Nee alleen koudequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:54 schreef Monedita het volgende:
[..]
Wel "warme" salades? Of dat ook niet?
Ik ben echt blij dat ik vanmorgen bier, wijn en ijsjes heb gehaald
Ik hoef ook geen zonnebrand te gebruiken want ik kan niet verbrandenquote:
ik heb gister middag de hele dag op t water gelegen, toen ik vandaag uit mijn nest kwam was het eerste wat mijn vader zei, neger!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zou een docu kunnen maken. How to get tan in under 48 hours
ik smeer me zo goed in dak gewoon zonnebrand zweetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen zonnebrand te gebruiken want ik kan niet verbrandenNegergenen, ik zeg het je!
* WasMachinator meld zichquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:59 schreef Kluts het volgende:
Al die jochies hier die doen alsof ze nog nooit hoteldebotel zijn geweest van een vrouw.
Ik moet de mijne nog even overhalen, hij wilde vis, rijst en spinazie etenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van drank en teveel warm eten ook. En dat doe ik dan weer teveel.
Vanavond idd pizza bestellen, nou ja, ik shoarma, vriendlief pizza.
Dan ben ik daar mee bezig en niet met mijn vrienden die dan alleen maar zeggen van "ach, er zijn altijd andere hoertjes maatquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:58 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ook als je echt verliefd bent en die vrouw echt wil veroveren? Dus niet alleen voor seks ofzo?
3 keer alquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:59 schreef Kluts het volgende:
Al die jochies hier die doen alsof ze nog nooit hoteldebotel zijn geweest van een vrouw.
Ik heb ook echt precies zo een vriendin. Ze doet het zelf en idd typisch, altijd van die foute gasten, maar dan wel willen janken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
1 vriendin van me is heel hardleers en zoekt alleen maar van die foute gasten op die al een vriendin blijken te hebben of wat dan ook. Heb me er maar bij neergelegd, ik zeg er niks meer van, tenzij ik denk dat het echt uit de hand loopt en dan weet ze ook dat het echt serieus is, als ik mijn mond erover opentrek.
De mijne kwam vanmorgen al uit eigen beweging met dit idee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet de mijne nog even overhalen, hij wilde vis, rijst en spinazie eten
Hoe verzin je het
clownquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik smeer me zo goed in dak gewoon zonnebrand zweeten nog verbrand ik.... oneerlijk ...
maar een rode neus is ook eh.. best mooi
ik bedoelde meer, van ja ik ben helemaal hoteldebotel geweest :pquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
wacht maar. ook jij wordt een slappe dweil zodra je verliefd bent.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hier heb ik nooit last vanAls het altijd lukt dan heb je er geen last van nee met je bazigheid enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:59 schreef Kluts het volgende:
ah oki. dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:02 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik bedoelde meer, van ja ik ben helemaal hoteldebotel geweest :p
De tijden dat vrouwen geen bier drinken zijn furbeiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee alleen koude
Ja bier heb ik een grote voorraad van, altijd
Als je eenmaal doorhebt hoe vrouwen in elkaar zitten is er vaak geen kunst meer aanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:02 schreef Monedita het volgende:
[..]
Als het altijd lukt dan heb je er geen last van nee met je bazigheid enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |