Zweet en negers gaan dan ook niet in 1 zin samenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Binnen in de vrieskist die ons gebouw is:
Zweet, negers te bekennen
Bedankt, ik ben gelijk van mijn geilheid genezen vandaagquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en langs je schaamlippen en onder je oksels
och jee, want iewww vrouwen die zweten als het warm isquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:31 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Bedankt, ik ben gelijk van mijn geilheid genezen vandaag
lekker zoutquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:31 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Bedankt, ik ben gelijk van mijn geilheid genezen vandaag
zijn ballen zijn vast nog Axe versquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och jee, want iewww vrouwen die zweten als het warm is![]()
![]()
Nou, doei he
Klopt, vrouwen horen niet te zweten, poepen en plassenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och jee, want iewww vrouwen die zweten als het warm is![]()
![]()
Nou, doei he
Niet watje, je bent gewoon een vies wijfquote:
ik denk in dat geval dat dit niet het juiste topic voor je isquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:38 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen horen niet te zweten, poepen en plassen
zeg menneke...noem je moeder een goor vies wijf en ga ff fappen ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:39 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Niet watje, je bent gewoon een vies wijf
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zweet en negers gaan dan ook niet in 1 zin samen
Wahebbiegedaandan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:46 schreef Puckzzz het volgende:
kut.....valt net een bekeuring van 180 ekkies op de mat
Oh shitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:46 schreef Puckzzz het volgende:
kut.....valt net een bekeuring van 180 ekkies op de mat
Ik vond 'm daarnet wel heerlijk mannelijk ruiken eik. zolang het geen oud zweet isquote:
Mits vers.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:50 schreef Loqi het volgende:
Mannenzweet![]()
Axe![]()
![]()
![]()
![]()
God wat een drooglegger, van die pubertjes die je 4 straten verderop al kunt ruiken aan hun goedkope deo
oud zweet is van geen enkele diersoort lekkerquote:
en dit. Niveaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:50 schreef Loqi het volgende:
Mannenzweet![]()
Axe![]()
![]()
![]()
![]()
God wat een drooglegger, van die pubertjes die je 4 straten verderop al kunt ruiken aan hun goedkope deo
neuh...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
te hard gereden
Rick dan hč? ik doe dat niet
hinkel ze!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik ga ook plassen. Tot over een half uur
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik vind Axe, mits in een normale hoeveelheid gebruikt, soms best lekker hoor
Wat is er mis mee?quote:
Mijn man heeft nivea deo. Maar een beetje Axe Dark Temptation als body spray. I likequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
bb gebruikt altijd mijn deodorant
Ofja, wij gebruiken dezelfde dus
Normaal gebruik versus deobus per dag zal allicht schelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Mijn ventje ruikt er lekker mee hoorMaar je ruikt hem niet door het hele huis voorbij komen of zo
ik vind ze gewoon allemaal stinken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Mijn ventje ruikt er lekker mee hoorMaar je ruikt hem niet door het hele huis voorbij komen of zo
nou, ik heb me vanmorgen grondig gedouchet en deo gespoten, en toch ruik ik zweet als ik mijn neus in mij oksel druk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ik naar zweet, vers of niet vers, ruik schiet ik mezelf door mn kop. Nevarh. Deo. punt.
Ja dat geloof ik ook wel. Maar dat geldt voor alles. Soms in de trein komen er ook van die vrouwen langsgelopen met zo'n mierzoete lucht en die walm hangt er dan nog als de vrouw in kwestie al in de bus naar huis zitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Normaal gebruik versus deobus per dag zal allicht schelen.
Odorex hielp bij mij wel echt om het klotsen tegen te werken, anders kan ik niet langer dan 5 min fietsen zonder zichtbare sporenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik heb me vanmorgen grondig gedouchet en deo gespoten, en toch ruik ik zweet als ik mijn neus in mij oksel druk.
De een heeft daar nou eenmaal wat emer last van dan de ander
Meteen de reden dat ik het vaak vergeet: met of zonder maakt pas op dit soort dagen verschil. Of als ik intensief ga sporten ofzo, maar ik en sport.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik heb me vanmorgen grondig gedouchet en deo gespoten, en toch ruik ik zweet als ik mijn neus in mij oksel druk.
ik ook, maar het is natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Odorex hielp bij mij wel echt om het klotsen tegen te werken, anders kan ik niet langer dan 5 min fietsen zonder zichtbare sporen![]()
Maar scheelt dus ook in de luchtjes die je produceert![]()
Ik zweet veel te snel
Of half stikken van de walm als ze langslopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel. Maar dat geldt voor alles. Soms in de trein komen er ook van die vrouwen langsgelopen met zo'n mierzoete lucht en die walm hangt er dan nog als de vrouw in kwestie al in de bus naar huis zit
oh ja, damnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel. Maar dat geldt voor alles. Soms in de trein komen er ook van die vrouwen langsgelopen met zo'n mierzoete lucht en die walm hangt er dan nog als de vrouw in kwestie al in de bus naar huis zit
Ja dat scheelt inderdaad wel jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, maar het is natuurlijk.
Ik heb geleerd bepaalde dingen te vermijden zoals strakke witte t-shirts en synthetische strakke zomerkleding met mouwtjes, en dan gaat het eigenlijk prima
dezequote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh ja, damnaltijd de zelfde, zware, ouwe wijven parfum
ik zweet voornamelijk in mijn smoelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat scheelt inderdaad wel ja![]()
Maar toch blijft het minder leuk om badend in het zweet op een feestje aan te komen als je op de fiets bent![]()
Ow da's helemaal kut als je je net hebt opgemaaktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zweet voornamelijk in mijn smoel
Die had mijn oma altijd.quote:
jij hebt gewoon geen smaak dus eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die gebruik ik![]()
Maar niet per liter
Klopt!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minder bier en uien schijnt te helpen!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt!
Maar er is niets erger dan mannenzweet. Echt... zomg.
![]()
ja jullie vrouwmensen soppen d'r op maar boh.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt gewoon geen smaak dus eigenlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een teen knoflook jonguuhquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minder bier en uien schijnt te helpen!
Daarom meur ik naar goddelijkheid dus. Drink weinig bier en eet vrijwel nooit uien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minder bier en uien schijnt te helpen!
De bovenstequote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit zijn favorieten, stijg ik nu dan weer een beetje in uw achting?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jee, dat klinkt niet best.. Ga maar gauw slapen dan!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:35 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben helemaal kapoet.Na een hele lange nacht met storingen en alarmen in de winkel, van 11 tot 16 gewerkt en het werd me gewoon zwart voor de ogen op het laatst.
Ieh, klinkt slopend. Straks fijn slapen/relaxen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:35 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben helemaal kapoet.Na een hele lange nacht met storingen en alarmen in de winkel, van 11 tot 16 gewerkt en het werd me gewoon zwart voor de ogen op het laatst.
Hehe op wiens reactie zit je te wachten dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
naja, de mensen met verstand van mode hebben nog niet gereageerd natuurlijk
kusjekroel
was maar grapjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe op wiens reactie zit je te wachten dan?
Ja TET's a keeperquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
het shirt mag in elk geval blijven
[ afbeelding ]
leuk!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Blauw.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Je katten binnen houden werkt altijd erg goedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:20 schreef Puckzzz het volgende:
pfff hoe houd ik in godesnaam mijn katten uit de tuin van de buurvrouw? ze zijn net beide al twee keer over de schutting terug overhandigd. buuf wordt er niet vrolijker op inc. klaagzang
+1quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je katten binnen houden werkt altijd erg goed
het zijn kittens, die hoeven helemaal nog niet buiten en luisteren doen ze ook al niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
nou dat vind ik de allerlaatste optie. het is nou ook niet zo dat ze constant bij haar in de tuin zitten. zij kan ze ook wegjagen als ze in de tuin komen. maar we gaan ff kijken wat we kunnen doen met gaas.
ah men, da's nog erger dan kanker ofzo... wat vreselijk klote zeg!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef Loqi het volgende:
omfg... Schoonpa is bij de dokter geweest (gaat al een tijdje niet zo goed.. heel verhaal), al een bult onderzoeken gehad.
Nu blijkt dat hij Parkinson met Lewy-Body dementie heeft.. hij gaat binnen 5 jaar 100% dement zijn, hij wordt volgende week 66
fuck
sorry, ik moet t gewoon even ergens neerzetten..
Oh wat ontzettend kut zeg! Heel veel sterkte..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef Loqi het volgende:
omfg... Schoonpa is bij de dokter geweest (gaat al een tijdje niet zo goed.. heel verhaal), al een bult onderzoeken gehad.
Nu blijkt dat hij Parkinson met Lewy-Body dementie heeft.. hij gaat binnen 5 jaar 100% dement zijn, hij wordt volgende week 66
fuck
dat weet ik allemaal nog niet, we gaan er vanavond heenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh wat ontzettend kut zeg! Heel veel sterkte..![]()
Is niks aan te doen met vertragen of wat dan ook? Dat moet wel een schok zijn...
Oh nee, dat ook nog... Jeetje, hij krijgt wel heel veel op z'n bord zegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat weet ik allemaal nog niet, we gaan er vanavond heen
en dan dat in combinatie dat hij blind aan het worden is (hij heeft een zeldzame oogziekte waar niets aan te doen valt)...omg..ecth
Ik kan niks anders danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef Loqi het volgende:
fuck
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was maar grapje
En op die van Debs
Beters!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:36 schreef Mss het volgende:
Oh, ik heb trouwens vandaag te horen gekregen dat ik hillemoal gratiesj een paar nieuwe allstars krijg.
ook van mijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:20 schreef milka82 het volgende:
Even een heleboel krachtsterretjes voor Loqi
Dat, daaaaankquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
oo Priem,
[ afbeelding ]
voor de e-books
Jezus zeg, dat me een paar kut diagnoses bij elkaar...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:32 schreef Loqi het volgende:
fuck
Gelukkig heb ik de bon nog, stomme waterfles van 12 euroquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Bijenkorf, daar heb je 'm gekocht dus da's de verkoper.
Ik deed dat eerst ook maar zonde. Hij is best degelijk dus ik hoop dat ik een nieuwe krijg en dat ie dan goed is, anders ga ik nog wel een x terug en dan wil ik m'n geld terugquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:00 schreef Mirjam het volgende:
ik koop altijd van die flesjes van 14 cent en gooi ze weg als ze leeg zijn
ik zou ze nooit vaak genoeg schoon maken, dus dan rotten ze alsnog wegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik deed dat eerst ook maar zonde. Hij is best degelijk dus ik hoop dat ik een nieuwe krijg en dat ie dan goed is, anders ga ik nog wel een x terug en dan wil ik m'n geld terug
Ik drink liever uit een flesje. Ik ga denk ik meteen mijn geld terug vragen en op zoek naar een ander flesjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Laatst flesje gekocht bij de AH, van Euroshopper, kostte geen hol, was wel even handig voor op reis.
Maar liefst gewoon lekker een glas met kraanwater
Ik realiseer me dat dit echter niet geheel handig is als je onderweg bent
Ik pakte eerst 1 flesje en als ie op was dan pleurde ik hem weg. Maar de meeste flesjes die je zo in de winkel koopt lekken dus heel snel en laatst was m'n tas dus weer nat dus ging ik die bobble kopenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Als in, wegwerpflesje die je een weekje gebruikt ofzo?
Fatsoenlijk schoonmaken kost waarschijnlijk meer qua water en zulks dan die ES cheap ass flesjes, of niet?
Mja zo'n alu of rvs fles is ook weer zwaar van zichzelf toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Da's toch niet zo gek, vaak kans op een natte tas en natte spullen is niet echt tof.
Maar ja, vind maar eens zoiets
Kampeerwinkel anders, een kekke veldfles?
ik ben altijd heel content met de spaflessen met klapdop.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik wil gewoon een goede degelijke fles en het gaat er niet om dat ie dan 10 of 20 euro kost als t maar niet lekt enzo. Dan zul je vast zeggen je bent gek maar dat is dan maar zo
alu is licht maar aluminiumdeeltjes die oplossen in het water zijn op de lange termijn slecht voor je (neurologische shitziektes krijg je ervan).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja zo'n alu of rvs fles is ook weer zwaar van zichzelf toch?lastig I iz
Die gaan bij mij ook zo stuk, vraag me niet hoe maar het gaat kapotquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben altijd heel content met de spaflessen met klapdop.
koop je voor een euro ofzo, en kun je best wat keren navullen, als je 'm tussendoor ff schoonmaakt.
redelijk stevige fles, klapdop met extra dopje,m dus weinig kans op lekken.
Edit: Is alu, dus laat maar zittenquote:Lichtgewicht aluminium picknick veldfles met schroefdop voorzien van picknick ruit print.
Volume ca. 450 ml.
Afmetingen: 6,5 x 6,5 x 21,3cm
Braven Speesjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Neuh na wat Googlen hoef ik ook geen alu fles
http://www.projectnatural(...)ze-pure-water-bottlequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Neuh na wat Googlen hoef ik ook geen alu fles
Thehehe goei busyquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ha good karma I haz today
Ging naar de Zumba les maar die bleek gecanceld. In plaats daar van kwam Cardio Core wat veul leuker is![]()
Geen kut Zumba hoeven doen maar wel lekker gesport!
Heej das lekker!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:36 schreef Mss het volgende:
Oh, ik heb trouwens vandaag te horen gekregen dat ik hillemoal gratiesj een paar nieuwe allstars krijg.
Meh dat tuitje staat me niet aanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:26 schreef bibi het volgende:
[..]
http://www.projectnatural(...)ze-pure-water-bottle
Ik had ook die van de bijenkorf. Maar ook niet zo heel tevreden over, en nu die aangeschaft.
Ew die zijn gebruiktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Plastieken flaskjes, ik vind ze eigenlijk zķ fout dat ze wel leuk zijn:
http://www.deveteraan.nl/(...)n.nl/N_grp_66-1.html
http://www.deveteraan.nl/(...)n.nl/N_art_1013.html
http://www.deveteraan.nl/(...)n.nl/N_art_3022.html
http://www.deveteraan.nl/(...)n.nl/N_art_2485.html
Op die laatste kun je een gasmasker aansluiten ook nog, hendig sjiek jonguh!
En deze vind ik het leukst, in een zakje
Maar is alu... jammerrrrrr
[ afbeelding ]
morgen nog een keer kijken danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:31 schreef Diconnected het volgende:
Nog steeds geen salaris gehad en ik zou morgen gaan shoppen
nee meeste niet dacht ik.quote:
Heel veel gezweet! Voelde de litertjes vocht overal naar buiten komenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Nice M_C!
Lekker gezweet?
Ik zit hier eindelijk met een hap eten voor mijn neus, want meneer is eindelijk gearriveerd
Heb vanmiddag voor werk wel al 2,5 uur gelopen buiten, dus ik vind dat ik genoeg gesport/gezweet heb voor vandaag.... (ok, het was rustig tempo, maar ik ben altijd al vet sacho door dit plotselinge hete weer)
Klopt, maar de fabrikant denkt daar vaak anders overquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heej das lekker!
En de enige fatsoenlijke maatregel die ze hadden kunnen treffen vind ik. Maar fijn!
Hehe klinkt bekend..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een veldfles is ook vet maar ik wil max 500ml want andrs zwaarik sleep altijd al veel zooi mee in tas en heb snel last van nek/schouders
Yeah en anders even bellen naar p&o.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
morgen nog een keer kijken dan
Heb je echt niks meer op je rekening dan?
mama BBQ-kip spreekt: Is het dan sowieso handig om te gaan shoppen? Niet sparen voor als je gaat studeren straks en reservetjes aanleggen?
Nicequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heel veel gezweet! Voelde de litertjes vocht overal naar buiten komen![]()
En dat wordt spierpijn van de week
Maar ben erg blij, want de Cardio Core les zou eigenlijk donderdag zijn en dan kan ik niet want dan heb ik een high wine (prioriteiten). Dus baalde al dat dan alleen Zumba overbleef om te doen deze week maar nu heb ik čn de wijn čn de leuke sportles
De afwas staat er nog, maar verder gelukkig niet veel!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:59 schreef Incantrix het volgende:
Moet je nog dingen? Anders geeft het niet toch?
http://www.bever.nl/index(...)X0003/id_colour/5806quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maybe ff bij perrysport kijken als ik morgen niets kan vinden in Valkenswaard
Jij hebt direct patiëntencontact toch? Zou even checken of je wel met slippers mag werken, voor je ze koopt en het niet mag (veiligheid).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah en anders even bellen naar p&o.
Heb nog wel wat op m'n rekening, maar ik wou nieuwe slippers of sneakers kopen voor werk. M'n moeder kan het wel voorschieten als ik wat zie, maar ik begin dat nu wel een beetje vervelend te vinden
Maar die moet nog een avondje weken toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De afwas staat er nog, maar verder gelukkig niet veel!
Oplossing is mee gaan BBQ-en natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:52 schreef Mss het volgende:
Mijn kamer stinkt want mijn huisgenoten zijn buiten aan het barbecuen. Maar als ik de deur open gooi komt er nog veel meer stank naar binnen.
moest je dan ook die vieze plakkinderen insmeren met sunblock?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
De hele dag buiten zitten voor je werk, I like my job
Dat mag, iedereen loopt daar op Birkenstocks of Crocks slippers of iets wat erop lijktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij hebt direct patiëntencontact toch? Zou even checken of je wel met slippers mag werken, voor je ze koopt en het niet mag (veiligheid).
Oh echt? Bij ons krijg je echt gruwelijk op je flikkerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat mag, iedereen loopt daar op Birkenstocks of Crocks slippers of iets wat erop lijkt
Mogen ze mooi zelf doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moest je dan ook die vieze plakkinderen insmeren met sunblock?
Yepquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh echt? Bij ons krijg je echt gruwelijk op je flikker
Maar is zkh en geen vph, dat scheelt waarschijnlijk
En ga NIET voor de Crocs he, alsjeblieft, ALSJEBLIEFT!!!!!![]()
![]()
Whehehehe, maar klinkt wel als een heerlijke dagquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mogen ze mooi zelf doen![]()
Maar ik dacht wel even mee te kunnen doen in een waterpistool-gevecht...
Was niet zo een goeden idee
Ja hoi.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Is IJsje in de buurt????
HALLOOOOOOO
VOOOLLLLUUUUUKKKKK!!!!!
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yep![]()
En crocs, helllllllllllll no dat die dingen aan m'n voeten komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
wat de fack is dat verhaal van jouw buren joh? Op FB?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die onderste foto lijken wel 2 van m'n collega's :xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ik was ook zo weer opgedroogdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehe, maar klinkt wel als een heerlijke dag![]()
Het was ook wel bloedjeheet in de zon zeg, woei!
verbaast me niksquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die onderste foto lijken wel 2 van m'n collega's :x![]()
klinkt goed man!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik was ook zo weer opgedroogd![]()
(ondanks dat dus zodra ik aankwam met mijn mooien waterpistooltje de ene jongen me vasthield terwijl de ander de flesjes van de waterpistolen afdraaide en over me heen gooide)
Lieven kinderen![]()
En daarna hebben ze m'n auto gewassen, dit is echt een hendigen baan![]()
Nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
verbaast me niks![]()
![]()
![]()
Heten ze ook Corry en Toos ofzo?
Riny, Hansje, Cor, Coby, Els....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee dat dan weer nietheb wel een Bep, Adrie, Annie...
Bwehehe.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat de fack is dat verhaal van jouw buren joh? Op FB?
Ik heb ook een Els!quote:
Goeden buurtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehe.
De buren en hun buren (aan de andere kant dus) hebben al jaren ruzie. De laatste tijd loopt dat eigenlijk uit de hand, inclusief bedreigingen met stalen pijpen en bijbehorende politiebezoekjes. Nu gaan de buren dus camera's ophangen, want ze willen een rechtszaak gaan starten en ze willen bewijs. (Niet dat dat nut heeft, want niet rechtsgeldig enzo.)
Ik hou me er verder buiten, want beide gezinnen zijn irritant. Ik bedoel, de ene gooit met buizen, de ander blijft de politie bellen over eigenlijk normale dingen, zoals draaiende wasmachines. Maar vanaf morgen big brother dus.
oh ik snap het.... sjongejonge zeg... wat een kansloze apen...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehe.
De buren en hun buren (aan de andere kant dus) hebben al jaren ruzie. De laatste tijd loopt dat eigenlijk uit de hand, inclusief bedreigingen met stalen pijpen en bijbehorende politiebezoekjes. Nu gaan de buren dus camera's ophangen, want ze willen een rechtszaak gaan starten en ze willen bewijs. (Niet dat dat nut heeft, want niet rechtsgeldig enzo.)
Ik hou me er verder buiten, want beide gezinnen zijn irritant. Ik bedoel, de ene gooit met buizen, de ander blijft de politie bellen over eigenlijk normale dingen, zoals draaiende wasmachines. Maar vanaf morgen big brother dus.
Gewoon Lau, van Tiny en Lau, je weet toch! EINZ!!11!!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb ook een Els!En Elles, en Wil...
Dus mijn naam is echt kei-moeilijk man
ze maken der iedere x wat anders van, Laura, Laureen, Lorren, Lauryn
Ook al voorbij horen komen ja... Heb maar gezegd dat ze me Laur mogen noemen, is wat makkelijkerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon Lau, van Tiny en Lau, je weet toch! EINZ!!11!!!!
Getuigen zijn vast wel rechtsgeldigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ik snap het.... sjongejonge zeg... wat een kansloze apen...
Zal ik mijn buren richting jullie sturen? Die hebben een scherp oog voor zulks een onboeiende details en ze hebben bovendien toch niks te doen, twee vliegen in 1 klap!
Of gewoon Lorrequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ook al voorbij horen komen ja... Heb maar gezegd dat ze me Laur mogen noemen, is wat makkelijker
Ja jonguh, soap! Alleen mis ik meestal de helft, zoals de laatste grote ruzie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden buurt
Dan hoef je geen tv meer te kijken, kan je gewoon naar buiten kijken
daar hadden ze het dan vast ook wel naar gemaaktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja jonguh, soap! Alleen mis ik meestal de helft, zoals de laatste grote ruzie.De overbuurman had een muurtje geverfd, want lillijk bakstenen geval waar ze tegenaan kijken dankzij de lillijke uitbouw van de buren. Buren waren het daar niet mee eens en scheldkanonnade. Overbuurman ging toen blijkbaar met metalen buizen gooien.
Vriend van mij noemt me altijd Lorrieporriequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of gewoon Lorre
Roekoe rrrrooooeeeeekoe!
We hebben wel gisteren een andere manier van wegjagen bedacht en geprobeerd. Wij de BBQ aan, de buuv aan de andere kant de frituurpan in de schuur.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Getuigen zijn vast wel rechtsgeldig
Zulks een goeden plan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ik snap het.... sjongejonge zeg... wat een kansloze apen...
Zal ik mijn buren richting jullie sturen? Die hebben een scherp oog voor zulks een onboeiende details en ze hebben bovendien toch niks te doen, twee vliegen in 1 klap!
decorrossiespecialist.nl ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:34 schreef Diconnected het volgende:
en YAY webshop gevonden die Diet Dr Pepper heeft
Welkon?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:34 schreef Diconnected het volgende:
en YAY webshop gevonden die Diet Dr Pepper heeft
Als de buren iedere keer dat ik mijn wasmachine aanzet de politie bellen (onder andere) zou ik ook ietwat sneller giftig worden. Combineer dat met het niet al te lange lontje van overbuurman en voila, vlam in de pan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar hadden ze het dan vast ook wel naar gemaakt
ik zou echt gek worden...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als de buren iedere keer dat ik mijn wasmachine aanzet de politie bellen (onder andere) zou ik ook ietwat sneller giftig worden. Combineer dat met het niet al te lange lontje van overbuurman en voila, vlam in de pan.
Ja ik dus ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Welkon?
I love that stuff!
Die zaak in Den Haag?
Naja, het meeste mis ik dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zou echt gek worden...
Volgens mij ben ik met mijn anti sociale aard gewoon het meest geschikt voor leven in een hutje op de heide
Rust en ruimte
keihard gaan krijsen als een speenvarken en verklaren dat beide mannen je aan het bestijgen waren, tegen je zin in!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
En ook proberen om de buurt tegen overburen te krijgen door het slachtoffer te spelen enzo. Goeden buurt, ik woon er.
Hier zijn ze goedkoper:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik dus ook![]()
![]()
![]()
www.americanfood4u.com
Alleen ze zijn goed tot 20 augustus, 24 cans zijn het dan. Dus ga denk ik even mailen of ze misschien kunnen mailen als ze een batch hebben met een langere houdbaarheid
Ik moet toch zo vaak om jou lolleren hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
keihard gaan krijsen als een speenvarken en verklaren dat beide mannen je aan het bestijgen waren, tegen je zin in!
Het idee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
keihard gaan krijsen als een speenvarken en verklaren dat beide mannen je aan het bestijgen waren, tegen je zin in!
Kun je ze niet gewoon.. Euh..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We hebben wel gisteren een andere manier van wegjagen bedacht en geprobeerd. Wij de BBQ aan, de buuv aan de andere kant de frituurpan in de schuur.
Combi = stank die buren laat doen vertrekken naar binnen toe
Oeh ff checkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hier zijn ze goedkoper:
http://www.kellys-expat-s(...)ectID=8272188&Page=3
Als je alleen handbagage hebt gaat dat niet, anders had ik een miljoen blikjes meegenomen uit Schotlandquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh ff checken
M'n engelse vriend komt 13 aug weer hierheen, dus ga vragen aan hem offie ook ff 2 sixpacks kan meenemen als dat gaat. Hij gaat wel met het vliegtuig, weet niet of dat erg is namelijk.
Hij neemt altijd een grote koffert mee, die in het ruim gaat, dus dan zou het wel kunnen toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je alleen handbagage hebt gaat dat niet, anders had ik een miljoen blikjes meegenomen uit Schotland![]()
Ik wil zo graag Revels, die zijn echt alleen aan de kant van de zee te vinden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoooooo lekker
Joaaaaaaaaaaaaah! Tescoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon met een auto naar Engeland en heul de Tesco's leegkopen![]()
(en dan gelijk de Boots en de Superdrug als ik toch bezig ben)
denk het niet, in het ruim is het veel te koud en dan ontploffen zequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hij neemt altijd een grote koffert mee, die in het ruim gaat, dus dan zou het wel kunnen toch?
devil's chocolate cakequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Joaaaaaaaaaaaaah! Tesco![]()
Custard cream cookies
het was weer ZO'N dag jaquote:
mjah lijkt me dat blikjes toch wel goed tegen druk kunnen undso?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
denk het niet, in het ruim is het veel te koud en dan ontploffen ze
Of Sainsbury'squote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
devil's chocolate cake
Tesco is een bazenwinkel
Oatcakes, Dr Pepper zero, Cherry coke zero, Revels, Cheddar, Cottage Cheese met smaakjes, Christmus pudding alvast voor Kerst, Guinness voor de familie, Shandy in een 2-literfles, Jelly Beans, Jelly Baby's...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Joaaaaaaaaaaaaah! Tesco![]()
Custard cream cookies
Kou. Volgens mij wordt het <0 graden in het bagageruim.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mjah lijkt me dat blikjes toch wel goed tegen druk kunnen undso?
uhm, nopequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mjah lijkt me dat blikjes toch wel goed tegen druk kunnen undso?
Wensleydale cheese, cottage cheese idd, honderden soorten cheddar, double cream, clotted cream, scones, spotted dick, sticky toffee puddingquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oatcakes, Dr Pepper zero, Cherry coke zero, Revels, Cheddar, Cottage Cheese met smaakjes, Christmus pudding alvast voor Kerst, Guinness voor de familie, Shandy in een 2-literfles, Jelly Beans, Jelly Baby's...
Buy ALL the food![]()
Omnomnom ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oatcakes, Dr Pepper zero, Cherry coke zero, Revels, Cheddar, Cottage Cheese met smaakjes, Christmus pudding alvast voor Kerst, Guinness voor de familie, Shandy in een 2-literfles, Jelly Beans, Jelly Baby's...
Buy ALL the food![]()
Die scones van 30 pence voor 6 stuks, die vind ik zo lekkerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wensleydale cheese, cottage cheese idd, honderden soorten cheddar, double cream, clotted cream, scones, spotted dick, sticky toffee pudding![]()
![]()
![]()
![]()
hehehehehe, die ken ik niet, maar ik moet wel nodig weer eens die kant opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die scones van 30 pence voor 6 stuks, die vind ik zo lekker
Spotted dick? Goeden soa welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wensleydale cheese, cottage cheese idd, honderden soorten cheddar, double cream, clotted cream, scones, spotted dick, sticky toffee pudding![]()
![]()
![]()
![]()
Joaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehehe, die ken ik niet, maar ik moet wel nodig weer eens die kant op
Is echt té lang geleden, 2005 alweer![]()
Meet in Schotland/Engeland?
riekende loggia, da's een serieuze ziektequote:
gewoon een weekend, moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Joaaaaaaaaaaaaaahen dan innen goedkoop hostel, en dan iedere avond in de pub
![]()
![]()
Is best haalbaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon een weekend, moet kunnen toch?
Heeft Babwa niet nog familie daar met een groot spookkasteel ofzo?
blind friars flapjacks ofzoiets toch?quote:
in december/januari, met open haardjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Is best haalbaar![]()
ik zie potentie jongeuhhh
Mijn twee ooms wonen er nog ergens, maar dat zijn niet zulke gezellige mensenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon een weekend, moet kunnen toch?
Heeft Babwa niet nog familie daar met een groot spookkasteel ofzo?
met Fred deeltijd in Schotland gaan wonenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben vorig jaar in in Augustus in Schotland geweest en in januari in Engeland, voor de crematie van m'n opa.
Maar daarvoor gingen mijn ouders om de 6 weken, dus we hadden altijd toegang tot all the English food
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
blind friars flapjacks ofzoiets toch?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
in december/januari, met open haardje
Ik zou wel willenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met Fred deeltijd in Schotland gaan wonen
OPGELOST!
Maar tetten! Dan gaan ze vast overstag!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn twee ooms wonen er nog ergens, maar dat zijn niet zulke gezellige mensen.
Mijn ouders hebben ook nog vrienden in the lake-district met een boerderij met guest-houses erbij.
Maar ik heb die mensen zelf niet meer gezien sinds ik 10 was
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
in december/januari, met open haardje
Heb je wel eens gezien hoe Engelse meisjes zich kleden?quote:
je ooms mogen dan op Wim passen en in jjouw huis in ruil voor hun huisquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn twee ooms wonen er nog ergens, maar dat zijn niet zulke gezellige mensen.
Mijn ouders hebben ook nog vrienden in the lake-district met een boerderij met guest-houses erbij.
Maar ik heb die mensen zelf niet meer gezien sinds ik 10 was
met chocolade natuurlijk jonguh!quote:
yep, me too... al moet ik zeggen dat Scandinavië me nog iets meer trekt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen![]()
Voltijd ook wel, Schotland of Engeland
Wij hadden een hotel voor 10 euro per kamer per nachtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je ooms mogen dan op Wim passen en in jjouw huis in ruil voor hun huis
Ik heb zelf een keer nabij Loch Lomond in een geweldig cheap ass hostel gezeten, prachtig gelegen, vet veel lol gehad![]()
best een idee, ik ben voor!
en babywiegje?quote:
URL, NUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij hadden een hotel voor 10 euro per kamer per nacht. Gewoon eigen kamer en eigen badkamer enzo
.
Lag in the middle of nowhere in een ski-gebied. Buiten het ski-seizoen :p
Dat weet ik toch heul niet meerquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik toch heul niet meer
wiegje leeg mee, vol terug? No?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kans is vrij groot dat ik dan eerst nog moet biggen
Zo coolquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:06 schreef Diconnected het volgende:
In mijn 3e jaar zit een jaar lang op een uni in de UK![]()
![]()
![]()
EAT ALL THE FOODZ, GET MOAR FAT
Nog eentje vergeten zie ik. Moet je in de tuin van je buren zetten en naam van de andere buren erbij zettenquote:
Gewoon een paar tutorials op YouTube bekijken, zo moeilijk kan dat niet zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |