Denk ik niet, hier in de omgeving is zoiets 2 keer georganiseerd geweest (onder de naam Botellon) en 2 keer werd het van Facebook verwijdert.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:03 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Denk dat de vele mensen die nog wél gaan wel zorgen dat het doorgaat( of die organisator, of bewoners van het huis nu willen of niet
)
Iemand die zich voordoet als meisje van 18 proberen te versierenquote:
Ja, wat een bak hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Iemand die zich voordoet als meisje van 18 proberen te versieren
Wellicht een cursusje spelling met name interpunctie?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Verstandig..
Wellicht een vetwijzing naar een cursus begrijpend lezen. ?
Volgens mij staat het toch heel duidelijk in dit topic dat de pagina
allang en breed verdwenen is.
dat kopt die heb ik heel erg heel erg harT nodigquote:Op zondag 29 juli 2012 22:03 schreef Antwoordapparaat het volgende:
[..]
Wellicht een cursusje spelling met name interpunctie?Heb de laatste twee pagina's niet doorgelezen, sorry hoor ik zal het nooit meer durven.
Maakt niets uit, lief bescheiden, onzijdig antwoordapparaatje van mequote:Op zondag 29 juli 2012 22:03 schreef Antwoordapparaat het volgende:
[..]
Wellicht een cursusje spelling met name interpunctie?Heb de laatste twee pagina's niet doorgelezen, sorry hoor ik zal het nooit meer durven.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:05 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Maakt niets uit, lief bescheiden, onzijdig antwoordapparaatje van me
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:04 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Kun je de link updaten? Ik kom alleen op facebook.com/events.
quote:
quote:
njaaaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:00 schreef Verbodsbord het volgende:
https://www.facebook.com/events/437494306295718/
Party is back on?
Volgens mij een kloontje :pquote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol check die organisator Katsumi. Die is helemaal ready.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |