SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
jawel, met Korea is koreaboo en daar hoort geen manga/anime bijquote:
welk kijk jij dan? heb zojuist Death Note gedownloadquote:
hou opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:38 schreef Beach het volgende:
[..]
jawel, met Korea is koreaboo en daar hoort geen manga/anime bij
jouw mening is slechtquote:
Tot nu toe alleen K-on en Elfenlied. Death Note lijkt me ook wel leuk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
welk kijk jij dan? heb zojuist Death Note gedownload
K-on schijnt niet slecht te zijn volgens het weeaboo anime topic net zoals Steins Gate, ik ga ook nog Cowboy Bebop downloadenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen K-on en Elfenlied. Death Note lijkt me ook wel leuk.
jij ook als je gaat spoilerenquote:
kus lobbiquote:
dat was onder invloed van een vriendinnetje, dat telt nietquote:
K-on is leuk, hoewel soms wel lesbische trekjes en overall best een meisjesserie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
K-on schijnt niet slecht te zijn volgens het weeaboo anime topic net zoals Steins Gate, ik ga ook nog Cowboy Bebop downloaden
jmmr, nog wel gedate?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:42 schreef Beach het volgende:
[..]
dat was onder invloed van een vriendinnetje, dat telt niet
pomf =3quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
K-on is leuk, hoewel soms wel lesbische trekjes en overall best een meisjesserie.
MOÉ MOÉ :3
nee :S ze was half bezet ofzoquote:
jmmr jmmrquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:43 schreef Beach het volgende:
[..]
nee :S ze was half bezet ofzo
Samurai Champloo is wel wat voor je Peter
wat is je steam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Moé moé :3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |