Denk ik niet, hier in de omgeving is zoiets 2 keer georganiseerd geweest (onder de naam Botellon) en 2 keer werd het van Facebook verwijdert.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:03 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Denk dat de vele mensen die nog wél gaan wel zorgen dat het doorgaat( of die organisator, of bewoners van het huis nu willen of niet
)
Iemand die zich voordoet als meisje van 18 proberen te versierenquote:
Ja, wat een bak hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Iemand die zich voordoet als meisje van 18 proberen te versieren
Wellicht een cursusje spelling met name interpunctie?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Verstandig..
Wellicht een vetwijzing naar een cursus begrijpend lezen. ?
Volgens mij staat het toch heel duidelijk in dit topic dat de pagina
allang en breed verdwenen is.
dat kopt die heb ik heel erg heel erg harT nodigquote:Op zondag 29 juli 2012 22:03 schreef Antwoordapparaat het volgende:
[..]
Wellicht een cursusje spelling met name interpunctie?Heb de laatste twee pagina's niet doorgelezen, sorry hoor ik zal het nooit meer durven.
Maakt niets uit, lief bescheiden, onzijdig antwoordapparaatje van mequote:Op zondag 29 juli 2012 22:03 schreef Antwoordapparaat het volgende:
[..]
Wellicht een cursusje spelling met name interpunctie?Heb de laatste twee pagina's niet doorgelezen, sorry hoor ik zal het nooit meer durven.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:05 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Maakt niets uit, lief bescheiden, onzijdig antwoordapparaatje van me
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:04 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Kun je de link updaten? Ik kom alleen op facebook.com/events.
quote:
quote:
njaaaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:00 schreef Verbodsbord het volgende:
https://www.facebook.com/events/437494306295718/
Party is back on?
Volgens mij een kloontje :pquote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol check die organisator Katsumi. Die is helemaal ready.![]()
Mijn idee van tieners die films ga nadoen en denken dat ze daarmee uniek zijn en ook niet voor de gevolgen hoeven op te draaien zoals in de films. Ergo films zo serieus nemen dat je daarmee zelfs bereidt bent je toekomst op het spel te zetten.quote:
Ik dus! Het word gezellig in Harenquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:24 schreef 9611Niels het volgende:
Wie gaat er naar de Project X party in Groningen?
link van evenement of andere informatzionquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:24 schreef 9611Niels het volgende:
Wie gaat er naar de Project X party in Groningen?
Harenquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:41 schreef Heester het volgende:
[..]
Ik dus! Het word gezellig in Haren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |