quote:Op maandag 8 april 2013 20:09 schreef seiramu het volgende:
Mango, banaan, melk in blender stoppen = goddelijk
Een groene?quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:46 schreef Elan het volgende:
Weet iemand wat Joe hier voor sapje drinkt in FSAND?
[ afbeelding ]
Is van die film ik weet dus niet precies wat er in gaat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Een groene?Zal wel iets met spinazie of met wheatgras zijn.
Boerenkool en Bleekselderij. Weet niet, de appels zullen het dan wel meer fruitig maken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Is van die film ik weet dus niet precies wat er in gaat.
6 Kale Leaves
1 Cucumber
4 Celery Stalks
2 Green Apples
1/2 Lemon
1 piece of ginger
Kale Leaves wat is dat? En 1 piece of ginger is dus gember maar één stuk klinkt ook vrij algemeen. Celery Stalks ook geen idee wat het zijn...
Gewoon fruit kopen op de markt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:31 schreef Kitlerrr het volgende:
Nieuwe smoothieaddict hier.
Nu maak ik steeds smoothies met magere yoghurt, muesli, beetje multivitsap en variërende soorten bevroren fruit van de appie.
Maar ik vind die doosjes fruit soms wel aan de prijs. Weet iemand waar ik dit goedkoper kan vinden?
Of een zak diepvriesfruit kopen bij de Makro. Of fruit kopen in de aanbieding, op de makrt of bij de Turkse supermarkt en zelf invriezen. Ik had pas een kist met 7 mango's voor 2,50 en heb die zodra ze goed rijp waren ingevroren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:31 schreef Kitlerrr het volgende:
Nieuwe smoothieaddict hier.
Nu maak ik steeds smoothies met magere yoghurt, muesli, beetje multivitsap en variërende soorten bevroren fruit van de appie.
Maar ik vind die doosjes fruit soms wel aan de prijs. Weet iemand waar ik dit goedkoper kan vinden?
Oke, goede tips! Dankjewel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Of een zak diepvriesfruit kopen bij de Makro. Of fruit kopen in de aanbieding, op de makrt of bij de Turkse supermarkt en zelf invriezen. Ik had pas een kist met 7 mango's voor 2,50 en heb die zodra ze goed rijp waren ingevroren.
Je hoeft trouwens niet perse bevroren fruit er in te doen natuurlijk, vers kan ook
Dankje!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:55 schreef Tanin het volgende:
Lidl heeft *soms* goedkopere zakken bevroren fruit dan de appie.
Maar voor echt goedkoop fruit idd de markt.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:39 schreef Noek het volgende:
Men moet iets 10x proeven voordat het lekker wordt, heb ik eens gelezen. Met ijs en Twix had ik dat gevoel helemaal niet maar vooruit, hardcore it is.
Nee da's aanstellerij.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:36 schreef Tanin het volgende:
Want als je 18 jaar lang met tegenzin ontbijt en elke ochtend last hebt van darmklachten, en het je opvalt dat als je diezelfde maaltijd 2 uur later eet er niets aan de hand is, dan is dat aangeleerd?
Als ik een knuppel tegen jouw hoofd sla en het doet pijn, is dat aangeleerd?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:36 schreef Tanin het volgende:
Want als je 18 jaar lang met tegenzin ontbijt en elke ochtend last hebt van darmklachten, en het je opvalt dat als je diezelfde maaltijd 2 uur later eet er niets aan de hand is, dan is dat aangeleerd?
maar leg eens uit, wat de wenselijke voordelen van elke ochtend overgeven zijn, als we toch even bijdehand willen zijn?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:40 schreef Kandijfijn het volgende:
Morgens niks weg kunnen krijgen is trouwens gewoon een aangeleerde gewoonte.
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn blender is vanochtend mid- smoothing kapot gegaanik kon mijn sapje afmaken met de staafmixer maar ik denk niet dat die bevroren fruit aankan.
Shit.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tip van mijals je niet écht een hele sterke blender hebt of als je snel klaar wil zijn, gooi
het doosje leeg in de blender en laat het even een kwartiertje ofzo ontdooien dan de (soja) melk erbij
en dan ben je in 3 minuten klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |