Zou het misschien met van die gelatinepudding kunnen? Is vast een stuk goedkoper, en als de mieren er niks mee doen kun je het opetenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of zand, wat minder leuk maar het kost geen klein fortuin.
Ik wil ook een grote farm, dacht aan een aquarium met zand te vullen. je kan alleen de gangen bij het glas zien maar het lijkt me beter voor de mierenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit er over te denken een aquarium te zoeken, een paar potjes gel refill aan te schaffen en er een grotere kolonie in te zetten.
Als je een brede bak neemt kan je beter gel erin gooien. Kun je ze nog een klein beetje zien. En dan hoef je ze niet te voeren, ook wel handigquote:Op zondag 29 juli 2012 01:44 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik wil ook een grote farm, dacht aan een aquarium met zand te vullen. je kan alleen de gangen bij het glas zien maar het lijkt me beter voor de mieren
[ afbeelding ]
Ben nog niet beneden geweest. Ik ga nu naar beneden, hopen dat ze wat hebben gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG 3
Aan de linkerkant zijn ze begonnen :
nom nom nom
Ongeloof voert boventoon,
het nieuws dat wordt verspreid.
Tranen staan in de ogen,
leven plots een eeuwigheid.
Onmogelijk te bevatten,
wat mij wordt verteld.
Zachte snikken klinken,
terwijl verdriet opwelt.
Altijd vol met passie,
dans heeft je bezeten.
Niemand is zoals jij,
niemand zal je ooit vergeten.
Rust zacht , "Mier 5" We zullen je missen.![]()
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Ze kunnen 180 dagen worden. En ze moeten echt veel graven willen ze alle gel opmaken, dat zal niet zo maar gebeuren, maar we zullen zienquote:Op zondag 29 juli 2012 11:25 schreef einzeinz het volgende:
Ik denk niet dat je de volle 3 maanden zult halen
Niet qua mieren maar ook niet qua gel.
Het is echt raar, als ik langsloop dan moet ik gewoon ff kijkenquote:
Als ik zo'n kolonie ga kopen koop ik ook een andere farm, met zand.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:37 schreef First het volgende:
Ts als je andere mieren aankomen en je huidige mieren leven dan nog ga je ze dan bij elkaar plaatsen?
Is gel niet veel leuker dan zand?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als ik zo'n kolonie ga kopen koop ik ook een andere farm, met zand.
Met gel kan je het wel beter zien ja. Maar als je een kolonie koopt zit er een zandfarm bij. Denk dat het natuurlijker is voor de koningin om eieren te leggen in zand. Anders zou ik het ook niet wetenquote:
quote:
Ik heb mier 5 even een knuffel gegeven toen ik haar naar dr laatste rustplaats brachtquote:
Nee joh.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En dan stichten ze allemaal gezinnetjes en gaan in kleine kamertjes wonen, precies op de grens zand/gel. Mannetjes groeien dan in zand op en vrouwtjes in gel.
Jij moest maar eens geen bioloog worden.
Alsof er van graven iets terecht komt bij die vrouwtjes. Die zijn dan te druk met roddelen.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:25 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nee joh.
Je steekt ong. 20 mannetjes in zand en ong. 6 vrouwtjes in gel.
Daarna graven ze tunnels en zoeken ze elkaar.
Desnoods meerdere bakjes met elkaar verbinden.
Eens ze de weg gevonden hebben dan zitten ze in elkaars territorium en kunnen ze neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |