Ga jij er ook naartoe? Ik kan het niet laten om toch even te kijken, hihi!quote:Op maandag 23 juli 2012 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Ja dat zal inderdaad wel flink uit de hand gaan lopen ja ;p
Dat is overal in Amsterdam te krijgen, dusja..quote:
Haha het is best wel grappig inderdaad. maar geen idee hoe serieus ik het nu moet nemenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:32 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ga jij er ook naartoe? Ik kan het niet laten om toch even te kijken, hihi!
Ik kom sowieso wel, en nee, ik fok je niet..quote:Op maandag 23 juli 2012 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha het is best wel grappig inderdaad. maar geen idee hoe serieus ik het nu moet nemen
Maar hoe kan dit goedgekeurd worden met vergunningen alles?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:37 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik kom sowieso wel, en nee, ik fok je niet..
Geen idee, ik ben de organisator niet..quote:Op maandag 23 juli 2012 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit goedgekeurd worden met vergunningen alles?
En is het serieus in 1 huis?
Denk dat 8000 man bij elkaar zich snel gaan vervelen inderdaadquote:
Ja bedoel ikquote:Op maandag 23 juli 2012 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat 8000 man bij elkaar zich snel gaan vervelen inderdaad
Waar is het dan? er staat nergens informatie over waar het gehouden wordquote:Op maandag 23 juli 2012 23:43 schreef Linda94 het volgende:
Haha heel simpel. Ik ga met een aantal vrienden/vriendinnen.. Sowieso komen er mensen en als het te saai wordt gaan we een club in!
Hier is het: Arntzeniusweg 76quote:Op maandag 23 juli 2012 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar is het dan? er staat nergens informatie over waar het gehouden word
Het is geen hoax, want er komen toch genoeg mensen, hihi!``quote:Op maandag 23 juli 2012 23:43 schreef OudeBok het volgende:
Slechtste hoax van het jaar waarschijnlijk. Ik ken ook een paar mensen die gaan, haha.
Dan kom ik op foto's uit van ene Karleen Moebe?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:46 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Welke link? De fb link staat in de post.
Op Decibel komen zo'n 40.000 man. Dat gaat echt niet saai worden, vriend.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat 8000 man bij elkaar zich snel gaan vervelen inderdaad
Het was ook sarcasme, vriendquote:Op maandag 23 juli 2012 23:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op Decibel komen zo'n 40.000 man. Dat gaat echt niet saai worden, vriend.
Een richkid.quote:
DM me maar als je er bent de 31ste, als het echt is kom ik wel ff kijkenquote:
Oh, sorry, vriend. Dat gaat makkelijker als je dingen als intonatie en gezichtsexpressies enzo hebt, vriend.quote:
Geeft niet, vriendquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh, sorry, vriend. Dat gaat makkelijker als je dingen als intonatie en gezichtsexpressies enzo hebt, vriend.
Daar word al genoeg gevochten hoor, tussen alle dranks en drugsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:15 schreef Linda94 het volgende:
Gelukkig, jullie zijn vrienden! Niet gaan vechten dan hè die 31 augustus.. En anders komt tante linda wel tussen beiden staan..
Als ik maar geen klappen hoef te vangen en als er ook maar niet om mij gevochten wordt..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar word al genoeg gevochten hoor, tussen alle dranks en drugs
Kreeg je niet eens het Antwoordapparaat??quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:22 schreef Antwoordapparaat het volgende:
Ik heb de desbetreffende telefoonnummer gebeld maar helaas, nam niet op
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:24 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Kreeg je niet eens het Antwoordapparaat??Lekker toepasselijk bij je UN.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:24 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Kreeg je niet eens het Antwoordapparaat??Lekker toepasselijk bij je UN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |