Ja dat zei ik toch al, hij is mooi bescheiden!quote:
Oh wacht, dat voskussen, is dat dat ding met oren?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb die sterrenhoeslakens nu voor op de bank, en die voskussens die zijn echt megagroot, en dat babydekbedsetje met die wasbeertjes![]()
Ah gos wat een dropje, die neem je zo in je tas meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
We kwamen Bruno weer tegen tussen de middag, och wat is die toch om op te eten.
16 jaar, ziet amper wat nog, maar zo een lief ding.
Hij is pas nog onder narcose geweest omdat ie een hele nare ontsteking had bij een kies en de da hem daar niet voor in wilde laten slapen maar hem wilde helpen en hij is weer als nieuw nu
Nope, die had ik niet genomen, dat pluchen spul is niet fijn icm met vogelpoepquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik toch al, hij is mooi bescheiden!
Heb je ook nog een kussen met oren besteld?
Nee, die kussens met die vossenkop erop, waren er in groen en oranje, ik heb beide kleurenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wacht, dat voskussen, is dat dat ding met oren?
Wowquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_2125_020R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.45]&set=key[width],value[3950]&set=key[height],value[4619]&set=key[x],value[55]&set=key[y],value[757]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die had ik nog niet gezien
Prachtig kereltje jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
We kwamen Bruno weer tegen tussen de middag, och wat is die toch om op te eten.
16 jaar, ziet amper wat nog, maar zo een lief ding.
Hij is pas nog onder narcose geweest omdat ie een hele nare ontsteking had bij een kies en de da hem daar niet voor in wilde laten slapen maar hem wilde helpen en hij is weer als nieuw nu
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
leuk hoor zo'n klantenservice chat, krijg ik een berichtje krijgt dat er enkele minuten wachttijd is, soit, maar ik hang nu al 20 minuten in de wacht
quote:Vanwege grote drukte kan het zijn dat uw vraag niet gelijk beantwoord wordt, hou rekening met een wachttijd van enkele minuten. Alvast bedankt voor uw begrip.
U chat momenteel met Mark
Mark: Welkom op de Live Advies Desk van create2fit
Mark: ( Houdt u er rekening mee dat een reactie van onze kant enige tijd kan duren, vanwege de grote drukte ).
Thomas: joehoe?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |