Well, yeah. Basically right. Ik denk eigenlijk dat het flink uit de hand gaat lopenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:46 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Het is geen hoax, want er komen toch genoeg mensen, hihi!``
En daarom wil ik er bij zijn! Gewoon om het te zien!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:00 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Well, yeah. Basically right. Ik denk eigenlijk dat het flink uit de hand gaat lopen
Deze man is zo'n baas _Oquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:02 schreef gosschalks het volgende:
Volgens mij is dat hele idee van "project x" gebaseerd op een waar gebeurd feestje een aantal jaar geleden. Toen had iemand via myspace een bericht geplaatst dat er een feestje thuis was, was iedereen gekomen uit allerlei windstreken, en werd alles met de grond gelijk gemaakt. Ach ja ieder z'n ding.
http://www.dailymail.co.u(...)pace-party-hell.html
klopt, maar dat stond gegeven op de Facebook site.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:47 schreef RBWO het volgende:
[..]
Even op google maps gekeken. Dat is gewoon een rijtjeshuis?
Gaat wat worden als daar 8000 man heengaatquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:50 schreef Linda94 het volgende:
[..]
klopt, maar dat stond gegeven op de Facebook site.
is 8000 man niet beetje veel voor rijtjes huisquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:50 schreef RBWO het volgende:
[..]
Gaat wat worden als daar 8000 man heengaat.
Afgelopen maand bedoel je?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:40 schreef Zechs het volgende:
Heb wel eens van een kameraad gehoord dat hij naar een Project X party bij rijkelui thuis is geweest in het noorden des lands. Hadden ook allerlei coole stunts daarbij, denk niet dat dat hier gaat gebeuren
Als je het maar veilig doet, meid.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:55 schreef Linda94 het volgende:
haha heb geen idee, ik ga gewoon rond een uurtje of half 11 naar die straat..
Ja, in Haren of daar in de buurt. Weet de details verder niet, alleen dat het een Project X feestje was.quote:
Hoe zag dat er verder uit dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:14 schreef Zechs het volgende:
[..]
Ja, in Haren of daar in de buurt. Weet de details verder niet, alleen dat het een Project X feestje was.
Geen idee, ik heb een foto gezien van iemand die van 1 of andere toren afspringt (boomhut ofzo, lijkt net een wachttorenquote:
Ik wel.. Ik zie mijn vriend toch anderhalf jaar niet meer, dus ga ff flink de beest uithangen! hihiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je het maar veilig doet, meid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |