De mijne is helemaal aan het sporten en trainen en wilt gezond eten. Irritant soms.....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
De mijne kwam vanmorgen al uit eigen beweging met dit idee.
een vrouw in mijn vrienden groep drinkt altijd bier met ons mee. we hebben haar dan ook bestempeld als one of the guysquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:02 schreef Monedita het volgende:
[..]
De tijden dat vrouwen geen bier drinken zijn furbei
Vrouwen die geen bier drinkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:02 schreef Monedita het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het er amper met haar over, maar als ik dan hoor "ja, hij belde of ik 300 euro kan overmaken naar hem omdat hij een boete moet betalen en vast zit ( en dit is er nog een die meevaltquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:01 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik heb ook echt precies zo een vriendin. Ze doet het zelf en idd typisch, altijd van die foute gasten, maar dan wel willen janken.Ik trek mijn mond pas open als elk gesprek heel subtiel weer die kant op wordt geduwd. Maar dan ben ik ook wel wat minder aardig en minder subtiel
misschien een neuroot daten... gewoon voor de uitdaging??quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je eenmaal doorhebt hoe vrouwen in elkaar zitten is er vaak geen kunst meer aan
Nein.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:02 schreef Monedita het volgende:
[..]
Mannen zijn ook maar menschen hoor. Als jij de liefde van je leven hebt en ze gaat raar doen dan ben jij ook verdrietig. Als jij met je pener gewoon uit lust vrouwen versiert en er doet eentje moeilijk, dan zul je daar geen traan om laten nee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan ben ik daar mee bezig en niet met mijn vrienden die dan alleen maar zeggen van "ach, er zijn altijd andere hoertjes maat"
DusjaMijn mannelijke vrienden kunnen niet eens helpen met die theorien al zouden ze dat willen.
Eindelijk ja! Vanmorgen lekker in de tuin gezeten, nu staat de zon er vol op, dus dat is me ietsje te warm.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola chick
Ja heerlijk hè? Eigenlijke terrasjesweer
Daar hebben ze pas sinds kort schoon waterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:04 schreef Drommeldaris het volgende:
In Groningen is het redelijk normaal dat de vrouwen bier drinken
Uhuhquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:02 schreef Monedita het volgende:
[..]
De mijne gelukkig niet!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De mijne is helemaal aan het sporten en trainen en wilt gezond eten. Irritant soms.....
Dus even bekijken hoe ik het op ga lossen
Heb nu al 6 weken trek in pizza
fixedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je eenmaal doorhebt hoe labiele vrouwen in elkaar zitten is er vaak geen kunst meer aan
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Daar hebben ze pas sinds kort schoon water
Ik heb Corona en citroen... Misschien dat er vanavond toch een paar flesjes leeg rakenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh
Ik hou van bier
Hmmmm ik heb lekker 24 flesjes Kronenbourg koud staan
Verleiding is groot..... Heeeeeel groot
Voor mannen is het ook pas serieus als ze die chick een tijd onder je arm zien. Alles wat 1x voorbij komt zijn ze sowieso de week erna alweer vergeten!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:04 schreef Monedita het volgende:
[..]
Mannen zijn ook maar menschen hoor. Als jij de liefde van je leven hebt en ze gaat raar doen dan ben jij ook verdrietig. Als jij met je pener gewoon uit lust vrouwen versiert en er doet eentje moeilijk, dan zul je daar geen traan om laten nee.
Ik werp mezelf wel andersoortige uitdagingen opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien een neuroot daten... gewoon voor de uitdaging??
en niemand die haar ziet zitten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:03 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
een vrouw in mijn vrienden groep drinkt altijd bier met ons mee. we hebben haar dan ook bestempeld als one of the guys
klopt dan ben ik ook verdrietig, maar dan wordt het alsnog niet besproken onder vrienden.....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:04 schreef Monedita het volgende:
[..]
Mannen zijn ook maar menschen hoor. Als jij de liefde van je leven hebt en ze gaat raar doen dan ben jij ook verdrietig. Als jij met je pener gewoon uit lust vrouwen versiert en er doet eentje moeilijk, dan zul je daar geen traan om laten nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |