Zelfde studentenverenigingquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:44 schreef Monedita het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan, dat die vrouwen elkaar kennen
Anders haken ze direct af.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou dan, dan maak je het toch zelf ingewikkeld?
Ze zijn niet tegelijk hoor. Heb nu met vier (+ex) tegelijk contact.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. ik begrijp ook niet goed hoe je het volhoudt, 7 van die figuren tegelijk.
Ze zijn niet geljk toch? soms toch ook achter elkaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. ik begrijp ook niet goed hoe je het volhoudt, 7 van die figuren tegelijk.
Oh ik wel hoor, met warm te heet weer weer eet ik altijd troep. Pizza, spareribs enzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit warm als het zo heet is
Dan vind ik dat je het nog aardig onder controle hebtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Zelfde studentenverenigingDan gaan roddels snel.
jaja, je weet heus wel wat ik bedoel, cuetje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn niet geljk toch? soms toch ook achter elkaar
Misschien ga je dan met de verkeerde mannen om? Het lijkt mij namelijk best duidelijk; verschillende mixende signalen is niet duidelijk naar jou, dus weet je heel duidelijk dat hij niet duidelijk isquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:43 schreef Monedita het volgende:
[..]
Het zijn de mannen die vaak dubbele agenda's hebben en dan verschillende signalen geven, waardoor vrouwen met vriendinnen gaan praten omdat ze het niet meer snappen, die vervolgens met idiote theorieën komen aanzetten.
Je bent te ingewikkeldquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:48 schreef dawg het volgende:
[..]
jaja, je weet heus wel wat ik bedoel, cuetje.
oh student. tja, boeien dan die problemen, is toch maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Zelfde studentenverenigingDan gaan roddels snel.
[..]
Anders haken ze direct af.
[..]
Ze zijn niet tegelijk hoor. Heb nu met vier (+ex) tegelijk contact.
Ik heb bijna alleen maar mannen als vrienden. Ik zie het vooral om me heen gebeurenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Misschien ga je dan met de verkeerde mannen om? Het lijkt mij namelijk best duidelijk; verschillende mixende signalen is niet duidelijk naar jou, dus weet je heel duidelijk dat hij niet duidelijk is
Daar kun je dan je les uit halen of er inderdaad helemaal para in meegaan
Als ze onduidelijk zijn / verschillende signalen geven dan willen ze je gewoon niet genoegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:43 schreef Monedita het volgende:
[..]
Het zijn de mannen die vaak dubbele agenda's hebben en dan verschillende signalen geven, waardoor vrouwen met vriendinnen gaan praten omdat ze het niet meer snappen, die vervolgens met idiote theorieën komen aanzetten.
Ik niet, toch vreemdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:48 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen maar mannen als vrienden. Ik zie het vooral om me heen gebeuren
Dit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze onduidelijk zijn / verschillende signalen geven dan willen ze je gewoon niet genoeg![]()
het gevalletje van 'he's just not that into you'
Ja salades, fruitsalades of gewoon broodquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:47 schreef Monedita het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor, met warm te heet weer weer eet ik altijd troep. Pizza, spareribs enzo.
Ik zou lekker in de schaduw gaan zitten met een roseetje/biertje en een lekkere pizza.
Wat eet je normaal dan? Alleen salades ofzo?
ik wilde met een gevatte opmerking terug komen, maar ik wist zo even snel niks.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:50 schreef dawg het volgende:
ik wilde met een gevatte opmerking terug komen, maar ik wist zo even snel niks.
ik moest ook wel glimlachen hoor.
Brood als avondeten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja salades, fruitsalades of gewoon brood
Biertje gaat er nu ook wel in
Bij vrouwen moet je ze gewoon negeren. Dan komen ze ineens met dubbele kracht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze onduidelijk zijn / verschillende signalen geven dan willen ze je gewoon niet genoeg![]()
misschien zijn ze wel geintimideerd door haar latinatemperament.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja, dat werkt misschien nog bij die studentenmutsjes, maar normale vrouwen vallen daar niet voor hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Bij vrouwen moet je ze gewoon negeren. Dan komen ze ineens met dubbele kracht.
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar toch zien vele dat niet in. Het is wel lastig om dat een vriendin duidelijk te maken, als alle andere vrouwen tegen haar zeggen dat ze de trukendoos moet opentrekken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |