Ja, snap ik.. Ik kon ook gaan en staan wanneer ik wilde voor mijn relatie.. maar dat is nu verleden tijd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Ben ik even blij met mijn vrijgezelle leven
Echte FOK!ker
Pfoe dat jij die vrijheid in hebt kunnen leveren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:34 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ja, snap ik.. Ik kon ook gaan en staan wanneer ik wilde voor mijn relatie.. maar dat is nu verleden tijd.
Ja snap ik. Bij de meeste mannen wel geloof ik..quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pfoe dat jij die vrijheid in hebt kunnen leveren.
Ik zou echt heeeeel slecht zijn met relaties, wat ik sowieso al ben
Ik ga niet vreemd om te kwetsen. Maar het gebeurt gewoon. Kan er niks aan doen
Lekker feesten en lol hebben, en ja dan gebeuren er dingen van zelf
Haha true story.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ja snap ik. Bij de meeste mannen wel geloof ik..
Haha okee.. maar jij bent ook geen 15 meer volgens mij..quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha true story.
Maar ik doe wel mijn best hoor, om eindelijk eens een keer echt volwassen te worden
Echter..._O- het leven is nu nog te leuk om te serieus te zijn.
Neequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:39 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Haha okee.. maar jij bent ook geen 15 meer volgens mij..
zoiets dacht ik al..quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
NeeRam er maar 9 jaar bij op
niet liegenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:26 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben wel blond, maar geen DOM blondje..
1 september in Groningen gaat sowieso door. Danceinthepark punt nl alle info en line up.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:40 schreef Exentric90 het volgende:
Als dat in Groningen echt door gaat op 1sept. Dan fuck het slapen pak volgende dag smiddags dan wel de trein weer terug.
Straks eens kijken als ik weer thuis ben;)quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
1 september in Groningen gaat sowieso door. Danceinthepark punt nl alle info en line up.
Omdat de film helemaal crazyyy was en dit feest dus oowk hahah xDquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:13 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom denken mensen eigenlijk dat dit leuk gaat worden?
Omdat het aan je zelf ligt als je het niet leuk hebt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:13 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom denken mensen eigenlijk dat dit leuk gaat worden?
ja man, alleen daaraan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:44 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Omdat het aan je zelf ligt als je het niet leuk hebt?
Denk dat de vele mensen die nog wél gaan wel zorgen dat het doorgaatquote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou er ook naartoe gaan maar ik zie dus dat de facebook pagina dood is en het niet eens zeker meer is of het überhaupt doorgaat. Ik moet uit het Oosten komen dus die gok ga ik niet wagen.
Het zou allang niet meer bij dat huis gegeven worden hoor, er zou een nieuwe locatie komen en ze hadden zelfs een sponsor gevonden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:03 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Denk dat de vele mensen die nog wél gaan wel zorgen dat het doorgaat( of die organisator, of bewoners van het huis nu willen of niet
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |