet de makkelijkste studie voor je gaat zijn, dat is al heel wat. Als je het dan op kan brengen om er vol voor te gaan, hoeft er geen probleem te zijn.
Als je altijd op safe speelt kom je uiteindelijk ook nergens. Wiskunde kun je uiteindelijk leren begrijpen, door anders te leren en anders te beredeneren. Samen met anderen daar aan werken, kan heel goed helpen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Oke bedankt.
Maar toch wel angstig.
Heb in wiskunde nogal wat tijd gestopt laatste jaar,
En als ik faal bij me studie verpest ik een heel jaar.
Ben ik 19.5 jaar en heb nog niks behalve me vwo.
Plus dat het best duur is een jaar verkloten
Waarom niet? Fiscale regelgeving is nu eenmaal grotendeels in wetten vastgelegd. Als fiscaal econoom sta je op achterstand.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Fiscaal recht heeft ook niet de voorkeur
Ga liever bedrijfsleven in.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Waarom niet? Fiscale regelgeving is nu eenmaal grotendeels in wetten vastgelegd. Als fiscaal econoom sta je op achterstand.
Ja was ff kort gezegd om duidelijk te maken waar mn voorkeur ligtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:01 schreef DanielBackward het volgende:
Die grammaticale uitschieter in je andere topic doet mij tot op de dag van vandaag nog steeds zeer, maar goed ontopic.
Als je wel fiscale economie wilt studeren en fiscale regelgeving wegschuift en het 'saai' noemt, 'liever' bij een multinational wilt werken, alsof je alle touwtjes in handen hebt. Dan snap je het volgens mij nog niet helemaal. Je hebt m.i. als fiscaal jurist grotere kans om een functie te kunnen bekleden binnen een multinational, ook komt bij fiscale economie zeker (uiteraard veel minder als bij fiscaal recht) regelgeving aan te pas, je kunt moeilijk fiscaal econoom zijn zonder de spelregels te begrijpen. Dus ja, zeker zul je met deze 'saaie' (jou typering) regelgeving in aanraking komen. Ook adviseren zal later een van je taken zijn.
Denk volgende keer even na voordat je van alles uitflapt waar weinig van waar is.
Komop vent,quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:15 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja was ff kort gezegd om duidelijk te maken waar mn voorkeur ligt
Ok je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:19 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Komop vent,je hebt je vwo in the pocket, je wilt naar de universiteit en je verwacht van ons duidelijke en serieuze antwoorden. Doe dan zelf ook beetje je best om fatsoenlijke posts te maken
velen kunnen dat erg waarderen en je zult er tenslotte zelf profijt van hebben
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:28 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk.
Laat ik t dan zo zeggen.
Het zal wel een vooroordeel zijn.
Maar kom op fiscsal recht, mits je het haalt word je belastingadviseur en dat verdiend idd erg goed maar of het leuk is?
met fiscale economie verwacht ik bij een groot bedrijf aan de slag te kunnen bijv. Met goede mogelijkheden om carriere te maken. Ik zeg niet dat ik carriere zal maken, maar de mogelijkheid is er en zal t proberen.
Of fiscaal recht leuk is of niet, blijft een subjectief iets hè... Jouw toon wat fiscaal recht betreft komt nogal denigrerend over.quote:
Boks ouwequote:
Nee, allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:34 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Fiscalerecht, bedrijfskunde, bedrijfseco enz enz allemaal hetzelfde joh.
Zoniet, kan iemand mij het verschil uitleggen?
Ik denk dat wanneer je de moeite niet neemt om het zelf op te zoeken het beter is als je niet aan een van die studies gaat beginnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:34 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Fiscalerecht, bedrijfskunde, bedrijfseco enz enz allemaal hetzelfde joh.
Zoniet, kan iemand mij het verschil uitleggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |