Uh normaal niet neequote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Toch maar wat beter slapen volgende keer.
[..]
Is toch niets mis mee
En het is onbewolkt. OMG!quote:
Er hangen borden, ooit wel eens naar gekekenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik Heb best goed geslapen![]()
Er gaat van spoor 1 om 8:26 een trein naar Heiloo en om 8:37 eentje naar Hwd. En die laatste is er altijd om 8:30 al. Maar nu was die van 8:26 5 min te laat en ik stapte natuurlijk gewoon in
Op een soortgelijke manier bezorgde ik mezelf een paar weken geleden wat extra overstappen toen ik ineens naar Schiphol ging in plaats van Haarlemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Er gaat van spoor 1 om 8:26 een trein naar Heiloo en om 8:37 eentje naar Hwd. En die laatste is er altijd om 8:30 al. Maar nu was die van 8:26 5 min te laat en ik stapte natuurlijk gewoon in
Altijd leukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zolang het maar een trein is he flashquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
hondaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:58 schreef crv het volgende:
Ow jaGoeiemorgen
Het is een bijzondere gedenkwaardige dag vandaag
Niet op gelet. Als er om 8:30 Virm op spoor 1 staat, spring ik erinquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Altijd leuk
Waren de borden wel aangepast of daar nog geen eens op gelet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
To work or not to workik heb er blaren vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Adem in, adem uit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:57 schreef crv het volgende:
Gisteren me weer rot geergerd aan die kutcaravans en campers.
überhaupt vakantiegangers die niet kunnen rijden
je hebt de Vierdaagse op je handen gelopen?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
To work or not to workSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
jij denkt dat ik uberhaupt zovveel loopquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt de Vierdaagse op je handen gelopen?
Nee, ik zie je al op een zolderkamertje:quote:
maar gelukkig breng ik niet 90% van mijn tijd door op fokquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik zie je al op een zolderkamertje:
[ afbeelding ]
Zoals 90% van FOK! overigens
Jaja, verkeerde trein. Je moest zeker kijken of ik nog thuis was he?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat lekker vandaag, in de verkeerde trein gestaptHeiloo maar weer eruit dan
Goede les voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet op gelet. Als er om 8:30 Virm op spoor 1 staat, spring ik erin
nope, guess againquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
honda
ze beginnen eindelijk aan je huis te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |