lijkt me logisch want het was hoogstwaarschijnlijk ook een vrouw.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is gewoon teveel beinvloed door een vrouw
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
lijkt me logisch want het was hoogstwaarschijnlijk ook een vrouw.
Hmm.. lijkt een mannetje te zijnquote:
quote:
uh.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie zegt dat het aan de vrouw ligt
Ze heeft geen zin meer, teveel gedoe, komt toch te dichtbij.. zoietsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:37 schreef Skv het volgende:
Vrouwen zijn ingewikkeld hoor.
Exlief maakt het eerst uit en wil me dan terug.
Scharrel 1 komt drie keer naar mij toe (andere kant van het land) en als ik naar haar wil dan vindt ze het ineens te ver![]()
Tja, onverwachtse leuke skv. Kan je het wel niet willen, ze probeert het tochquote:Scharrel 2 heb ik direct duidelijk gemaakt toen ik dr leerde kennen dat ik geen relatie wil maar begint wel ineens te zeuren dat ze me leuk vindt![]()
Blijkbaar had ze voor 3 weken iemand anders en was je niet zo geweldig als dat ze dachtquote:Scharrel 3 zit maanden achter me aan te vangen, ga ik met dr mee naar bed enzo, heel leuk, hoor ik daarna er drie weken niks meer van en daarna zit ze weer achter me aan te vangen
Dat vind ze ook van jou 'valt wel mee'quote:Scharrel 4 zoen ik zo nu en dan mee als ik dronken ben. Die valt wel mee.
Nouja.. boeiendquote:Scharrel 5 is niet goed wijs en heeft een vriend
Druk met andere scharrelsquote:Scharrel 6 wil wel afspreken, maar dan pas over vier weken
leuk voor de afwisselingquote:Scharrel 7 valt normaal op vrouwen.
Och allemaal best logisch zoquote:Echt, die lui slaan nergens op.
Nooit!quote:
1. lekker makkelijk toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:37 schreef Skv het volgende:
Vrouwen zijn ingewikkeld hoor.
Exlief maakt het eerst uit en wil me dan terug.
Scharrel 1 komt drie keer naar mij toe (andere kant van het land) en als ik naar haar wil dan vindt ze het ineens te ver
Scharrel 2 heb ik direct duidelijk gemaakt toen ik dr leerde kennen dat ik geen relatie wil maar begint wel ineens te zeuren dat ze me leuk vindt
Scharrel 3 zit maanden achter me aan te vangen, ga ik met dr mee naar bed enzo, heel leuk, hoor ik daarna er drie weken niks meer van en daarna zit ze weer achter me aan te vangen
Scharrel 4 zoen ik zo nu en dan mee als ik dronken ben. Die valt wel mee.
Scharrel 5 is niet goed wijs en heeft een vriend
Scharrel 6 wil wel afspreken, maar dan pas over vier weken
Scharrel 7 valt normaal op vrouwen.
Echt, die lui slaan nergens op.
Cue, je bespaart me een hoop typewerk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze heeft geen zin meer, teveel gedoe, komt toch te dichtbij.. zoiets
[..]
Tja, onverwachtse leuke skv. Kan je het wel niet willen, ze probeert het toch
[..]
Blijkbaar had ze voor 3 weken iemand anders en was je niet zo geweldig als dat ze dacht
[..]
Dat vind ze ook van jou 'valt wel mee'
[..]
Nouja.. boeiend
[..]
Druk met andere scharrels
[..]
leuk voor de afwisseling
[..]
Och allemaal best logisch zo![]()
maar ja ingewikkeld kan je het vinden![]()
Ja, wie is hier nou de secretaresse, jij of ik?quote:
Doe je werk dan eensquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:42 schreef Kluts het volgende:
Ja, wie is hier nou de secretaresse, jij of ik?
Het zijn de mannen die vaak dubbele agenda's hebben en dan verschillende signalen geven, waardoor vrouwen met vriendinnen gaan praten omdat ze het niet meer snappen, die vervolgens met idiote theorieën komen aanzetten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Nooit!
Het zijn de vrouwen die altijd maar van allerlei theorieën gaan bedenken bij alles dat we zeggen
Waardeloze secretaresse ben ik.quote:
7 heb ik al geprobeerd een tijdje geleden met dr. Semi-succesvol.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:40 schreef dawg het volgende:
[..]
1. lekker makkelijk toch?
2. geen probleem, je bent duidelijk geweest.
3. is het geen vent?
4. oki.
5. stom wijf dan, die zou ik geen blik waardig meer gunnen.
6. nou, dan regel je voor de komende 4 weken wat anders.
7. trio dus.
Nee hoor, het is perfect pizza weerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in pizza, dat is toch raar? Super heet en dan pizza willen
Gelukkig heb ik pizza's in de vriezer liggen
Pfffff ik dacht ga na 15:00 uur zonnen, Maaruh best heet
Dit klopt wel. Ik heb altijd wel een dubbele agenda, maar ik ga er ook nooit vanuit dat ik de enige ben voor een vrouw waar ik mee bezig ben. Hoewel ik natuurlijk zeg van wel. En vrouwen onderling.. Waardeloos.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:43 schreef Monedita het volgende:
[..]
Het zijn de mannen die vaak dubbele agenda's hebben en dan verschillende signalen geven, waardoor vrouwen met vriendinnen gaan praten omdat ze het niet meer snappen, die vervolgens met idiote theorieën komen aanzetten.
Hoe krijg je dat voor elkaar dan, dat die vrouwen elkaar kennenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:43 schreef Skv het volgende:
[..]
7 heb ik al geprobeerd een tijdje geleden met dr. Semi-succesvol.
En jullie hebben makkelijk lullen, elke vrouw brengt haar eigen problemen weer met zich mee. En een aantal van ze kent elkaar ook nog.Dat is echt instant drama altijd.
Nou dan, dan maak je het toch zelf ingewikkeld?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Ik heb altijd wel een dubbele agenda, maar ik ga er ook nooit vanuit dat ik de enige ben voor een vrouw waar ik mee bezig ben. Hoewel ik natuurlijk zeg van wel. En vrouwen onderling.. Waardeloos.
true that. ik begrijp ook niet goed hoe je het volhoudt, 7 van die figuren tegelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:43 schreef Skv het volgende:
[..]
7 heb ik al geprobeerd een tijdje geleden met dr. Semi-succesvol.
En jullie hebben makkelijk lullen, elke vrouw brengt haar eigen problemen weer met zich mee. En een aantal van ze kent elkaar ook nog.Dat is echt instant drama altijd.
Ik las dat je tegen 1 van die vrouwen duidelijk hebt gezegd dat je geen relatie wil, dan vind ik het voor de rest ook gewoon haat probleemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Ik heb altijd wel een dubbele agenda, maar ik ga er ook nooit vanuit dat ik de enige ben voor een vrouw waar ik mee bezig ben. Hoewel ik natuurlijk zeg van wel. En vrouwen onderling.. Waardeloos.
Dit dusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou dan, dan maak je het toch zelf ingewikkeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |