Ik had eerder reacties als 'hahahah' verwacht maar 2 van de 2 reacties op mijn quote zijn bloedserieusquote:
Ik wist er vooraf niet vanaf, die kameraad van me had wat foto's op facebook gezet en zei dat het het vetste huisfeest ooit was. Als iemand in mijn omgeving zo'n feest zou geven dan zou ik daar ook graag een kijkje komen nemen. Alleen ken ik nou weer niet zoveel rijke mensenquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je die al bedoelde. Dat was een schitterend feest. Kost een paar knaken maar dan heb je ook wat.
Wel grappig, ik dacht dat het een redelijke incrowd bedoeling was. Maar men wist het dus wel te vinden. Wat ook wel de bedoeling is van zo'n feest.
Dat feest was best goed georganiseerd. Niet heel erg project X, maar dat zal verder iemand een worst wezen. Mensen kwamen letterlijk met bussen en auto's vanuit het hele land naar de achterhoek waar die vent dat huis had.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:45 schreef Zechs het volgende:
[..]
Ik wist er vooraf niet vanaf, die kameraad van me had wat foto's op facebook gezet en zei dat het het vetste huisfeest ooit was. Als iemand in mijn omgeving zo'n feest zou geven dan zou ik daar ook graag een kijkje komen nemen. Alleen ken ik nou weer niet zoveel rijke mensen
Tja, het niveau van TS was al redelijk duidelijk, maar de reactie op jouw post bevestigde dat nog eens.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik had eerder reacties als 'hahahah' verwacht maar 2 van de 2 reacties op mijn quote zijn bloedserieus
Waar gaat dit heen, mensen.
Ik doe hbo moppquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja, het niveau van TS was al redelijk duidelijk, maar de reactie op jouw post bevestigde dat nog eens.
Nou uh schaam je dood dan ' mop'quote:
Snap niet waarom.. Beauty boven brains zeg ik altijd, hihiquote:
Ohw, dus mijn aanbod van 1 September, sla je afquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:47 schreef Linda94 het volgende:
Ik ga sowieso 31 augustus wel een kijkje nemen..
Haha weet ik nog niet..quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ohw, dus mijn aanbod van 1 September, sla je af?!
jij bent niet lief, stommerik!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:01 schreef Faaluser het volgende:
Nu maar wachten totdat een gek een vlammenwerper mee neemt en dat paupervolk welke van mening zijn dat Project X een goede film was eens een lesje wordt geleerd.
Het is ook maar een subtiele waarschuwing. Op een onofficieel festijn waar 9000+ mensen komen, is het gewoon niet te voorkomen dat er tussen die enorme groep een aantal labiele personen is die snode plannen hebben. Wees dus voorzichtig, meisje.quote:
Oke, bedankt papa...quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:04 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Het is ook maar een subtiele waarschuwing. Op een onofficieel festijn waar 9000+ mensen komen, is het gewoon niet te voorkomen dat er tussen die enorme groep een aantal labiele personen is die snode plannen hebben. Wees dus voorzichtig, meisje.
En nu maar hopen dat er binnen nu en 24 uur een tumor op jouw hersenstamquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:01 schreef Faaluser het volgende:
Nu maar wachten totdat een gek een vlammenwerper meeneemt en dat paupervolk welke van mening zijn dat Project X een goede film was eens een lesje wordt geleerd.
Sukkelquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef Linda94 het volgende:
Oké, ik ben dus best wel een beetje dom. Ik ben in die periode op vakantie...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doodsverwensing.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat er binnen nu en 24 uur een tumor op jouw hersenstam
wordt gevonden..
Zeg maar rustig "trut".. Heb wel een paar vrienden die er wel zin in hebben, hahaquote:
TRUT !quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:21 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Zeg maar rustig "trut".. Heb wel een paar vrienden die er wel zin in hebben, haha
quote:
Ik snik of boehoe verder niet. Alleen de modjes zijn daar volgens mij niet zo blij mee. Tevens was het een verwijzing naar het einde van de 'Project X'-film.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Boehoe snik snik snik.
Ik zeg nergens dat ik hoop dat het een kwaadaardige tumor is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |