welke?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:18 schreef Kreator het volgende:
WAAROM IS DAT KUTLIEDJE NOU ALWEER OP DE RADIO..
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:26 schreef Kreator het volgende:
Will and the people - lion in the morning sun
Dat was em. Echt, ik krijg er aids van.
Lekker plaatje is datquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:12 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Call me, maybe anders een stuk erger.
Oh die kan ik wel aanhoren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:12 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Call me, maybe anders een stuk erger.
Ach, ik ken alleen het refreinquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
Ik vind 'm echt verschrikkelijk. Maar misschien komt dat ook omdat mijn zusje hem dag in dag uit draaide om de vijf minuten.
Oh, dat vind ik niet...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik ken alleen het refrein.
Maar er wordt zoveel op dat nummer gehaat terwijl het beter is dan alles wat jay-z en beyonce ooit gemaakt hebben.
nee, dat weet ikquote:
Wat is tegenwoordig wel gemaakt om een goed nummer te zijn dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat weet ik.
Ik wel, het is namelijk niet gemaakt om een goed nummer te zijn, maar als luchtig vermaak. Jay-z doet nog steeds alsof iets echts maakt.
echt bijna niks als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig wel gemaakt om een goed nummer te zijn dan?
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:55 schreef dawg het volgende:
[..]
echt bijna niks als je het mij vraagt.
maar goed, ik ben niet objectief want ik hou sowieso al meer van 60s/70s muziek.
Beviel het de buren ook?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb voor het eerst in jaren weer bijna helemaal bloot buiten gezeten. Dat beviel best goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |