Heb de laatste 20 minuten gezien. Heerlijke platte humor.quote:
Ben al geweest in mijn eigen stadquote:Op maandag 23 juli 2012 22:59 schreef AnneX het volgende:
Oh oh, wat was het leuk op de Parade.![]()
Gaán, al is het alleen al om de sfeer te beleven op het terrein!
Wij waren ook naar twee voorstellingen en hebben tussendoor gegeten en buiten genoten van
alle reuring.
Het zomerweer was ook mooi meegenomen.
Wie gaat er ook in Utrecht? of in Amsterdam.
Dóen.
Lulligquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Nou, in het noorden is de trein gewoon een stuk korter (1 treinstel) waardoor die nog net zo vol is als normaal.
en zwolle ligt eruitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Nou, in het noorden is de trein gewoon een stuk korter (1 treinstel) waardoor die nog net zo vol is als normaal.
Hier ook, maar dan nog was het half leeg (scheelt wel dat ze dit jaar geen zomerdienstregeling hebben, dus er rijden gewoon 4 treinen per uur richting Enschede). Volgens mij heeft iedereen vrij genomen in de eerste weken van de schoolvakanties omdat die zo laat vallen dit jaar. Heb het nog nooit zo extreem rustig gezien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Jup, veel mensen die ik ken zijn meteen deze week weg..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier ook, maar dan nog was het half leeg (scheelt wel dat ze dit jaar geen zomerdienstregeling hebben, dus er rijden gewoon 4 treinen per uur richting Enschede). Volgens mij heeft iedereen vrij genomen in de eerste weken van de schoolvakanties omdat die zo laat vallen dit jaar. Heb het nog nooit zo extreem rustig gezien.
Vanaf dit weekend pas.quote:
En dan gewoon géén treinverkeer via Zwolle mogelijk hèquote:
Wel wat treinverkeer geloof ik, maar wel behoorlijk beperkt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan gewoon géén treinverkeer via Zwolle mogelijk hèEr is maar 1 spoor richting de rest van Nederland vanaf het Noorden, handig
Vooral leuk als je met veel koffers ed naar (of van) Schiphol moet.
Waarom is dat, werkzaamheden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wel wat treinverkeer geloof ik, maar wel behoorlijk beperkt.
Ja, station Zwolle wordt (al geruime tjid) flink verbouwd.quote:
Dat is waar ja, ik ben er recent nog geweest maar wist niet dat het ook invloed had op het beschikbaar aantal sporenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, station Zwolle wordt (al geruime tjid) flink verbouwd.
In het weekend rijden er 0 treinen hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:45 schreef TAV74 het volgende:
Wel wat treinverkeer geloof ik, maar wel behoorlijk beperkt.
Trouwens tot vorige week niet echt naar de vakantie toegewerkt, maar deze week valt het zwaar. Gelukkig wel orde in de chaos weten te schappen dus ik weet in ieder geval nog wat er af moet deze week (als er geen leuke verrassingen tussendoor komen)...
Meeste tijd niet, weekje maar geloof ik. Plan was eerst om station Zwolle er een maand uit te gooien geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar ja, ik ben er recent nog geweest maar wist niet dat het ook invloed had op het beschikbaar aantal sporen
Ik heb het jaren gedaan in Utreg. Is het nog naast mn oude school? Puntenburg?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:59 schreef AnneX het volgende:
Oh oh, wat was het leuk op de Parade.![]()
Gaán, al is het alleen al om de sfeer te beleven op het terrein!
Wij waren ook naar twee voorstellingen en hebben tussendoor gegeten en buiten genoten van
alle reuring.
Het zomerweer was ook mooi meegenomen.
Wie gaat er ook in Utrecht? of in Amsterdam.
Dóen.
Tis goed te merken inderdaad, ik ging gisteren met de scooter en normaal komt er een hele zwerm fietsende schoolkinderen de pont af, nu 3 toeristenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:27 schreef TAV74 het volgende:
De vakantieperiode is wel echt begonnen hier zeg. 5 mensen op het station (waar het perron normaal vol staat)![]()
Nog 4 dagen
Dat had ik zondagavond en maandagochtend. Echt ook heeeeeeel erg, wat zou dat zijn?! Ik was er gewoon sjaggo van, en ook dat ken ik niet erg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vandaag ook helemaal geen zin om te gaan werken. Normaal kan ik goed mijn bed uitkomen en heb ik er wel zin in, maar vandaag....pffff.
Eerste keren op/in Moreelse park, áchter NS hoofdgebouw.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het jaren gedaan in Utreg. Is het nog naast mn oude school? Puntenburg?
Zondag was de pont helemaal vol met fietsenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis goed te merken inderdaad, ik ging gisteren met de scooter en normaal komt er een hele zwerm fietsende schoolkinderen de pont af, nu 3 toeristen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Zondag was de pont helemaal vol met fietsenook het middenstuk
Ooohquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eerste keren op/in Moreelse park, áchter NS hoofdgebouw.
Dat is nu de camping van de medewerkers.
Nú voor de deur van NS tot aan HC!
Ook onder de bomen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oooh
Je kan ook nooit eens verhuizen zonder dat ze iets veranderen he
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:55 schreef Vork het volgende:
Ik heb nog geen nieuw werk, maar wel regenboogworteltjes. Vanavond ga ik daar maar eens een salade mee maken
Die zijn veel belangrijkerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:55 schreef Vork het volgende:
Ik heb nog geen nieuw werk, maar wel regenboogworteltjes. Vanavond ga ik daar maar eens een salade mee maken
Gewone markten, boerenmarkten, natuurwinkels, sommige groenteboeren, maar ook wel eens in de supermarkt (bijv. Spar of Jumbo, via Willem & Drees). Er is zoveel meer te zien en te koop dan alleen de Albert Heijn om de hoek. En niet alleen qua groente.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:05 schreef Bluezz het volgende:
Zal eens beter opletten, maar in winkels waar wij komen zien we ze niet? Mss meer op markten of zo?
Ik heb een erg leuke dag op werk gehadquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Dat had ik zondagavond en maandagochtend. Echt ook heeeeeeel erg, wat zou dat zijn?! Ik was er gewoon sjaggo van, en ook dat ken ik niet erg.
Het ging wel weer toen ik eenmaal bezig was, bij jou ook?
Klopt, die hele EU-laag aan legislatie en ambtenaren is een zelfverrijkend clubje zonder realiteitszin.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:33 schreef borisz het volgende:
Ik moet naar hoge EU pief worden. Leuke regelingen heb je dan. Nu in TerZake.
Dan hebben we het niet alleen over MEP's en de commissarissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Klotequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Bbq was leuk. Ene zusje weggebracht en ze zei niks. Ik vroeg of ze alsjeblieft wat kon zeggen maar ik ben weer geeindigd met dikke dikke tranen en een nonchalant nergens mee zittend zusje. Ik wou dat ik dat kon. Dan had ik er geen moeite mee. Maar ik zal vast vannacht weer niet slapen met mn dikke ogen en hoofd vol snot. Ik zei hard snikkend toen ik wegliep dat zij voor mij een zusje is en ik t heel erg vind dat ik dat niet voor haar ben. Klotezooi![]()
Zeldzaam heerlijk is het buiten !quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was weer ouderwets gezellig bij onze vrienden. Lekker de hele middag/avond buiten doorgebracht met drankjes en hapas.
Hehe ik gister ook. Bbq met veel vlees natuurlijk.quote:
*knuf*quote:Op woensdag 25 juli 2012 06:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Zwaar hoofd en dikke ogen alleen van al dat huilen en denken. Ik ben nu al kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook niet zo, wist trouwens niet dat het van rijst gebrouwen is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor de liefhebbers van Chinees bier, bij de aldi hebben ze vanaf 1 Augustus Tsingtao in de aanbieding voor 2,02 de liter in flessen waar een Pint in zit.
Pils gebrouwen van rijst. Het is mij te zoet, dus de meeste Nederlanders zullen het wel lekker vinden.
Zaterdag moet ik werkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa, ik ga a.s. zaterdag naar de kermis. Kom ook!
Lange werkdag en dat de hele avond poetsen. Van 08:00 tot 22:15 werken is niet mijn hobbyquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ooh succes DH![]()
En waarom ben je kapot?
Klinkt goedquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor de liefhebbers van Chinees bier, bij de aldi hebben ze vanaf 1 Augustus Tsingtao in de aanbieding voor 2,02 de liter in flessen waar een Pint in zit.
Pils gebrouwen van rijst. Het is mij te zoet, dus de meeste Nederlanders zullen het wel lekker vinden.
Nope, witte wijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou citroen of limoen gebruiken ipv witte wijn
Ik vind oregano en thijm te zwaar voor kip, proef je weinig kip meer, knoflook en ui ipv die 2quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope, witte wijnGeeft net een apart smaakje wat erg lekker werkt.
In andere marinades doe ik het idd met citroen of limoen..
Wat valt er aan kip te proeven?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind oregano en thijm te zwaar voor kip, proef je weinig kip meer, knoflook en ui ipv die 2
Juist lekkerquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind oregano en thijm te zwaar voor kip, proef je weinig kip meer, knoflook en ui ipv die 2
Whut? Ui en knoflook minder zwaar dan tijm en oregano?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo eigenlijk.. en denk dat als ik het al lekker vind ik het alleen op kan etenquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat valt er aan kip te proeven?
Sunny...kijk even bij Kay die heeft bbq recipes !
Privé wil ik je het heerlijke koude komk.soeppie vooraf wel mailen.
Copyright is van iemand anders en het is nog niet gepubliceerd.
Zeker jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut? Ui en knoflook minder zwaar dan tijm en oregano?
Koop een goeie kip dan weet je hetquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat valt er aan kip te proeven?
Sunny...kijk even bij Kay die heeft bbq recipes !
Privé wil ik je het heerlijke koude komk.soeppie vooraf wel mailen.
Copyright is van iemand anders en het is nog niet gepubliceerd.
Geen probleem , het is jouw feestjequote:Op woensdag 25 juli 2012 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou dat ben ik dan niet met je eens
Oh jammer!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zaterdag moet ik werkenIk kan vrijdag wel
Vanavond hapje doen op het strandquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:10 schreef golfer het volgende:
Oh, best een goed idee om vanavond ook de Weber weer eens uit de garage te slepen.
quote:
Onbekende tentjes hier in de buurt? Dacht het niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:47 schreef Den_Haag het volgende:
Daar zijn de onbekende tentjes en de fiets voor uitgevonden
quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:51 schreef golfer het volgende:
Maar als je geluk hebt is er ergens nog wel een paar meter vrij om je handdoekje neer te leggen:
http://www.reddingsbrigade-bloemendaal.nl/beachcam
Kom daar maar eens met de autoquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Wijk aan Zee is denk wel te doen?
Hoe meer naar het Noorden hoe meer plek.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Wijk aan Zee is denk wel te doen?
Niet bij jou in de buurt maar wel bij mijquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Onbekende tentjes hier in de buurt? Dacht het niet.
Maar als je geluk hebt is er ergens nog wel een paar meter vrij om je handdoekje neer te leggen:
Toch alweer 01.00 uur hoor, toen je dat schreefquote:Op woensdag 25 juli 2012 06:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk gegeten AnneX![]()
EnLieLie, misschien slaap je nog niet. Zo laat is t nog niet bij jullie
.
Nou ja , Lie en je zit aan de andere kant van de Universe.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Toch alweer 01.00 uur hoor, toen je dat schreef
Leuk ook dat iedereen het leuk vind en dat het veel bekeken wordtquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja , Lie en je zit aan de andere kant van de Universe.
Te gek!
Leuk hoor, om 's ochtends wakker te worden en jullie blog te lezen...
Postduif ! Snailmail ! Werkt ook ...
naast de blogs en chats en fb...
quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Onbekende tentjes hier in de buurt? Dacht het niet.
Aha. En ze hebben de kentekenplaat toen ook later aangepast?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:15 schreef LieLie het volgende:
Oh en golfer, ik weet niet of je mijn reactie daar nog hebt gezien, maar het is wel de goede autoWij waren ook al verbaasd toen we hem op de plattegrond zagen staan met plaatje, maar de auto is dus later nog aangepast en door andere presidenten gebruikt.
Stoer ! En dan een bakje kwark- yoghurt erachteraan voor spierherstel zeggen de buren van de Slankies!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:18 schreef golfer het volgende:
25 minuten op de hometrainer gefietst.
*drup,drup,drup*
Olympisch voetbalquote:
Het lijkt idd wel of je gaat werkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist voor een habbekrats een nieuwe aktetas binnen gekregen via Marktplaats.
Dikke PVC neppert uit Turkije (stond ook in de advertentie), maar goede kwaliteit.
Eiwitjes, het gaat om de spiertjes en die hebben dat nodig voor goed herstel en krachtopbouw. (toch Steer?)quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Wilde perzikken, ik eet niet anders
En dat bakje zuivel na fietsen is wat lastig qua lactoseintol. maar dan zou ie wat soyayoghurt moeten nemen?
Voor honkbal geldt eigenlijk het zelfde als voor mannenvoetbal. Beste spelers doen niet mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Olympisch voetbalAfschaffen en inruilen voor Honkbal.
Korfbal dan, winnen we gegarandeerd een extra gouden medaille.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor honkbal geldt eigenlijk het zelfde als voor mannenvoetbal. Beste spelers doen niet mee.
Ja, maar voetbal heeft met het WK, EK en de andere continentale toernooien al toernooien die veel belangrijker zijn, dit is gewoon tweederangs en dat past niet bij de OS. Honkbal is inderdaad ook discutabel, maar als je dat toernooi gewoon open gooit zou het wel de belangrijkste prijs voor landenteams zijn/worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor honkbal geldt eigenlijk het zelfde als voor mannenvoetbal. Beste spelers doen niet mee.
Ik weet niet wat de slankies precies zeggen, maar alleen snelle eiwitten zoals whey hebben zin direct na het sporten om het spierherstel een impuls te geven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Eiwitjes, het gaat om de spiertjes en die hebben dat nodig voor goed herstel en krachtopbouw. (toch Steer?)
.??quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
.??
Noordkoreaan met de zuidkoreaanse vlag ofzo? Dat zou pijnlijk zijn
Trolololquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Noord-Korea wilde eerst niet aftrappen, uiteindelijk is de wedstrijd toch begonnen.
Is wel een enorme afgang, wedstrijd is nog bezigquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Noord-Korea wilde eerst niet aftrappen, uiteindelijk is de wedstrijd toch begonnen.
Ja ik kijk al de hele avondquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel een enorme afgang, wedstrijd is nog bezig
OKquote:
Oh, heb je het niet gemerkt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef Vork het volgende:
Ben ik de enige die daadwerkelijk ontopic is?
Yupsquote:Op donderdag 26 juli 2012 06:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog 3 weken Masterchef Allstars vanaf vandaag!![]()
Goeiemorgen! Iemand wakker?
Ik vind het hier nu al niet zo mooi meer, bewolkt en sombertjes.quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Hii Isa!![]()
Vandaag nog 1 dagje mooi weer. Helaas was dat t weer. Jammer vanwege de kermis maar hopelijk blijft t in ieder geval droog.
Hier ook bewolkt, wel 18 graden dus denk dat t wel warm wordt vanmiddag. Hoop t want gisteren niet in de zon gezeten. Heb ik vandaag nog 1 kans!quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het hier nu al niet zo mooi meer, bewolkt en sombertjes.
Jawel joh, kan alleen nog maar vandaagquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:43 schreef Sunnythesun het volgende:
strak blauw en nu al aardig warm hierHoop niet te, moet nog een hele bult oud papier wegbrengen zo..
Welnee.. voor morgen wordt hier het zelfde voorspeld als vandaag. En vanaf dit weekend een aangename temperatuur met af een toe een bui maar ook zon. Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jawel joh, kan alleen nog maar vandaag
Pas volgend weekend begint t weer beter te worden..
Ik ben een zonnegekquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welnee.. voor morgen wordt hier het zelfde voorspeld als vandaag. En vanaf dit weekend een aangename temperatuur met af een toe een bui maar ook zon. Ik zie het probleem nietAls het in Engeland ook zulk weer is ben ik heel blij. Zo warm als vandaag en gister zou balen zijn
Waar wij heen gaan is het nu net zo warm als hier
![]()
Vind ik ook en zo warm is het ook weer nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben een zonnegek. Las dat t van t weekend max 17 gr en zondag max 15 gr wordt en dat vind ik echt geen temperatuur voor deze zomer.
Zon = energie bij mij
Max 21 of zo, valt allemaal best mee. En ja dat is wel een temperatuur voor de zomer, je woont immers niet in Zuid-Frankrijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben een zonnegek. Las dat t van t weekend max 17 gr en zondag max 15 gr wordt en dat vind ik echt geen temperatuur voor deze zomer.
Zon = energie bij mij
Ik LOLDEquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:10 schreef De_Guidance het volgende:
‘Invoering euro effectiever dan VN-sancties’
DOOR JASPER IDDINK EN DE REDACTIE • DONDERDAG 26 JULI 2012, 12:28
Wanneer het regime van Assad zijn leger niet vóór 1 augustus terugroept naar de kazernes, zal het land automatisch toetreden tot de Europese Unie en de Eurozone. Met dit dreigement wil de Europese Unie de escalatie van geweld in Syrië een halt toe roepen.
President van de Europese Commissie Barroso laat er geen onduidelijkheid over bestaan: “Als Bashar Al-Assad blijft toestaan dat onschuldige burgers het slachtoffer worden van de interne machtsstrijd, rest ons geen andere optie dan het unilateraal inlijven van de Syrische Arabische Republiek in de Europese Unie. Na het invoeren van de Euro zal de economie binnen enkele weken in een vrije val terechtkomen.” Een dergelijke tactiek is met succes toegepast om de ondemocratische bewinden van Griekenland, Roemenië en Italië ten val te brengen.
Kredietbureau Moody’s heeft direct gereageerd op het dreigement door Syrië af te waarderen naar ‘bodemloze put’. Door de afwaardering hebben verschillende wapenproducenten hun leveringen ingetrokken.
De Europese dreigementen luiden volgens analisten een nieuwe tijdperk in de diplomatie van de Unie in. Politicoloog Helmund Gunter: “Waar de EU in Afghanistan en Irak nog heeft gepoogd de landen met behulp van conventionele wapens te onderwerpen, zie je dat de balans nu verschuift richting het economisch vleugellam maken van dit soort schurkenstaten. Met de complexiteit van de economische overregulatie waarover de Unie nu beschikt heeft het een ongeëvenaard wapen in handen.”
http://www.speld.nl/2012/(...)reding-tot-eurozone/
Lijkt mij een uitstekend plan.
Ik hoop dat het in augustus weer lekker 25 - 30 graden wordt. Gebeurt meestal dus hopelijk nu ook. Deze week zal vast niet de hele zomer zijn geweestquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Max 21 of zo, valt allemaal best mee. En ja dat is wel een temperatuur voor de zomer, je woont immers niet in Zuid-Frankrijk
Ik hoop het niet. 20-25 is warm zatquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in augustus weer lekker 25 - 30 graden wordt. Gebeurt meestal dus hopelijk nu ook. Deze week zal vast niet de hele zomer zijn geweest. Ik wil nog bruin worden!
Bruin worden wat is dat?? Mooi rood is niet lelijk.. wel pijnlijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef golfer het volgende:
Bruin worden is zo 2009.
Wit is de mode.
/huidkanker
Hoofdpijn verdwijnt, als de zon schijntquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. 20-25 is warm zatheb geen zin in koppijn
Yum! Daar heb ik nu ook wel zin inquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:31 schreef kaasplankje het volgende:
Cullers
Lekkere kaaspannenkoek gegeten zeg. Ik bak de kaas er tussen, zonder dubbelvouwen. Eerst een halve hoeveelheid beslag in de pan mooi dun verdelen, kaas er op, dan weer een halve lepel beslag verdelen over de kaas, goed alles dicht druppelen en rustig laten garen.
Hersteltraining voor de olympische wegrace?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:43 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer 25 minuten zitten zweten op de hometrainer-fiets.
Golfer zou bij Augusta afgeslagen zijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:15 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen! Hier is het dicht tegen de veertig graden, dus niet zo klagen allemaalal geloof ik dat het na de onweer van vannacht wat koeler is, zou prettig zijn!
Ja, Cavendish is natuurlijk kansloos tegen mij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
Hersteltraining voor de olympische wegrace?
Dat is een andere Augusta.quote:
10 andere dingen vertellen omdat ze geen antwoord op mijn vraag kunnen geven. Wat een stomme vent, wordt je toch chagrijnig van..quote:
En nu?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
10 andere dingen vertellen omdat ze geen antwoord op mijn vraag kunnen geven. Wat een stomme vent, wordt je toch chagrijnig van..
Was nog niet wakker vanmorgen toen ik de blog lasquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een andere Augusta.
Die van de Masters ligt in Georgia.
Pfff ik zou allang gesmolten zijn geloof ikquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:15 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen! Hier is het dicht tegen de veertig graden, dus niet zo klagen allemaalal geloof ik dat het na de onweer van vannacht wat koeler is, zou prettig zijn!
Kook jij eigenlijk, Borisz? bij jullie thuis?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:39 schreef borisz het volgende:
Sperziebonen, champignons, rode poon en salade hier
Sowieso 2x in de weekquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kook jij eigenlijk, Borisz? bij jullie thuis?![]()
Gaat goed hoor Annex, vrij druk momenteel. Ja, 't loopt wel aardig door hier. Al is het wel wat rustiger dan normaal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:03 schreef AnneX het volgende:
Kaasplank !Is het stil in de stad?
Maw. Valt er nog iets te bezorgen? Of gaat het altijd door in de wereldhaven?
Ok. Een avond met (tonijn) salades en éen met gerookte kipsalades.
Wie heeft er nog meer een advies, voor morgenavond???
En ik had worstjes gehaald, dan doet de oven het werk.
http://www.kayotic.nl/blog/beef-sausages-balsamic-tomatoes
En salades en gefrituurde aard.
Doe weer een perzik of twee door de salade. Heerlijk fris. En avocado.en ei.
Bingo. Maaltijd.
/ en de pont vaart weer
Wat zullen jullie blij zijn met de windhoos aan het plafond!quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gaat goed hoor Annex, vrij druk momenteel. Ja, 't loopt wel aardig door hier. Al is het wel wat rustiger dan normaal.
We draaien met de huidige bezetting een flinke winst, al is dat wel aanpoten geblazen en vroeg te bedde.
Dat is handig!quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat zullen jullie blij zijn met de windhoos aan het plafond!
/ goeie berichten. Keep them coming.
Overigens FFT. De belastingshizzle is but.
Hier loopt het altijd wel goed.
En anders grijpt de belastingmeneer wel in.![]()
Die heeft een rechtstreeks lijntje, maar ja (ex) businesswise.
Lang leve de Cul SCquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Overigens kudo's voor je keukeninspanningen iedere avond AnneX
Wie zijn die mensen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)on-pakt-spullen.html
Blaren
Vroeg ik mij ook af.quote:
Ir. Steer gaat vaker naar de film dan wij...quote:
Ik zie ook heel veel films. Alleen niet in de bioscoop.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef AnneX het volgende:
Ir. Steer gaat vaker naar de film dan wij...
Deze mensen zijn filmacteurs, die hij vermoedelijk kent - alhoewel niet persoonlijk.![]()
/ deductie
Ik heb het even nagekeken, en geen van de films waar hij in speelde had ik maar enige interesse om hem te zien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie ook heel veel films. Alleen niet in de bioscoop.
En toch ook een wat andere genre films.
Kan mij deze personen niet herinneren uit een film die ik ooit gezien heb..
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
B talentje die in een Twilight film meespeelde, tienermeisjes Steertjes krijgen daar een vochtig kruisje van.
Je hebt alles maar gewoon weggegooid?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:22 schreef TAV74 het volgende:
Als die buien ons land überhaupt halen...Mensen reager echt te overspannen op die buienradar heb ik wel eens de indruk.
Belangrijker is dat mijn mailbox leeg is voor het eerst in meer dan een jaar tijd
Wel handig dat je direct de toestand van het gebit kan zien. Kijk je als boer ook naar als je een paard of koe zoektquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Met 'leuke, gezellige meiden die spontaan zijn en soms ook een beetje gek doen van reizen houden en die een intelligente, verzorgde man zoeken met humor'
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel handig dat je direct de toestand van het gebit kan zien. Kijk je als boer ook naar als je een paard of koe zoekt
Zo, ik zie dat je ontstoken tandvlees hebt! Ik ook! Welk merk flossdraad gebruik jij?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel handig dat je direct de toestand van het gebit kan zien. Kijk je als boer ook naar als je een paard of koe zoekt
Ja daag, daar zou ik niet eens een gesprek mee beginnen. Verhoogde kans op pericarditis.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:52 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ik zie dat je ontstoken tandvlees hebt! Ik ook! Welk merk flossdraad gebruik jij?![]()
/ijsbreker
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Begane grond is klaar, keuken ook op wat kleine geitjes na, voorraadkast is vol, steeds meer dozen uitgepaktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb het afgeblazen. Ik ga daar nu zondag lunchen. Jammer van t weer![]()
Bijna klaar met de verbouwing?
Ssssst!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt alles maar gewoon weggegooid?
Duw hem dan geen hellinkie op deze keer, niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:47 schreef golfer het volgende:
Zo even met de scooter Haarlem in.
Gewonnen tompoucen ophalen bij de Hema.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Begane grond is klaar, keuken ook op wat kleine geitjes na, voorraadkast is vol, steeds meer dozen uitgepakt
Nee, dat heb ik dit keer niet gedaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Duw hem dan geen hellinkie op deze keer, niet?
Bank-giroloterij (6 stuks).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker hoor.
Golfer; hoe heb je tompoucen gewonnen?
Duidelijk verhaal! Helemaal mee eens. Sterkte er mee.quote:
Ja, even doorbijten maarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal! Helemaal mee eens. Sterkte er mee.
You lucky bastard!quote:
Ja, ik neem bij alle pijnstillers ook wel een lactasepil in vanavond als we een tompouce bij de koffie nemen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Oooh wat lekker! Zit wel room in toch?
En je kunt idd maar beter nog even met de auto gaan, tot de pijn wat minder wordt
Ik heb met je te doen.quote:
Heb je er maar een joetoep clip van gemaakt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)on-pakt-spullen.html
Blaren
Onze hersenen hebben moeite met het onderscheid tussen mensen die je echt kent en mensen waar je veel persoonlijke dingen over leest in bijv roddelbladen en die je veel op tv ziet. Godzijdank kunnen de meeste mensen het rationaliseren dat ze bijv Johnny Depp niet ècht kennen, dat hij geen idee heeft wie jij bent. En dan zijn er dit soort mensenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb je er maar een joetoep clip van gemaakt?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onze hersenen hebben moeite met het onderscheid tussen mensen die je echt kent en mensen waar je veel persoonlijke dingen over leest in bijv roddelbladen en die je veel op tv ziet. Godzijdank kunnen de meeste mensen het rationaliseren dat ze bijv Johnny Depp niet ècht kennen, dat hij geen idee heeft wie jij bent. En dan zijn er dit soort mensen
Hahahhaaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je er maar een joetoep clip van gemaakt?
Goed artikel! (en wtf, 2 miljoen dollar ziekenhuiskosten al voor 1 persoon, die niet verzekerd was...wow)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik verbaas me echt over sommige dingen in AmerikaProtesteren tegen zorgverzekeringen.... Nee, laten we liever de jeugd opzadelen met een flinke ziekenhuisrekening omdat er een of andere leipo met wapens een bios in is gelopen
http://blogs.suntimes.com/ebert/2012/07/a_shot_in_the_dark.html
quote:I visited America a while back, and chatted with the young, married Asian American doing my nails. I asked her if she had children. She told me, they would love to have one, but couldn't afford to as they were still paying off the ambulance fee for her husband's grandmother. Of course, they were uninsured. She didn't know when they could ever get through the debt, and casually told me that next time grandma collapsed, they might not be dialing 911.
Onvoorstelbaar he. En dan nog als land bang zijn dat de overheid te veel invloed zal hebben als je dit goed wilt regelen.. En daar dus een big issue van maken..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed artikel! (en wtf, 2 miljoen dollar ziekenhuiskosten al voor 1 persoon, die niet verzekerd was...wow)
Dit stukje uit de comments was
[..]
Achterlijk land op vele gebieden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Onvoorstelbaar he. En dan nog als land bang zijn dat de overheid te veel invloed zal hebben als je dit goed wilt regelen.. En daar dus een big issue van maken..
Beetje jammer idd. Maar desalniettemin toch een land waar ik graag eens rond zou kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
'The land of the free.' maar ten koste van de armere mensen en de pechvogels
Die trip is leuk die ze maken jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beetje jammer idd. Maar desalniettemin toch een land waar ik graag eens rond zou kijkenZeker nu ik de foto's van Lie af en toe zie
Canada staat ook hoog op de lijstquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die trip is leuk die ze maken jaMaar het trekt me toch niet echt. Als ik al die kant op ga dan zou ik eerder voor Canada kiezen, of het moet familiebezoek zijn in New York.
Haha ja hier ook een erg lange lijst. Eerst GB maar eens verder doorwerken en Scandinavië verkennen voor we verder gaan denkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Canada staat ook hoog op de lijstMaar goed...die is lang
En ik heb niet liggende gelden helaas
Lijkt me geweldigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil eerst graag meer van Europa zienDat is ook super mooi namelijk! Het liefst zou ik een keer een vakantie doen zoals mijn vroegere buurjongen heeft gedaan. Auto, tentje, routeplanner & internet om campings etc op te zoeken en gaan maar (en veel geld meebrengen).
Mijn vriend wil niet in een tentquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Lijkt me geweldig![]()
![]()
Of zoals SeLang uit het wandel en schotlandtopic doet: 6 weken door GB zwerven met auto en tent en overal stoppen waar het mooi is, veel lopen en zien.. heerlijk
Owwww.. gelukkig wil mijn vent wel de tent in. Wel een grote en luxe tent. Echt rondtrekken in een klein tentje ziet hij niet zo zitten. Heb alle spullen voor een lichtgewicht tripje maar het komt er steeds maar niet vanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend wil niet in een tent
Mijn ene vriendin haat camperen. Mijn andere vriendin heeft kinderen en een man die dan vast ook mee willen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ook*zucht*
En het hoeft voor mij niet eens een luxe tent te zijn, als het bed/luchtbed maar lekker ligt.
Dan heb je iig de sfeer nog meequote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:03 schreef golfer het volgende:
Kramperen hoeft voor mij niet meer zo. Vroeger wel veel gedaan.
Ben nu meer op de leeftijd voor een luxe Camper gekomen.
Wel dezelfde fiets mee en hetzelfde trainingspak als Bluezz aanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:03 schreef golfer het volgende:
Kramperen hoeft voor mij niet meer zo. Vroeger wel veel gedaan.
Ben nu meer op de leeftijd voor een luxe Camper gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |