Ik dacht Coca cola, gezien het fontje...quote:
Ook goed, light graagquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht Coca cola, gezien het fontje...
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een goed nummer zoeken op youtube en dan verzuipen in een oceaan aan crappy telefoon-opnames daar wat zonodig geupload moest worden. Kapotslaan die lui.
eens!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een goed nummer zoeken op youtube en dan verzuipen in een oceaan aan crappy telefoon-opnames daar wat zonodig geupload moest worden. Kapotslaan die lui.
quote:TV Enschede FM presenteert het TV-spektakel De Deure XXL o.l.v. Willie Oosterhuis & The Wallies ft. Theo Tap m.m.v. De Deure Huisband.
Deze avond barst uit zijn voegen met Nederlandse artiesten zoals Peter Beense, Peter Koelewijn, Dennie Christian, De Piraten Toppers, Vinzzent, Stef Ekkel en Grad Damen. Om 23.30 uur sluit de Band Mooi Wark de avond af met ‘Boer, bier & Rock ’n Roll’.
gecondoleerdquote:
Met een barkruk?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
2345 een keer begrepen door KLBquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Vorig jaar op 9gag, nu ook in de R&P SC.
Artiestennaam je weetzzquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:37 schreef Ripley het volgende:
Vinzzent met dubbel z, dat vind ik nog het ergste
Die gast is echt vreselijk idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:37 schreef Ripley het volgende:
Vinzzent met dubbel z, dat vind ik nog het ergste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |